Ranga Vip ,opinia starego gracza.
#1
Witam ,chciałbym tu omówić rangę vip - czyli co wg mnie (gracza z dużym stażem) powinno zostać zmienione/usunięte. Jest to oczywiście propozycja do omówienia.


1. Karabin - moim zdaniem ,tak jak już gdzieś wspomniano, powinno zmienić się go na micro smg.


Powód? ( I proszę bez tekstów że nie umisz ,bo sam mam taktyksa na karabina w szczególności na "Redzie") Widzę jak to męczy graczy w budynkach , to jest dosłownie "przygwożdżacz". Ściana ,ogień ciągły ,zostają dwa serca ,dokańcza pistoletem ,mieczem. Jest to dobra broń ,dlatego kosztuje te swoje 110$ (11 killów!). Problem polega na tym że vip ma go za darmo. Po prostu broń zbyt silna by móc ją mieć po każdym zgonie..

Ja proponuję micro smg ,to jest tak jak pół karabinu ,nadal daje przewagę ale nie już tak znaczącą.

2.Teleport - w mej opinii ,przegięcie. Chroni przed obrażeniami od upadku ,teleportuje na wysokie budynki.

Prawdą jest że w walce terenowej nie daje ogromnej przewagi ,ale nie ma się co kłamać 80% graczy siedzi na green i red.

Cytat:to po co w ogole wchodzisz do tego budynku skoro wiesz co cie tam czeka? nie prosciej wejsc na inny budynek i wszystkich powystrzelac z okien?

No właśnie można ,tylko to jest po prostu przegięcie. Ja zapierdzielam po schodach ,oczyszczam wszystkie piętra ,a wystarczy że nie będę przez 2s się gapił na greena (ten żółty) i już mi różdżką wbije vip. Jest patent ,żeby słuchać czy nie rzucił odłamkowym - ale jest już w tedy za późno.

Jeżeli bronimy schodów ,bo ciągle idą gracze to nie dasz rady ich utrzymać. Ja osobiście godzinę temu trzymałem piętro niżej 5 graczy ,z czego dwóch było vipami (na zwykłym pistolecie ,wystarczy umieć) i oczywiście nie zdjął mnie kto inny jak vip który się teleportował na dach reda...


Moje propozycje:
-usunąć ,jeżeli nie to:
-zabarykadować dach reda (w takim wypadku ciężej im się będzie tepać) ,jeżeli nie to
-zwiększyć jego wysokość ,obniżyć wysokość green (wystarczyła by różnica dwóch pięter - teraz jest jednego) i skasować w nim antyknocka( żeby były obrażenia od upadku).


Pod względem tych wież ,ta broń jest praktycznie czitem. Fajnie że już nie można skoczyć z jednej na drugą za pomocą pistoleta i szota ,ale na prawdę ten teleport jest za dużym ułatwieniem.



Cichy prosiłbym Cię o nie zamykanie przedwcześnie tylko o pozowolenie by gracze się wypowiedzieli - a w szczególności Ci ,którzy grali jeszcze ze i na starych vipach. Sam miałem starego i powiem szczerze że dawał przewagę ,ale nie tak dużą jak teraz.

Pozdrawiam Ado.

/Edit
Co do odskoczni ewentualnie w ostateczności (o ile to możliwe) w kit vip mógłby ją dostawać rozładowaną ,a czas ładowania np. 30s
Godo bajtel do fatera "ja bym no noszej ścionie ino półka je**oł" fater wali go w łeb, a bajtel godo "racja półka tu ni ch*ja pasuje"

Cytat:Oski632: w 1/8 węgiel Big Grin
#2
Gdzie vip jest na czubku reda, gracz ma 10% szans, ze go zabije. Po chwili gracz spada z reda, bo vip strzela z karabinu. To ma taki odrzut, ze trzeba miec duzo szczescia zeby tam wejsc Smile
"Jak wam nie zależy, to mi tym bardziej nie zależy"~p. Ewa Diamond
#3
Kup snajperke, a nawet dwie.
Poza tym, na kij wchodzić na redy i inne skoro tam się umiera?

@down nie gram pistoletem bo był słaby, jest słaby, będzie słaby. Po co pistolet skoro za 10 killi można kupić lepszą broń

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: 12tFQ4QHeh7IHe.gif]
Niedostępny
#4
Jestem zdecydowanie za propozycją a ty wogólenpewnie na pistoletach nie grales i nie wiesz w czym problem
[*]
[Obrazek: csokzidzn5v11.jpg]
Niedostępny
#5
nie zmienie vipowi karabinu na micro smg, bo bedzie to nie fair - nie za to placili.
jak zmienie odskocznie tak aby zadawala obrazenia od upadku lub byla na poczatku rozladowana, to jest to bezsensu po pierwsze bedzie bezuzyteczna, bo kazdy skok cie zrani, a po drugie wystarczy poczekac 30s na spawnie i juz jest gotowa do uzycia.

przerobilem arene, zabudowalem wiekszy blok dachem i utrudnia na niego skok, zmienilem tez lekko wyglad przeszkod (tzw. lezakow) na cos innego.
co prawda teraz za pomoca zwyklej broni mozna z okna przeniesc sie na dach bloku, ale to pogarsza tylko widocznosc.
dodalem tez jeden blok z drugiej strony areny (ale tylko jeden), obok maly domek i kilka drzew kosztem jednego hangaru i kawalku pasa startowego.

ma ktos pomysl, co zrobic z reszta lotniska i hangarow? wydaja mi sie one malo uzyteczne i nie pasuja do reszty areny gdzie sa domki, bloki i drzewka.
moze jakies male pole uprawne?
[Obrazek: sygnaturka.png]
#6
(11-11-2016, 16:17)Cichusek napisał(a): moze jakies male pole uprawne?

to już jest na arenie 3 :p
Proponował bym zrobić jakiegoś rodzaju labirynt / duże skupisko małych domków
Roses are red
Violets are blue
Omae wa
Mou shindeiru ;-;
#7
(11-11-2016, 16:23)kaukazu :) napisał(a):
(11-11-2016, 16:17)Cichusek napisał(a): moze jakies male pole uprawne?

to już jest na arenie 3 :p
Proponował bym zrobić jakiegoś rodzaju labirynt / duże skupisko małych domków

Może jakieś mury ? Nie wiem coś z II wojny światowej/I wojny światowej?...
#8
(11-11-2016, 16:17)Cichusek napisał(a): ...
ma ktos pomysl, co zrobic z reszta lotniska i hangarow? wydaja mi sie one malo uzyteczne i nie pasuja do reszty areny gdzie sa domki, bloki i drzewka.
moze jakies male pole uprawne?

Ja proponuję zrobić tam jakieś osiedle, lub jakiś mały tor przeszkód (coś co jest w na zamku na arenie 1.
[Obrazek: 8632a6328d57.png]
Wymienię 100k na classicu za 10 zł PSC.
[Obrazek: 02b1f34083d6.png]
#9
pozmienialo sie troche.
myslalem tez o labiryncie z zielonych blokow (jak zywoplot), ale musialby miec dach i glupio by to wygladalo.
dobudowalem kawalek areny, wstawilem tam samolot z krotkim pasem startowym oraz hangar, a w ich starym miejscu powstal kolejny blok (pomaranczowy), pare domkow, drzewka, dwie dodatkowe szare wierzyczki (te niskie z wejsciem z drabinek) i cos w stylu ringu, czyli biale kolo z zielonymi miejscami do "stania", jakby sie komus nudzilo to mozna tam robic walki 1vs1, ale zapewne tylko przy malej liczbie graczy bedzie to mozliwe.

graczom ktorzy aktualnie sa na serwerze chyba sie podobaja zmiany.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#10
No nie wszystkim, Rin np. sie nie podoba :/


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości