Lanczer
#1
---- Minecraft Crash Report ----
// I bet Cylons wouldn't have this problem.

Time: 09.11.16 08:06
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bcx.ap(SourceFile:598)
at bcx.an(SourceFile:434)
at bcx.a(SourceFile:381)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Thread: Client thread
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bcx.ap(SourceFile:598)
at bcx.an(SourceFile:434)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at bcx.a(SourceFile:381)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)

-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.10.2
Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1
Java Version: 1.8.0_111, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot™ Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 15283752 bytes (14 MB) / 59834368 bytes (57 MB) up to 518979584 bytes (494 MB)
JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.10.2
LWJGL: 2.9.4
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
GL Caps:
Using VBOs: Yes
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs:
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
CPU: <unknown>
CITY4LIFE
[Obrazek: stream_img.jpg]

#2
Kod:
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.

nie masz zainstalowanych sterownikow graficznych albo twoja karta graficzna jest dosyc stara i nie obsluguje wymaganej wersji opengl, ale prawdopodobnie to pierwsze.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#3
(11-09-2016, 11:18)Cichusek napisał(a):
Kod:
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.

nie masz zainstalowanych sterownikow graficznych albo twoja karta graficzna jest dosyc stara i nie obsluguje wymaganej wersji opengl, ale prawdopodobnie to pierwsze.

Emmm, jestem in informatycznym noobem. Możesz napisać co mam zrobić?
CITY4LIFE
[Obrazek: stream_img.jpg]

#4
Pobrać & zainstalować najnowsze sterowniki do twojej karty graficznej

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: 12tFQ4QHeh7IHe.gif]
Niedostępny
#5
Albo daj jakiemus informatykowi żeby ci wbudował lepszą, ale nowa i dobra trochę kosztuje Smile
[Obrazek: 5728a8aa16bf7c21a7643b7fe253a77c.gif]

#6
(11-10-2016, 16:31)Creeper napisał(a): Albo daj jakiemus informatykowi żeby ci wbudował lepszą, ale nowa i dobra trochę kosztuje Smile
Ale co nowe? Karta graficzna, po co?

Btw. Samemu można łatwo wpiąć kartę graficzną pod sprzęt

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: 12tFQ4QHeh7IHe.gif]
Niedostępny
#7
Dora, nieważne, chciałem tylko na innym kompie porać bez lagów, ale tak to mi się nie chce tego robić.
---------------
Do zamknięcia
CITY4LIFE
[Obrazek: stream_img.jpg]



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości