Pomysł bez sensu
Ktoś ledwo co wbije na serwa, zabije 6, zginie 1 raz i będzie od razu diamentem? Xd
A poza tym na serwerze jest możliwość logania (ewenement), teraz już jest z tym problem a co dopiero by było z takim systemem
¯\_(ツ)_/¯
Nie, no naturalnie rangę by się zdobywało po np. 200 fragach / deadach i każdy następny frag / dead usuwałby pierwszy w kolejce.
tzn po 200 akcjach Twoja sytuacja wygląda tak:
K D D K D K D D ... D D K
potem zdobywasz fraga i sytuacja wygląda tak:
D D K D K D D ... D D K K
dzięki czemu Twoja ranga będzie zbalansowana.
Pomysł taki sobie ale mozna zrobic tak że np. Ktos ma x lvl i powiedzmy range dowódca 3 lub zabójca 1 . I nie resetowac przy ty poziomów
tak czy siak
bez unormowania sprawy z /spawn (wprowadzenie nowego pluginu) to nie ma szans na przejscie
jako że nowego pluginu cichy nie zamierza wgrać to i takiej zmiany tez nie bedzie ;-;
¯\_(ツ)_/¯
Pacz
Teraz jest sytuacja ze wracasz na spawn bez oczekiwania - wpisujesz i od razu lądujesz na spawnie, nie musisz czekać 5 sek czy coś w ten deseń
Niestety serwerowe granusze wyczaily to jako świetny sposób na unikanie śmierci - bijesz się z takim gałganem a ten nagle ci spierdziela na spawn
Jakie z tego wnioski? Wystarczy popatrzeć na topke pvp i kd w stylu 16.0
Więc taki pomysł jest po prostu zły
Niech zostaną poziomy, ewentualne usunięcie do zera może być ;D
¯\_(ツ)_/¯
loganie nie ma związku z moją propozycją xd
a nie lepiej po prostu zablokować /spawn na wszystkich arenach, albo zrobić ten 10-sekundowy delay i za każdym razem kiedy wyjdzie się jakoś inaczej niż /spawn albo zgon dostawać 10 minut bana?
Jak nie ma związku skoro chcesz wprowadzić system kd jako określanie postępu/umiejętności a loganie pozwala na robienie tej statystyki niesamowicie wysokiej i !nieadekwatnej! do rzeczywistych umiejętności
Co do reszty to poczytaj poprzednie wątki i wszytko się wyjaśni
¯\_(ツ)_/¯