Spawn i Loganie
#1
A wiec wracając do tematu logaczy piszących /spawn . nie wyszło z 3 sekundowym opóźnieniem ponieważ te lagi :/ To jest bardzo wkuRzające jak kogoś bijesz a on nagle znika, nie powinno być takich sytuacji więc proszę o jakąś zmianę. Moja propozycja to zrobienie stref na arenie gdzie ta komenda będzie działać. Ewentualnie Ban za Loganie, po prostu jak ktoś nagra logacza to Ban np. za pierwszy raz 10 minut, a za drugi 20 itd. Jeżeli ktoś ma inny pomysł to niech pisze pod spodem.

PS: Rozwiążmy ten temat i juz do tego nie wracajmy
[Obrazek: tumblr_m4t5zm8goh1r3g50to1_500.gif]
Niedostępny
#2
to juz lepsze sa te strefy niz smierc.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#3
Jak będą strefy to poproszę o usuniecie tych 2s jeśli się da, bo trochę nie mogę się przyzwyczaić [emoji14]

Wysuane s mojeko szajsunka pszy urzyciu Taptalaka
Niedostępny
#4
(02-21-2015, 14:25)FLP napisał(a): Jak będą strefy to poproszę o usuniecie tych 2s jeśli się da, bo trochę nie mogę się przyzwyczaić [emoji14]

Wysuane s mojeko szajsunka pszy urzyciu Taptalaka

2 sekund nie ma od rana Tongue
[Obrazek: tumblr_m4t5zm8goh1r3g50to1_500.gif]
Niedostępny
#5
Aha, dzięki, nie miałem czasu by wejść

Wysuane s mojeko szajsunka pszy urzyciu Taptalaka
Niedostępny
#6
No te 2s troche drazni, a te strefy to calkiem dobry pomysl.
#7
anty logout byłby lepszy... Można wtedy by zablokowac komendy typu /spawn w czasie walki
[Obrazek: CU8BbMK.png]
Niedostępny
#8
Cichy, dodaj ten CombatLog, bo sie grac nie da, odkad na spawn nie mozna isc to logacze sa. Bije sie z typem, nagle loga, za chwilke ten sam typ podbiega, dostaje ostrzal, znow loga ;-;
#9
(02-21-2015, 15:28)xPoziomekk napisał(a): Cichy, dodaj ten CombatLog, bo sie grac nie da, odkad na spawn nie mozna isc to logacze sa. Bije sie z typem, nagle loga, za chwilke ten sam typ podbiega, dostaje ostrzal, znow loga ;-;

combatlog nie dziala ani na 1.7.10 (ktorego uzywam) ani na 1.8 (ktorego predzej czy pozniej bede uzywal).

niedlugo pomysle nad strefami albo nad czyms innym.
ktos cos wspomnial tez o lagach powodowanych przez "dwie sekundy", one nie byly przez to. po prostu wczoraj byl piatek gdzie jest multum graczy i serwery byly mocno obciazone. w normalne dni nie byloby roznicy z sekundami czy bez ;p
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości