Vip
#4
niestety u siebie widzę, że płatność nie została wykonana.

przeslij reklamacje wypelniajac formularz pod tym linkiem https://paybylink.pl/kontakt/
zaznacz, ze dotyczy to przelewu online, podaj adres email oraz identyfikator transakcji (na screenie jest to nr operacji blik) i wyjasnij, ze pieniadze zostaly pobrane z konta, a pokazuje ze platnosc jest nieoplacona.

niestety nie moge tego wypelnic w twoim imieniu.
prawdopodobnie zrobia ci zwrot pieniedzy bezposrednio na konto albo poprosza o wiecej danych.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Wiadomości w tym wątku
Vip - przez BoNy1122 - 02-19-2021, 10:17
RE: Vip - przez _D3t0x_ - 02-19-2021, 11:24
RE: Vip - przez BoNy1122 - 02-19-2021, 14:17
RE: Vip - przez Cichusek - 02-19-2021, 14:21

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości