04-06-2020, 03:46
(04-05-2020, 23:19)beniutki napisał(a): Kasyna i autosklepy nie lagują tak jak automatyczne mobgrindery bo nie działają one cyklicznie.Sygnały (i wtedy ewentualne lagi) są tylko dawane gdy gracz chce cos kupic lub losowac w kasynie . Gdy tego nie robi mechanizm jest wyłączony więc nie laguje inaczej sprawa wygląda w mb bo dzialają one cały czas wylewaja i wchłaniają wode a to własnie laguje i obciąza serwer dlatego jestem przeciw. Jesli chcecie poexpic to alternatywą jest zbudowanie kaktusiarek i potem przepalanie tych kaktusów na exp. Jak chcecie sie bawic w budowanie wielkich kolosów to budowałęm juz taką katusiarke na cl od bedrocka do max wysokosci ,jest ona nawet na classicu jeszcze produkuje z tego co pamiętam ze stak kaktusów na 2 minuty to juz szybciej ten exp zdobędziecie w ten sposób. Nie ma tam ani 1 redstone, woda jest wylana przez cały czasz, nie wchłania sie więc cała farma nielaguje. Chyb to bd najlepszy, najbardziej ekonomiczny sposób i dobra droga do szybkiego expa
apropo kaktusiarek to nie ma sensu ponieważ one też lagują dlatego nie ma jej w skupie na wyspach a kiedyś były przez to że kaktusiarki lagowały zostały usunięte ze skupu
(04-05-2020, 17:01)Cichusek napisał(a): sprawdzilem w pluginie i potwory na mapie dzialek spawnuja sie od 61 poziomu do 75.
oznacza to, ze jak ktos ma mobgrinder na 10 pieter, to potwory moga pojawic sie tylko na tych pietrach ktore znajduja sie w tym przedziale blokow, pozostale pietra sa niepotrzebne.
skoro potwory respią się od 61 kratki to jakim cudem chodzą po pustych działkach na równym terenie z drogą?