05-02-2017, 18:25
oj tego to juz ci nie powiem.
firma po prostu zostala przejeta przez inna, dlatego numery zostaly te same, ale zmienila sie tresc smsow.
stare uslugi juz sa wylaczone od 1 maja i nikt juz nie dostaje z tego tytulu pieniedzy ani nie moze zlecic wyplat, do mnie tez nic nie doszlo na kdw.sky, bo sprawdzilem panel (jeszcze jest czynny).
mozesz sprobowac napisac tutaj:
http://profitsms.pl/page/kontakt/reklamacje
lub tutaj:
https://simpay.pl/reklamacje
ja bym ci radzil skorzystac z drugiego linku, bo maja w swoim menu w dziale reklamacji pozycje "Jeżeli wysłałeś wiadomość o błędnej treści, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.".
prawdopodobnie (jesli sie uda) wysla ci drugi kod jak im podasz usluge sim.skyland
firma po prostu zostala przejeta przez inna, dlatego numery zostaly te same, ale zmienila sie tresc smsow.
stare uslugi juz sa wylaczone od 1 maja i nikt juz nie dostaje z tego tytulu pieniedzy ani nie moze zlecic wyplat, do mnie tez nic nie doszlo na kdw.sky, bo sprawdzilem panel (jeszcze jest czynny).
mozesz sprobowac napisac tutaj:
http://profitsms.pl/page/kontakt/reklamacje
lub tutaj:
https://simpay.pl/reklamacje
ja bym ci radzil skorzystac z drugiego linku, bo maja w swoim menu w dziale reklamacji pozycje "Jeżeli wysłałeś wiadomość o błędnej treści, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.".
prawdopodobnie (jesli sie uda) wysla ci drugi kod jak im podasz usluge sim.skyland