05-25-2014, 10:44
Przepraszamy.
Dzisiaj nastąpiła nieoczekiwana awaria dysków twardych jednej z maszyn. Większości serwerów nic się nie stało i zostały nietknięte. Drobnej „cofce” uległ serwer PvP-Pistolety, prawdopodobnie niektórym graczom przepadła część posiadanej kasy na kontach, natomiast poziomy (levele) nie uległy zmianie. Dużym problemem jest serwer SkyBlock (s1), ponieważ tylko część plików została odzyskana. Przez najbliższe kilka dni serwer SkyBlock będzie wyłączony, spróbujemy go jakoś naprawić lub/i doprowadzić do porządku, tak aby znowu powrócił do naszej serwerowni. Jeszcze nie wiemy, czy uda nam się wszystko odzyskać. W przypadku nie planowanego resetu SkyBlocka konta typu VIP zostaną skopiowane z serwera WaterBlock (s2), które były używane również tutaj, także nie ma się czym martwić.
Rozumiemy, że niemożność pogrania u nas przez pół dnia jest dość dużym kłopotem, a utrata itemków/wyspy czymś koszmarnym, ale prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Staramy się zrobić wszystko co w naszej mocy, byście mogli miło spędzić u nas swój czas. Przepraszamy.
@ http://sky-land.pl/duze-problemy/
Dzisiaj nastąpiła nieoczekiwana awaria dysków twardych jednej z maszyn. Większości serwerów nic się nie stało i zostały nietknięte. Drobnej „cofce” uległ serwer PvP-Pistolety, prawdopodobnie niektórym graczom przepadła część posiadanej kasy na kontach, natomiast poziomy (levele) nie uległy zmianie. Dużym problemem jest serwer SkyBlock (s1), ponieważ tylko część plików została odzyskana. Przez najbliższe kilka dni serwer SkyBlock będzie wyłączony, spróbujemy go jakoś naprawić lub/i doprowadzić do porządku, tak aby znowu powrócił do naszej serwerowni. Jeszcze nie wiemy, czy uda nam się wszystko odzyskać. W przypadku nie planowanego resetu SkyBlocka konta typu VIP zostaną skopiowane z serwera WaterBlock (s2), które były używane również tutaj, także nie ma się czym martwić.
Rozumiemy, że niemożność pogrania u nas przez pół dnia jest dość dużym kłopotem, a utrata itemków/wyspy czymś koszmarnym, ale prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Staramy się zrobić wszystko co w naszej mocy, byście mogli miło spędzić u nas swój czas. Przepraszamy.
@ http://sky-land.pl/duze-problemy/