03-24-2014, 18:06
widzialem kilka serwerow, gralem, jest trudno, fajnie.
i beznadziejnie na dluzsza mete.
powiedzmy ze mapa bedzie 10000x10000. codziennie 200 graczy online w godzinach popoludniowych (malo wymagajacy serwer wiec moze byc tyle albo i wiecej).
wchodzi gracz, teleportuje go w losowe miejsce, biegnie, biegnie, niszczy klocek za klockiem. ma juz stack.. spada.. biegnie od nowa, znowu kopie. jakos przezyl i zaklada cuboida (popularna jest wielkosc 30x30x30
), buduje podloge, stawia skrzynki itp. skonczyly mu sie rzeczy i biegnie 20 kratek dalej by cos wykopac. znowu braklo. i jeszcze raz i jeszcze..
i tak 200 graczy kopie i kopie, a mapa jest trudna (ja gralem 10min i spadlem juz 3 razy). nic sie nie regeneruje, mozna zalozyc cuboid i budowac/niszczyc dookola niego. wedlug mnie po 2-3 miesiacach bedzie wymagany restart mapy, bo po prostu klocki sie skoncza, albo beda tak daleko od siebie ze bedzie trzeba robic kilometrowe sciezki z cobla, wydobytego z generatora.
i nie wiem, jestem na tak i na nie.
i beznadziejnie na dluzsza mete.
powiedzmy ze mapa bedzie 10000x10000. codziennie 200 graczy online w godzinach popoludniowych (malo wymagajacy serwer wiec moze byc tyle albo i wiecej).
wchodzi gracz, teleportuje go w losowe miejsce, biegnie, biegnie, niszczy klocek za klockiem. ma juz stack.. spada.. biegnie od nowa, znowu kopie. jakos przezyl i zaklada cuboida (popularna jest wielkosc 30x30x30
![Tongue Tongue](https://forum.sky-land.pl/images/smilies/minecraft/2/tongue.png)
i tak 200 graczy kopie i kopie, a mapa jest trudna (ja gralem 10min i spadlem juz 3 razy). nic sie nie regeneruje, mozna zalozyc cuboid i budowac/niszczyc dookola niego. wedlug mnie po 2-3 miesiacach bedzie wymagany restart mapy, bo po prostu klocki sie skoncza, albo beda tak daleko od siebie ze bedzie trzeba robic kilometrowe sciezki z cobla, wydobytego z generatora.
i nie wiem, jestem na tak i na nie.
![[Obrazek: sygnaturka.png]](https://sky-land.pl/sygnaturka.png)