GIMME MODS! czyli Chajerkowy pampers z modami
#4
(10-17-2013, 17:38)TheGardenPL napisał(a): Na początek optifine, rei'minimaps i ewentualnie Too Many Items.
Potem postawiłbym na creepypasta mod/alma weed mode (czy jakoś tak) - strrrrrrrrrasznie straszne (testowałem)
Jeszcze może millienare - ulepszone wioski NPC
I dorzuciłbym Steve Carts - maszyny które np. kopią za ciebie cobla.
Dodatkowo Blood mod, shit mod (xd), mutant mobs, ruins, battle tower.
I na osłodę Useful food, zeppelin mod Heart, more creepers, extra biomes XL.
To tyle z mojej paczki zrobionej jakiś czas temu pod 1.4.7
Nie wiem czy te mody są pod 1.6.2, ale to popularne mody więc raczej już będą ;p
Co dodają mody da się zobaczyć po samej nazwie.

Jeśli szukasz gotowej paczki, polecam Hexxit - następca Yogboxa.

OptiFine, jak zgadnę jak zainstalować bez rozwalenia na CichymLauncherze Forge to wezme.
TMI, nie, nie jestem cheaterem xd za duża pokusa.
CreepyPasta, Millienare, Ruins, Battle Tower, Extra Biomes XL - nope. Czytałeś pierwszy post? Te, które nie zmieniają świata Tongue Ale fajnie za chęci.
Blood Mod, patrzyłem, zainstaluje niedługo.
More Creepers, nie, bo nie gram prawie wgl na mobkach agresywnych.
Steve Carts, Zeppelin Mod, lukne, nie wiem czy tak, wątpie ale tak na 45% - tak.
Mutant Mobs... NJE! Chociaż wyłączyłem sobie mobGriefing i włączyłem keepInventory (gram na świecie LAN, czasem z kumplem więęęc) to nie chcęęę :C
Shit Mod - DZIENGI ZA PRZYPOMNIENIE! Zainstaluję.
Don't be so serious. Please.
Niedostępny


Wiadomości w tym wątku
RE: GIMME MODS! czyli Chajerkowy pampers z modami - przez Hayer - 10-18-2013, 14:00

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości