04-29-2022, 19:40
dobry.
chciałbym poruszyć, a bardziej może zaproponować pewną rzecz, o którą w większości z innymi graczami walczymy, która została kiedyś zablokowana, a dziś jedynie co zostało to na classicu parę drogich rzeczy, których wartość może i jest kolosalna, ale co z tego.
o co mi chodzi? a dokładnie o to, że przychodzę z propozycją przywrócenia dropu głów graczy na arenie PvP. może nie jest to jakiś pomysł z zaskoczenia, ale ma to swój urok. pewnie zaraz będą te argumenty... ale już spieszę z odpowiedzią odnośnie każdego z trybów:
SkyBlock 2.0:
tutaj sprawa jest stabilna, dlaczego? mamy limit główek na wyspie. wynosi to dokładnie 50, więc takowe dodanie główek nie wpłynęłoby źle na tryb, a wręcz przeciwnie - w końcu jakąś główkę (nie licząc witherowej) dałoby się zdobyć! pvp na trym trybie nie jest popularne, ale kto wie - może znajdą się gracze, którzy będą przychodzić - zawsze jest to jakieś zachęcenie dla graczy.
Adventure:
no tu już jest inna bajka, ponieważ mamy główki drzew/liści oraz kolorowe, ale to nie szkodzi niczemu chyba, czyż nie? z resztą - też jest limit główek na działeczkę, więc dlaczego by nie spróbować ich dodać na tryb? wiem, że to może być wtedy kolosalna ilość główek, ale może nie? w dalszej części wątku rozwinę moją wypowiedź.
Classic:
tutaj to już w ogóle... sam fakt, że są pozostałości starych główek, to jeszcze jest tyyyyle z mobów, rud oraz zwierząt... ALE jest jeden sposób, by można było je dodać bez żadnego ograniczania dropu główek. poza tym, na jakość trybu nie wpłynie to chyba, patrząc na to ile główek gracze mają na działkach (np. ja), jakoś nie było problemu a jest tych główek też trochę..
ale teraz do rzeczy - jakie to są rozwiązania? a na przykład takie, że:
1. na każdym trybie pojawi się tabliczka z możliwością sprzedania niechcianej główki. na adventure to już jest, jednakże z uwagi na dodanie dropu główek graczy, to podniósłbym ich cenę do 100-150$. Na classicu taka cena mogłaby wynosić 250$, taka sama cena mogłaby być na SkyBlocku.
2. szansa na wydobycie główki z gracza wynosiłaby 15-25%. dlaczego taka mała? żeby było, o co walczyć. nie pamiętam jak kiedyś wyglądał ten % szansy, ale myślę, że 15-25% nie jest złym pomysłem, no chyba że w grę wchodzi jeszcze 10%, ale czy to też za mało nie będzie?
3. taka główka oczywiście lądowałaby od razu u zabójcy w ekwipunku. przy śmierci zabójcy takowa główka wypada jak zupełnie normalny przedmiot.
można wykorzystać do tego np. ten plugin: https://www.spigotmc.org/resources/headd...-18.15964/
jak dla mnie zobrazowane przeze mnie pomysły mogą graczom przypaść do gustu oraz nie wpłyną źle na działanie serwera, a może i wręcz przeciwnie. przemyślałbym ten pomysł i zrealizował, bo jest super!
chciałbym poruszyć, a bardziej może zaproponować pewną rzecz, o którą w większości z innymi graczami walczymy, która została kiedyś zablokowana, a dziś jedynie co zostało to na classicu parę drogich rzeczy, których wartość może i jest kolosalna, ale co z tego.
o co mi chodzi? a dokładnie o to, że przychodzę z propozycją przywrócenia dropu głów graczy na arenie PvP. może nie jest to jakiś pomysł z zaskoczenia, ale ma to swój urok. pewnie zaraz będą te argumenty... ale już spieszę z odpowiedzią odnośnie każdego z trybów:
SkyBlock 2.0:
tutaj sprawa jest stabilna, dlaczego? mamy limit główek na wyspie. wynosi to dokładnie 50, więc takowe dodanie główek nie wpłynęłoby źle na tryb, a wręcz przeciwnie - w końcu jakąś główkę (nie licząc witherowej) dałoby się zdobyć! pvp na trym trybie nie jest popularne, ale kto wie - może znajdą się gracze, którzy będą przychodzić - zawsze jest to jakieś zachęcenie dla graczy.
Adventure:
no tu już jest inna bajka, ponieważ mamy główki drzew/liści oraz kolorowe, ale to nie szkodzi niczemu chyba, czyż nie? z resztą - też jest limit główek na działeczkę, więc dlaczego by nie spróbować ich dodać na tryb? wiem, że to może być wtedy kolosalna ilość główek, ale może nie? w dalszej części wątku rozwinę moją wypowiedź.
Classic:
tutaj to już w ogóle... sam fakt, że są pozostałości starych główek, to jeszcze jest tyyyyle z mobów, rud oraz zwierząt... ALE jest jeden sposób, by można było je dodać bez żadnego ograniczania dropu główek. poza tym, na jakość trybu nie wpłynie to chyba, patrząc na to ile główek gracze mają na działkach (np. ja), jakoś nie było problemu a jest tych główek też trochę..
ale teraz do rzeczy - jakie to są rozwiązania? a na przykład takie, że:
1. na każdym trybie pojawi się tabliczka z możliwością sprzedania niechcianej główki. na adventure to już jest, jednakże z uwagi na dodanie dropu główek graczy, to podniósłbym ich cenę do 100-150$. Na classicu taka cena mogłaby wynosić 250$, taka sama cena mogłaby być na SkyBlocku.
2. szansa na wydobycie główki z gracza wynosiłaby 15-25%. dlaczego taka mała? żeby było, o co walczyć. nie pamiętam jak kiedyś wyglądał ten % szansy, ale myślę, że 15-25% nie jest złym pomysłem, no chyba że w grę wchodzi jeszcze 10%, ale czy to też za mało nie będzie?
3. taka główka oczywiście lądowałaby od razu u zabójcy w ekwipunku. przy śmierci zabójcy takowa główka wypada jak zupełnie normalny przedmiot.
można wykorzystać do tego np. ten plugin: https://www.spigotmc.org/resources/headd...-18.15964/
jak dla mnie zobrazowane przeze mnie pomysły mogą graczom przypaść do gustu oraz nie wpłyną źle na działanie serwera, a może i wręcz przeciwnie. przemyślałbym ten pomysł i zrealizował, bo jest super!