02-19-2021, 14:21
niestety u siebie widzę, że płatność nie została wykonana.
przeslij reklamacje wypelniajac formularz pod tym linkiem https://paybylink.pl/kontakt/
zaznacz, ze dotyczy to przelewu online, podaj adres email oraz identyfikator transakcji (na screenie jest to nr operacji blik) i wyjasnij, ze pieniadze zostaly pobrane z konta, a pokazuje ze platnosc jest nieoplacona.
niestety nie moge tego wypelnic w twoim imieniu.
prawdopodobnie zrobia ci zwrot pieniedzy bezposrednio na konto albo poprosza o wiecej danych.
przeslij reklamacje wypelniajac formularz pod tym linkiem https://paybylink.pl/kontakt/
zaznacz, ze dotyczy to przelewu online, podaj adres email oraz identyfikator transakcji (na screenie jest to nr operacji blik) i wyjasnij, ze pieniadze zostaly pobrane z konta, a pokazuje ze platnosc jest nieoplacona.
niestety nie moge tego wypelnic w twoim imieniu.
prawdopodobnie zrobia ci zwrot pieniedzy bezposrednio na konto albo poprosza o wiecej danych.