02-14-2021, 18:19
1. niestety ten plugin nie wspiera takich magazynkow (w sensie przeladowan itp).
mozna tylko ustawic aby wymagalo pociskow w magazynku (drugiej rece) lub nie, mozna tez ustawic czas pomiedzy strzalami, ale nie da sie ustawic czasu miedzy seriami oddanych strzalow.
2. no tego juz nie zmienie, chociaz i tak bym nie chcial, bylo mowione, ze nowa edycja bedzie na nowej wersji gry.
3. mapa jest dosyc duza, mysle ze kazdy znajdzie tam miejsce na roznego typu walke.
niestety celownikow nie da sie dodac.
nie zmienie juz przypisanych przedmiotow do broni.
4. zwiekszylem przed chwila obrazenia zadawane przez shotgun, wszystko zalezy tez od tego z jakiej odleglosci strzelasz do przeciwnika, shotgun jest skuteczny z bliska, poniewaz ma duzy rozrzut kul, strzela 4 kulami, maksymalnie zdaje 5,5 hp.
5. czym wedlug ciebie roznia sie strzaly od sniezek? zostaly one zmodyfikowane, maja zupelnie inny czas lotu i celnosc, jedynym ich minusem jest to, ze przez chwile sa widoczne po trafieniu w cel (ale moze to dla innych plus, bo widzi ze ktos moze miec malo hp), a plusem przede wszystkim jest mozliwosc stackowania ich do 64.
pobierz sobie tekstury, to zamiast strzal bedziesz mial malej wielkosci czarne kulki, to rozgrywka bedzie o wiele przyjemniejsza.
6. no ja tez jestem na nie.
7. testowalem dzisiaj rano odrzuty, strasznie zle wyglada rozgrywka z nimi, jak sie stoi i strzela to jest nawet dobrze, ale gdy sie chodzi lub co gorsza biega, to tak lekko cofa, ze wyglada jakby gra sie zacinala lub jakby byly lagi.
byl to strasznie nieprzyjemny efekt i wlasciwie uniemozliwial strzelanie podczas poruszania sie i stwierdzilem, ze to bardziej odstraszy graczy niz brak odrzutu, bo niektorzy moga nie wiedziec, ze to jest celowe.
8. powtorze jeszcze raz, pobierz sobie tekstury to zamiast widoku strzal bedziesz mial male czarne kulki, ktore w zaleznosci od broni maja rozna celnosc i rozna predkosc, przykladowo kula ze snajperki leci prawie 2x szybciej od tej wystrzelonej z shotguna.
a jak nie chcesz korzystac z serwerowego resoure-packa, to mozesz zrobic sobie wlasny, lub zastapic w nim tylko widok strzaly.
tutaj masz serwerowe tekstury: http://sky-land.pl/SkyLandPistolety.zip
jak wejdziesz w assets/minecraft/textures/entity/projectiles to bedziesz mial teksture strzaly w pliczku arrow.png, mozesz sobie skopiowac ja do swojego resourcepacka i bedzie zmieniona, ewentualnie mozesz wyrzucic folder "item", bo w nich sa tekstury innych broni i bedziesz mial czysty minecraftowy texture pack ze zmienionym tylko wygladem lecacej strzaly (ta w eq bedzie wygladala jak zwykla strzala).
mozna tylko ustawic aby wymagalo pociskow w magazynku (drugiej rece) lub nie, mozna tez ustawic czas pomiedzy strzalami, ale nie da sie ustawic czasu miedzy seriami oddanych strzalow.
2. no tego juz nie zmienie, chociaz i tak bym nie chcial, bylo mowione, ze nowa edycja bedzie na nowej wersji gry.
3. mapa jest dosyc duza, mysle ze kazdy znajdzie tam miejsce na roznego typu walke.
niestety celownikow nie da sie dodac.
nie zmienie juz przypisanych przedmiotow do broni.
4. zwiekszylem przed chwila obrazenia zadawane przez shotgun, wszystko zalezy tez od tego z jakiej odleglosci strzelasz do przeciwnika, shotgun jest skuteczny z bliska, poniewaz ma duzy rozrzut kul, strzela 4 kulami, maksymalnie zdaje 5,5 hp.
5. czym wedlug ciebie roznia sie strzaly od sniezek? zostaly one zmodyfikowane, maja zupelnie inny czas lotu i celnosc, jedynym ich minusem jest to, ze przez chwile sa widoczne po trafieniu w cel (ale moze to dla innych plus, bo widzi ze ktos moze miec malo hp), a plusem przede wszystkim jest mozliwosc stackowania ich do 64.
pobierz sobie tekstury, to zamiast strzal bedziesz mial malej wielkosci czarne kulki, to rozgrywka bedzie o wiele przyjemniejsza.
6. no ja tez jestem na nie.
7. testowalem dzisiaj rano odrzuty, strasznie zle wyglada rozgrywka z nimi, jak sie stoi i strzela to jest nawet dobrze, ale gdy sie chodzi lub co gorsza biega, to tak lekko cofa, ze wyglada jakby gra sie zacinala lub jakby byly lagi.
byl to strasznie nieprzyjemny efekt i wlasciwie uniemozliwial strzelanie podczas poruszania sie i stwierdzilem, ze to bardziej odstraszy graczy niz brak odrzutu, bo niektorzy moga nie wiedziec, ze to jest celowe.
8. powtorze jeszcze raz, pobierz sobie tekstury to zamiast widoku strzal bedziesz mial male czarne kulki, ktore w zaleznosci od broni maja rozna celnosc i rozna predkosc, przykladowo kula ze snajperki leci prawie 2x szybciej od tej wystrzelonej z shotguna.
a jak nie chcesz korzystac z serwerowego resoure-packa, to mozesz zrobic sobie wlasny, lub zastapic w nim tylko widok strzaly.
tutaj masz serwerowe tekstury: http://sky-land.pl/SkyLandPistolety.zip
jak wejdziesz w assets/minecraft/textures/entity/projectiles to bedziesz mial teksture strzaly w pliczku arrow.png, mozesz sobie skopiowac ja do swojego resourcepacka i bedzie zmieniona, ewentualnie mozesz wyrzucic folder "item", bo w nich sa tekstury innych broni i bedziesz mial czysty minecraftowy texture pack ze zmienionym tylko wygladem lecacej strzaly (ta w eq bedzie wygladala jak zwykla strzala).
![[Obrazek: sygnaturka.png]](https://sky-land.pl/sygnaturka.png)