level up: ułatwiamy [3x, próbujemy]
#14
Odpowiem co do lootu - można zbudować nową mapę i na niej ustawić 5/6 miejsc, gdzie co jakieś nie wiem, 2-3 minuty będzie się loot pojawiał w postaci owej broni. Myślę, że takie coś będzie lepsze od skrzynek, gdyż dojdzie rywalizacja o owe bronie.

Co do filmiku - to owszem, tam akurat pojawia się Fireball i to głównie przez niego (no i granat) poszły lagi, ze względu na cząstki. Tutaj akurat wystarczy zrobić dobrze damage oraz mało tych cząsteczek, ale chociaż, aby było to zbalansowane...

Co do poprawek/dopisów - można poczekać, poczekaliśmy tyle, na jakąkolwiek nadzieję, to możemy i poczekać te nie wiem ile, 3 miesiące? Oby w 2021 (początek) wyszła ta aktualizacja (wątpię, aby był to jeszcze 2020). Mamy nadzieję, że wszystko pójdzie po myśli.
Obecnie lagi występują na 1.8, ze względu na plugin, który prawidłowo jest przypisany na 1.7, a aktualizując go do 1.8 wyszły pewne problemy pewnie i no, jest jak jest. Myślę, że przy 1.16 nie powinno być problemów, jest to świeża wersja i nawet dobrze zoptymalizowana. Przy 1.7 nie występowały takie błędy, ale przy 1.8 już tak, więc 1.16 będzie dobrym wyborem (+kilka nowych zmian, o których jeszcze wspomnę).


Bronie - jestem ciekawy, czy nie dałoby się zrobić tego w postaci skrzynki, że co kilka sekund ona się resetuje, po otwarciu możemy z niej wziąć EQ, skoro give nie zadziała, ale no - też nie wiem jak to będzie działać, czy w ogóle będzie działać... A jednak jest to ważny element.

System poziomów - przedstawiłem swój pomysł w jednym z wątków na temat pistoletów.


Wiadomości w tym wątku
level up: ułatwiamy [3x, próbujemy] - przez h3zquu - 11-10-2020, 17:42
RE: level up: ułatwiamy [3x, próbujemy] - przez h3zquu - 11-10-2020, 20:52

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości