04-05-2020, 15:15
Tak szczerze ja pisałem podobne wątki odzew był ten sam. Ale jak sie tak popatrzy na SS to tak będą lada moment wyglądały warpy działek a co najlepsze ze mobgrinder nie generowały aż takich spadków bo działały raz co ok 30-40 sek/spycharki 2-5 sek I było ich taka ilość że na ręce dało sie policzyć.
A jakoś nikt nie patrzy na lagi od auto sklepów i kasyn, a trochę to jest dziwne bo one jednak na tym warpie działek pracują ciągle jak jest ich coraz więcej. Co skutkuje jeszcze większym spadkiem wydajności FPS.
A 3 Dni temu zrobiłem krótki test który robię w każdym mechanizmie wyłączam go na 1 dzień aby system się totalnie zrestartował itp. test był na wyłączonym mobgrinderze i dziwne jest to że jak go po dniu uśpienia włączyłem nikt tego nie zauważył a czemu bo większe lagi generowały i generują kasyna /sklepy. Większość ludzi powie że przy odpalonym mobgrinderze są mniejsze lagi niż w warpie działek przypadek nie sądzę. A czemu bo mechanizm jest usypiany na 30-40 i aktywyje sie na 2-5 sek i gaśnie i tak w koło macacieja.
Dlatego uważam aby przywrócić dawny spawn mobów albo zwiększyć do 100-110 kratek chociaż aby też ludzie nie budowali do 255 bo w tedy fakt były by spadki ( ale żaden tyle nie miał na classic !!! nawet 150 żaden nie przekroczył więc tnx).
A co do straconego czasu i kosztów zgadzam sie całkowicie Tryb Classic To tryb Classic Działka wolność wyboru i przyjemna gra a tu proszę jest całkowicie odwrotnie.
A przypomnę że Mobgrinder którym sie opiekuje itp. ma 22 pietra z mechanizmem debugującym się więc poza zduplikowanymi itemami od zegara to ani razu nie musiałem go naprawiać co oznacza że nie generuje tyle sygnału naraz aby redstone znikł / albo ripiter itp.
A jakoś nikt nie patrzy na lagi od auto sklepów i kasyn, a trochę to jest dziwne bo one jednak na tym warpie działek pracują ciągle jak jest ich coraz więcej. Co skutkuje jeszcze większym spadkiem wydajności FPS.
A 3 Dni temu zrobiłem krótki test który robię w każdym mechanizmie wyłączam go na 1 dzień aby system się totalnie zrestartował itp. test był na wyłączonym mobgrinderze i dziwne jest to że jak go po dniu uśpienia włączyłem nikt tego nie zauważył a czemu bo większe lagi generowały i generują kasyna /sklepy. Większość ludzi powie że przy odpalonym mobgrinderze są mniejsze lagi niż w warpie działek przypadek nie sądzę. A czemu bo mechanizm jest usypiany na 30-40 i aktywyje sie na 2-5 sek i gaśnie i tak w koło macacieja.
Dlatego uważam aby przywrócić dawny spawn mobów albo zwiększyć do 100-110 kratek chociaż aby też ludzie nie budowali do 255 bo w tedy fakt były by spadki ( ale żaden tyle nie miał na classic !!! nawet 150 żaden nie przekroczył więc tnx).
A co do straconego czasu i kosztów zgadzam sie całkowicie Tryb Classic To tryb Classic Działka wolność wyboru i przyjemna gra a tu proszę jest całkowicie odwrotnie.
A przypomnę że Mobgrinder którym sie opiekuje itp. ma 22 pietra z mechanizmem debugującym się więc poza zduplikowanymi itemami od zegara to ani razu nie musiałem go naprawiać co oznacza że nie generuje tyle sygnału naraz aby redstone znikł / albo ripiter itp.