Problem z kodem
#6
Okej, rozumiem już, czemu to nie doszło, dziękuję mimo wszystko za spędzony czas nad problemem.

W wyniku pożaru, który miał miejsce w czwartek 31 stycznia w pobliżu budynku T Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Wystąpiło działanie zewnętrzne, nadzwyczajne, nieprzewidziane i niestety niemożliwe do zapobieżenia tj. Stanowiące siłę wyższą.

Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS, MMS i transmisji danych.

Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej, obsługi w punktach sprzedaży oraz dostępności aplikacji Mój T-Mobile. Czas realizacji zamówień złożonych na stronie www.t-mobile.pl oraz czas obsługi korespondencji mailowej jest obecnie wydłużony.

Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie powstałe w wyniku pożaru utrudnienia w korzystaniu z usług T Mobile.


I owszem, pożar miał miejsce 31 stycznia, ale do tej pory pewne rzeczy po prostu nie działają.

Niedostępny


Wiadomości w tym wątku
Problem z kodem - przez Iam - 02-04-2019, 23:15
RE: Problem z kodem - przez _Olciaa - 02-04-2019, 23:55
RE: Problem z kodem - przez Iam - 02-04-2019, 23:55
RE: Problem z kodem - przez h3zquu - 02-05-2019, 08:39
RE: Problem z kodem - przez Cichusek - 02-05-2019, 08:44
RE: Problem z kodem - przez Iam - 02-05-2019, 10:15

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości