02-05-2019, 10:15
Okej, rozumiem już, czemu to nie doszło, dziękuję mimo wszystko za spędzony czas nad problemem.
W wyniku pożaru, który miał miejsce w czwartek 31 stycznia w pobliżu budynku T Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Wystąpiło działanie zewnętrzne, nadzwyczajne, nieprzewidziane i niestety niemożliwe do zapobieżenia tj. Stanowiące siłę wyższą.
Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS, MMS i transmisji danych.
Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej, obsługi w punktach sprzedaży oraz dostępności aplikacji Mój T-Mobile. Czas realizacji zamówień złożonych na stronie www.t-mobile.pl oraz czas obsługi korespondencji mailowej jest obecnie wydłużony.
Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie powstałe w wyniku pożaru utrudnienia w korzystaniu z usług T Mobile.
I owszem, pożar miał miejsce 31 stycznia, ale do tej pory pewne rzeczy po prostu nie działają.
W wyniku pożaru, który miał miejsce w czwartek 31 stycznia w pobliżu budynku T Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Wystąpiło działanie zewnętrzne, nadzwyczajne, nieprzewidziane i niestety niemożliwe do zapobieżenia tj. Stanowiące siłę wyższą.
Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS, MMS i transmisji danych.
Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej, obsługi w punktach sprzedaży oraz dostępności aplikacji Mój T-Mobile. Czas realizacji zamówień złożonych na stronie www.t-mobile.pl oraz czas obsługi korespondencji mailowej jest obecnie wydłużony.
Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie powstałe w wyniku pożaru utrudnienia w korzystaniu z usług T Mobile.
I owszem, pożar miał miejsce 31 stycznia, ale do tej pory pewne rzeczy po prostu nie działają.