07-14-2018, 19:51
W poprzednim watku ktory stworzyl Mati czy tam Wayern byla mowa o tunelach i stwierdziles cichusku ze sa biale domki oraz kary za loganie tylko ze nie do konca o to nam chodzi bardziej czepialbym sie sposobu w jaki gracze uzywaja tych tuneli nie w celu ucieczki ale regeneracji wiec wychodzi na to samo
a wiec taki przeciwnik ktory dostal powiedzmy headshota ucieka do tuneli i nie ma jak go zabic.. mozna go scigac ale to praktycznie nie ma sensu bo tunele sa tak skonstruowane ze bedzie o krok przed nami i nie da sie go po prostu trafic wiec albo on jakims cudem zabije nas (np granat na zakrecie) albo bedziemy sie gonic w nieskonczonosc az odzyska cale hp i wyjdzie z tuneli chyba nie miales z tym stycznosci na pvp skoro nie masz pojecia co tam sie wyprawialo i co bylo powodem dla ktorego chcielismy usuniecia mozliwosci zejscia pod ziemie
a wiec taki przeciwnik ktory dostal powiedzmy headshota ucieka do tuneli i nie ma jak go zabic.. mozna go scigac ale to praktycznie nie ma sensu bo tunele sa tak skonstruowane ze bedzie o krok przed nami i nie da sie go po prostu trafic wiec albo on jakims cudem zabije nas (np granat na zakrecie) albo bedziemy sie gonic w nieskonczonosc az odzyska cale hp i wyjdzie z tuneli chyba nie miales z tym stycznosci na pvp skoro nie masz pojecia co tam sie wyprawialo i co bylo powodem dla ktorego chcielismy usuniecia mozliwosci zejscia pod ziemie