12-18-2017, 17:52
(12-18-2017, 17:48)mr_koxuPL napisał(a): 1) Na tak i na nie, fajny pomysł, ale wyczuwam kłótnie, wyzwiska i inne pierdoły graczy po zniszczeniu czegoś, co zbudowali.
2) Jeśli dobrze rozumiem, miałby to być czysty Survival bez komend, rang itp. Byłoby to bardzo podobne do pomysłu na Creative, tyle że wiadomo - Creative=/=Survival.
Ale bardziej jestem za 2) opcją.
1) Pisałem że jest to do przewidzenia ale przy resecie mapy ma małe znaczenie
2) Gracze mogą swobodnie przechodzić w tryb Creative/Survival (tryb for fun)
(12-18-2017, 17:50)Cichusek napisał(a): bez cuboidow to nie przejdzie, a rozumiem ze o to ci chodzi.
to tak jak na wolnosci kiedys nic nie bylo i przy w sumie 20 graczach, ktorzy mieli dostep i tak sobie wszystko kradli i niszczyli, a tutaj kazdy bedzie mogl wejsc i wszystko szybko rozwalic na creative.
Stąd reset mapy co 24h, do przewidzenia jest że może być griefowana błyskawicznie ale tryb z założenia jest czysto for fun lub np. gdyby ktoś chciałby przedstawić komuś projekt jakiejś budowli na żywo itp.
Edit: Nie ma sensu griefowanie mapy która i tak niedługo się zresetuje.
Możnaby tymczasowo dodać do trybu creative taką mape na którą wchodzi się komendą np /openworld (info na tabliczce na spawnie) żeby zweryfikować jak to się sprawdzi.
Dla zmniejszenia obciążenia mógłbybyć to nawet zwykły płaski świat.
Kek