09-30-2017, 11:01
<<post nabity, od razu mówię>>
Dlaczego dalej nie odróżniacie różnicy między spadkami FPS a lagami, tylko używacie tego zamiennie? To absolutnie nie to samo.
Spadki FPS: Masz stabilne X FPSów po czym, gdy wkraczasz w jakąś strefę, FPSy lecą na łeb na szyję.
Lag: Powodowany jest przez zgubienie pewnej ilości pakietów danych w drodze, przez co należy wysłać jeszcze raz te pakiety, a to kosztuje czas. Stąd lagi.
I cytat z samej Wikipedii: Czasami pojęcie opóźnienia jest błędnie stosowane do określenia „klatkowania”, lub inaczej efektu „żabich skoków” w płynności, przy przesyłaniu lub generowaniu obrazów graficznych, co objawia się spadkiem liczby klatek na sekundę (FPS).
Dlaczego dalej nie odróżniacie różnicy między spadkami FPS a lagami, tylko używacie tego zamiennie? To absolutnie nie to samo.
Spadki FPS: Masz stabilne X FPSów po czym, gdy wkraczasz w jakąś strefę, FPSy lecą na łeb na szyję.
Lag: Powodowany jest przez zgubienie pewnej ilości pakietów danych w drodze, przez co należy wysłać jeszcze raz te pakiety, a to kosztuje czas. Stąd lagi.
I cytat z samej Wikipedii: Czasami pojęcie opóźnienia jest błędnie stosowane do określenia „klatkowania”, lub inaczej efektu „żabich skoków” w płynności, przy przesyłaniu lub generowaniu obrazów graficznych, co objawia się spadkiem liczby klatek na sekundę (FPS).