09-09-2017, 17:34
I takiej sytuacji bym nie chciał. Byłby to nerf w stylu "coś jest za mocne, to sprawmy żeby nikt tym nie grał". I uderza to w graczy (np ja) którzy grają tą snajperka bo lubią i robią to od czasów gdy nie była jedyną kupną bronią używaną na serwie jak jest teraz. 30 nabojow to jest nic, tak jak pisałem, nawet pieniądze się nie zwrócą. Dodatkowy wydatek na naboje zwiększa koszt całej inwestycji znacząco, wyjście na zero będzie bardzo trudne. No i logacze, jak przy dzisiejszej snajperce ciągnie do logania, to co będzie wtedy. Zmniejszenie kosztu samej snajperki średnio przejdzie, mniej wydasz na snajperke, to więcej na naboje, wyjdzie na to samo, a ze świadomością że masz przy sobie wartościowe naboje to znów będzie korcić lognąć.
Jak robić coś ze snajperką to obniżyć jej damage, kto tu oczekuje realizmu, zabijania na strzał, skoro taki shotgun po dwóch wystrzalach z bliska nie zabija. Niech będzie słabsza, niech nie działa jak prawdziwa snajperka, ale niech wpasowuje się w serwerowy balans.
Bo te naboje to jest znów działanie na hura graczy typu mati. Jest problem ze snajperkami, to nie rozważmy innych działań, tylko koniecznie przepchnijmy to, bo to jest moja propozycja i jest super i jest idealna i najlepsza na świecie i moje naboje akurat naprawią cały świat
I tu sie trzeba określić dokładnie:
-jeśli ta propozycja jest tylko po to żeby snajpa stała sie słabsza, to spróbować coś z dmg/ilością nabojów/etc.
-jeśli naboje jako element gry, to wprowadzić to do wszystkich broni z jakimś sensownym sposobem odzyskiwania nabojów NA ARENIE, co bedzie zachęcało do zostawania tam i walczenia o naboje a nie ucieknięcie na spawn i dokupienie dodatkowych
Jak robić coś ze snajperką to obniżyć jej damage, kto tu oczekuje realizmu, zabijania na strzał, skoro taki shotgun po dwóch wystrzalach z bliska nie zabija. Niech będzie słabsza, niech nie działa jak prawdziwa snajperka, ale niech wpasowuje się w serwerowy balans.
Bo te naboje to jest znów działanie na hura graczy typu mati. Jest problem ze snajperkami, to nie rozważmy innych działań, tylko koniecznie przepchnijmy to, bo to jest moja propozycja i jest super i jest idealna i najlepsza na świecie i moje naboje akurat naprawią cały świat
I tu sie trzeba określić dokładnie:
-jeśli ta propozycja jest tylko po to żeby snajpa stała sie słabsza, to spróbować coś z dmg/ilością nabojów/etc.
-jeśli naboje jako element gry, to wprowadzić to do wszystkich broni z jakimś sensownym sposobem odzyskiwania nabojów NA ARENIE, co bedzie zachęcało do zostawania tam i walczenia o naboje a nie ucieknięcie na spawn i dokupienie dodatkowych
¯\_(ツ)_/¯