09-09-2017, 16:02
To se idź gdzieś indziej niż forum do mc xd oczekiwania kurde jak niedostępna panienka
Jestem na nie
Przynajmniej dopóki nie ma sensownego antyloga (a nie szykuje sie żeby był w najbliższej przyszłości więc rip)
Mamy snajperke (odniose sie do niej, bo o nią największy płacz) - 120 dolarów, zwraca sie po 12 killach, minimalnie 24 naboje, w rzeczywistości (przy chorej celności rzędu 60%) 40. Do tego jeszcze faktor regeneracji zdrowia i ze nie zawsze te dwa trafienia wystarcza (np strzały w ciało), ale wyidealizujmy sytuacje. 120 to tylko zwrócenie pieniążków a gdzie zarobek. Żeby broń było jakikolwiek sens kupować musimy widzieć że idzie na niej zarobić. Dla mnie satysfakcjonujące jest zrobienie ze snajpy 20-30 killów => przy 30 killach trzeba conajmniej 60 nabojów, w rzeczywistości 100.
Dawanie półtorej stacka nabojów do snajperki to troche dużo nieprawdaż? Więc trzeba dać mniej ale dać możliwość kupna/zbierania amunicji.
No i tutaj jest problem. Kupimy snajperke + dodatkowe naboje (ile by one nie kosztowały) to troszke inwestujemy. Przy dzisiejszym stanie pvp z połowa serwera loga gdy może. Gdy kupią sobie jeszcze wartościowe naboje będzie jeszcze gorzej xd
Naboje wylatują z pewną szansą jak mięso? Ale jak to rozwiązać, naboje uniwersalne dla wszystkich broni? To troche słabo porównując szybkostrzelnosc i sile np takich karabinu i snajperki. Trzeba by było robić procenty na każdy rodzaj naboja i nie wiem czy możliwości i chęci władz są na tyle duże. I znowu jak ktos by zdobyl te naboje, napracowal sie i byl blisko smierci ratowalby sie ucieczka, bo przeciez "co mi zrobisz, bede logał" "muszę zw" lub inne idiotyczne wymówki.
Naboje lecą jak mięso? To wtedy byłoby to samo co teraz z mięsem, czy kiedykolwiek ktoś sie martwił że mu mięsa brakuje? xd no chyba nie
Wszystkie drogi prowadzą do jednego, nawet jakby naboje były ciekawym urozmaiceniem i zmianą rozgrywki to nie moze to zostac wprowadzone bez ANTYLOGA
A jak widać w tej sprawie idzie ciężko, wiec jedyne co mozna zrobic z rozgrywką to pozmieniać dmg\magazynki\wszystko w broniach, zrobić istną rotacje "mety gry". Ze snajperki zrobić broń skillową, np 2/3 heady na zabójstwo gdzie bedzie sie liczyc celnosc, poruszanie sie po mapie a nie "ślepy traf" "lucky shoty" jak to ma teraz miejsce, zbuffować reszte broni i dać żyć serwerowi
Jestem na nie
Przynajmniej dopóki nie ma sensownego antyloga (a nie szykuje sie żeby był w najbliższej przyszłości więc rip)
Mamy snajperke (odniose sie do niej, bo o nią największy płacz) - 120 dolarów, zwraca sie po 12 killach, minimalnie 24 naboje, w rzeczywistości (przy chorej celności rzędu 60%) 40. Do tego jeszcze faktor regeneracji zdrowia i ze nie zawsze te dwa trafienia wystarcza (np strzały w ciało), ale wyidealizujmy sytuacje. 120 to tylko zwrócenie pieniążków a gdzie zarobek. Żeby broń było jakikolwiek sens kupować musimy widzieć że idzie na niej zarobić. Dla mnie satysfakcjonujące jest zrobienie ze snajpy 20-30 killów => przy 30 killach trzeba conajmniej 60 nabojów, w rzeczywistości 100.
Dawanie półtorej stacka nabojów do snajperki to troche dużo nieprawdaż? Więc trzeba dać mniej ale dać możliwość kupna/zbierania amunicji.
No i tutaj jest problem. Kupimy snajperke + dodatkowe naboje (ile by one nie kosztowały) to troszke inwestujemy. Przy dzisiejszym stanie pvp z połowa serwera loga gdy może. Gdy kupią sobie jeszcze wartościowe naboje będzie jeszcze gorzej xd
Naboje wylatują z pewną szansą jak mięso? Ale jak to rozwiązać, naboje uniwersalne dla wszystkich broni? To troche słabo porównując szybkostrzelnosc i sile np takich karabinu i snajperki. Trzeba by było robić procenty na każdy rodzaj naboja i nie wiem czy możliwości i chęci władz są na tyle duże. I znowu jak ktos by zdobyl te naboje, napracowal sie i byl blisko smierci ratowalby sie ucieczka, bo przeciez "co mi zrobisz, bede logał" "muszę zw" lub inne idiotyczne wymówki.
Naboje lecą jak mięso? To wtedy byłoby to samo co teraz z mięsem, czy kiedykolwiek ktoś sie martwił że mu mięsa brakuje? xd no chyba nie
Wszystkie drogi prowadzą do jednego, nawet jakby naboje były ciekawym urozmaiceniem i zmianą rozgrywki to nie moze to zostac wprowadzone bez ANTYLOGA
A jak widać w tej sprawie idzie ciężko, wiec jedyne co mozna zrobic z rozgrywką to pozmieniać dmg\magazynki\wszystko w broniach, zrobić istną rotacje "mety gry". Ze snajperki zrobić broń skillową, np 2/3 heady na zabójstwo gdzie bedzie sie liczyc celnosc, poruszanie sie po mapie a nie "ślepy traf" "lucky shoty" jak to ma teraz miejsce, zbuffować reszte broni i dać żyć serwerowi
¯\_(ツ)_/¯