07-26-2017, 15:24
(07-26-2017, 15:18)Snaxx napisał(a): niszczenie mapy mozna by bylo chyba wyeliminowac za pomoca dropu ze stone'a jesli gracz bylby na tyle inteligetny by zrobic sobie stoniarke zamiast niszczyc mape klopot by sie rozwiazal a zeby ograniczyc otwartosc mapy mozna by bylo ustalic w miare maly border jednak jesli to jest dokladnie to samo co na prisonie to przepraszam. Jestem wielbicielem survivalowych trybow a na prisonie nie chcialo mi sie kopac (zbyt nudne) by byc wolnym wiec nie mialem okazji zapoznac sie z dalszym dzialaniem tego trybu
na wolnosci jest drop ze stone.
problem jest raczej taki, ze gracz po prostu idzie w poszukiwaniu fajnego miejsca, tu zetnie drzewo, tam tylko je czesciowo rozwali, gdzies postawi bruk aby wejsc na gorke itp.
potem zbuduje dom, ale nagle wymysli ze chce w innym miejscu, wiec zabiera co cenne i zostawia w polowie rozwalony budynek.
gracze raczej nie dbaja o takie mapy, niestety pilnuja tylko swojego malego cuboida.
kiedys myslalem tez aby na mapie w ogole nie mozna bylo budowac i niszczyc, jedynie na postawionym cuboidzie w dowolnym miejscu.
niestety i to mozna obejsc np. przesuwajac swoj cuboid w poszukiwaniu surowcow, kiedys one i tak sie skoncza.
(07-26-2017, 15:22)Tails napisał(a): Ja proponuję coś takiego: Aby podobnie jak na Classicu, mapa resetowała się co 3, łącznie z ekwipunkiem. Cuboidy szczerze mi pasują do tego wszystkiego.
i co to da? chcesz co 3 dni zaczynac od nowa? to tak jakbys gral na surowcowej na classicu zamiast na dzialkach.