01-19-2017, 16:33
To paradoksalnie dziwne... ten sam mechanizm działa na trzy sposoby. Czy ilość redstona w jednym chunku może wpłynąć na spowolnienie lejów/innych przekaźników powiązanych z redstone? Obok jednego mechanizmu dobudowałem drugi (taki sam). Teraz obydwa pracują inaczej niż pierwotna wersja, nie mając nawet ze sobą kontaktu. Raczej nie jest to losowe... Wciąż próbuje dojść do rozwiązania, nic nie zauważam :/.
Jeśli znasz się na mechanizmach mogę przesłać więcej screenów, może uda ci się pomóc.
Próbowałem zmieniać i testować, nadal nic. Jedyna różnica jest taka, że jeden z komperatorów wciąż ma teksturę aktywnego, co bez żadnych innych różnic jest trochę bezsensowne (nie powinno tak być).
Zamieściłem screeny na tym profilu:
https://twitter.com/jakubsodek
Jeśli znasz się na mechanizmach mogę przesłać więcej screenów, może uda ci się pomóc.
Próbowałem zmieniać i testować, nadal nic. Jedyna różnica jest taka, że jeden z komperatorów wciąż ma teksturę aktywnego, co bez żadnych innych różnic jest trochę bezsensowne (nie powinno tak być).
Zamieściłem screeny na tym profilu:
https://twitter.com/jakubsodek