02-07-2015, 19:34
Ostatnio jest dużo próśb o /p deny (nick) bo gracze wchodzą na wasze działki i ustawiają /sethome. Jako iż nie da się wprowadzić deny, poniżej daję proste sposoby na pozbycie się gracza i jego /sethome.
Jak wiadomo - lepiej zapobiegać niż leczyć, więc spróbujcie ogrodzić działkę wysoką ścianą np. Żywopłot, kilkumetrowa ściana z płotków itp. Warto też pamiętać, że są cheaty które dają fly, więc jak macie zwierzątka, to zróbcie dach nad działkami połączone ze ścianami na naszej działce, a już nikt wam nie wejdzie. Prostszym sposobem będzie dać zwierzątka pod ziemię i zabezpieczyć, lub zrobić specjalną stajnie. Więc ochrona działki nie jest łatwa, bo kosztowna, a może nawet nie prezentować się zbyt ładnie. Jeżeli wkroczył jednak na działkę nieproszony gość, to warto podjąć się pewnych kroków:
1. Obserwowanie - nie spuszczajcie go z oczu. Dlaczego? Możemy mniej więcej zaobserwować i zaznaczyć, gdzie gracz ustawia sethome. W miejscu, gdzie nagle stanął, warto zaznaczyć czymś co mamy pod ręką, a jak nie, to wykopmy jakiś dołek w tym miejscu. kiedy gracz nam przeszkadza w budowaniu, najlepiej na urządzeniu mobilnym włączyć forum i zgłosić (screeny z komputera możemy łatwo udostępnić bez kabla, ale nie o tym poradnik) gracza, który nam przeszkadza. Jest szansa, że reakcja administracji będzie szybka, a jak nie, to gracz może dostać karę. Pamiętajcie o robieniu ss.
2. Gracza możemy spróbować przekonać do wyjścia z naszej działki. Niestety to nie będzie proste i zbyt korzystne, bo bardzo możliwe że w tym sposobie łatwo i nieświadomie złamać regulamin i dostać mute lub bana (np. grożąc mu).
A jak pozbyć się /sethome? Na początku wydaje się to niemożliwe, ale wystarczy zrobić naszemu graczowi coś, przez co następnym razem pomyśli 2 razy zanim wejdzie na naszą działkę.
W miejscu, gdzie zaznaczyliśmy podejrzenie sethoma, możemy wykopać dół, w którym znajdzie się nasz gracz po przeteleportowaniu. Nie będzie miał zbytnio pola do manewru, więc wyjdzie i możliwe że zmieni położenie home na coś pożyteczniejszego. Niestety nie jest to do końca dobry sposób, ponieważ gracz może ustawić sethome w domku, a robienie dziury w domu może się mijać z celem. W miejscu potencjalnego sethome możemy zrobić klatkę, w która wpadnie nasz gość po przeteleportowaniu się. Możemy w tym miejscu zrobić pułapkę, ale w tym wypadku mamy związane ręce, bo za pułapki na działce mogą być bany, albo może nie zadziałać, bo na działce raczej nie można dostawać obrażeń.
Nie jest tego dużo, ale jak naprawdę nas to wkurza lub mamy falę takich "gości" to jednak warto to zrobić. Jak czegoś nie można to chociaż zróbmy to tak, by prymitywy działały. Mam nadzieję że pomogłam piszcie jak znajdziecie ewentualne błędy tematyczne (źle udzielona rada) lub ortograficzne.
Jak wiadomo - lepiej zapobiegać niż leczyć, więc spróbujcie ogrodzić działkę wysoką ścianą np. Żywopłot, kilkumetrowa ściana z płotków itp. Warto też pamiętać, że są cheaty które dają fly, więc jak macie zwierzątka, to zróbcie dach nad działkami połączone ze ścianami na naszej działce, a już nikt wam nie wejdzie. Prostszym sposobem będzie dać zwierzątka pod ziemię i zabezpieczyć, lub zrobić specjalną stajnie. Więc ochrona działki nie jest łatwa, bo kosztowna, a może nawet nie prezentować się zbyt ładnie. Jeżeli wkroczył jednak na działkę nieproszony gość, to warto podjąć się pewnych kroków:
1. Obserwowanie - nie spuszczajcie go z oczu. Dlaczego? Możemy mniej więcej zaobserwować i zaznaczyć, gdzie gracz ustawia sethome. W miejscu, gdzie nagle stanął, warto zaznaczyć czymś co mamy pod ręką, a jak nie, to wykopmy jakiś dołek w tym miejscu. kiedy gracz nam przeszkadza w budowaniu, najlepiej na urządzeniu mobilnym włączyć forum i zgłosić (screeny z komputera możemy łatwo udostępnić bez kabla, ale nie o tym poradnik) gracza, który nam przeszkadza. Jest szansa, że reakcja administracji będzie szybka, a jak nie, to gracz może dostać karę. Pamiętajcie o robieniu ss.
2. Gracza możemy spróbować przekonać do wyjścia z naszej działki. Niestety to nie będzie proste i zbyt korzystne, bo bardzo możliwe że w tym sposobie łatwo i nieświadomie złamać regulamin i dostać mute lub bana (np. grożąc mu).
A jak pozbyć się /sethome? Na początku wydaje się to niemożliwe, ale wystarczy zrobić naszemu graczowi coś, przez co następnym razem pomyśli 2 razy zanim wejdzie na naszą działkę.
W miejscu, gdzie zaznaczyliśmy podejrzenie sethoma, możemy wykopać dół, w którym znajdzie się nasz gracz po przeteleportowaniu. Nie będzie miał zbytnio pola do manewru, więc wyjdzie i możliwe że zmieni położenie home na coś pożyteczniejszego. Niestety nie jest to do końca dobry sposób, ponieważ gracz może ustawić sethome w domku, a robienie dziury w domu może się mijać z celem. W miejscu potencjalnego sethome możemy zrobić klatkę, w która wpadnie nasz gość po przeteleportowaniu się. Możemy w tym miejscu zrobić pułapkę, ale w tym wypadku mamy związane ręce, bo za pułapki na działce mogą być bany, albo może nie zadziałać, bo na działce raczej nie można dostawać obrażeń.
Nie jest tego dużo, ale jak naprawdę nas to wkurza lub mamy falę takich "gości" to jednak warto to zrobić. Jak czegoś nie można to chociaż zróbmy to tak, by prymitywy działały. Mam nadzieję że pomogłam piszcie jak znajdziecie ewentualne błędy tematyczne (źle udzielona rada) lub ortograficzne.
Lecimy na narty?