07-11-2022, 20:44
w sumie tak przemyślałem sobie pewne rzeczy i doszedłem do pewnych wniosków, które przeradzają się w tą propozycję oraz moją argumentację tych pomysłów, także wychodzę z propozycją dodania do skupu:
1) trzcina
ale meeeh, przecież to automatyczna farma i nie trzeba nic robić! co prawda, to prawda, ale spójrzmy z innej perspektywy: jest limit upraw, jest limit lejków (co z tego, że potrzebne może tylko 2 lejki xD), a dodanie tej rzeczy do skupu jakoś nie popsuje zbytnio ekonomii.
proponowana cena: 0.05$ od sztuki.
2) BLOK arbuza
ale przecież to automatyczna farma, która na dodatek ostro laguje!!!! no dobra, to wyjaśnijmy sobie jedną rzecz - tłok nie może mieć efektu jedwabnego dotyku. to znaczy, że cały czas będzie wylatywać od 3 do 4 sztuk arbuza (chyba). do bloku arbuzów potrzeba 9 arbuzów, więc tu już np. automatyczna farma arbuzów nie ma sensu, bo już lepsze jest wykopywanie tego jedwabnym dotykiem. już nawet nie wspominam o m. in limicie lejków, czy też najważniejszym - kiedy wyjdziemy z trybu automatyczne farmy przestaną działać. dlatego też nie widzę problemu w dodaniu tego przedmiotu.
proponowana cena: 0.05-0.10$
3) dynie
ahhh dynie... kolejne zarabianie na afku, po co, nie ma sensu. po pierwsze - limit upraw, po drugie - jeżeli mamy automatyczną farmę, to po wyjściu ona się wyłaczy, a afków i tak się nie pozbędziemy. jak nie ta dynia, to nawet można dodać tą, co trzeba "okrajać" nożycami, nie pamiętam nawet nazwy xD.
proponowana cena: 0.05$, a może nawet mniej.
4) kaktus
o panie, coś ty dał za propozycje... to to już w ogóle, zaczną budować na całe wyspy i bendom tylko lagować. no dobra, wyspy wyspami, ale kaktus też się wlicza do limitu upraw. a na lagi to nie liczę, przykładem może być adventure, gdzie gracze posiadają kaktusiarki na całe wyspy i jakoś lagów nie było, ani takowych zgłoszeń, a patrząc na to, że mamy limit to gracze i tak pewnie nie odpuszczą sobie np. brodawek itp, by sprzedawać kaktus po cenie, która nie jest ani op, ani nie jest za niska...
proponowana cena: 0.01-0.05$, myślę, że 0.03$ jest optymalne.
dla nowego gracza są to nowe źródła zarobkowe/utrzymania, jak zwał tak zwał xd, dla starych graczy pewnia do wykorzystania kolejny potencjał wyspy, by nie była aż tak pusta, jaka jest na większości wysp, bo nie oszukujmy się, ale znajdują się serwerowe janusze, co zrobią sobie każdą małą farmę pod dodatkowy pieniądz, który by się nie opłacał, ale zawsze coś dodatkowego wpadnie.
1) trzcina
ale meeeh, przecież to automatyczna farma i nie trzeba nic robić! co prawda, to prawda, ale spójrzmy z innej perspektywy: jest limit upraw, jest limit lejków (co z tego, że potrzebne może tylko 2 lejki xD), a dodanie tej rzeczy do skupu jakoś nie popsuje zbytnio ekonomii.
proponowana cena: 0.05$ od sztuki.
2) BLOK arbuza
ale przecież to automatyczna farma, która na dodatek ostro laguje!!!! no dobra, to wyjaśnijmy sobie jedną rzecz - tłok nie może mieć efektu jedwabnego dotyku. to znaczy, że cały czas będzie wylatywać od 3 do 4 sztuk arbuza (chyba). do bloku arbuzów potrzeba 9 arbuzów, więc tu już np. automatyczna farma arbuzów nie ma sensu, bo już lepsze jest wykopywanie tego jedwabnym dotykiem. już nawet nie wspominam o m. in limicie lejków, czy też najważniejszym - kiedy wyjdziemy z trybu automatyczne farmy przestaną działać. dlatego też nie widzę problemu w dodaniu tego przedmiotu.
proponowana cena: 0.05-0.10$
3) dynie
ahhh dynie... kolejne zarabianie na afku, po co, nie ma sensu. po pierwsze - limit upraw, po drugie - jeżeli mamy automatyczną farmę, to po wyjściu ona się wyłaczy, a afków i tak się nie pozbędziemy. jak nie ta dynia, to nawet można dodać tą, co trzeba "okrajać" nożycami, nie pamiętam nawet nazwy xD.
proponowana cena: 0.05$, a może nawet mniej.
4) kaktus
o panie, coś ty dał za propozycje... to to już w ogóle, zaczną budować na całe wyspy i bendom tylko lagować. no dobra, wyspy wyspami, ale kaktus też się wlicza do limitu upraw. a na lagi to nie liczę, przykładem może być adventure, gdzie gracze posiadają kaktusiarki na całe wyspy i jakoś lagów nie było, ani takowych zgłoszeń, a patrząc na to, że mamy limit to gracze i tak pewnie nie odpuszczą sobie np. brodawek itp, by sprzedawać kaktus po cenie, która nie jest ani op, ani nie jest za niska...
proponowana cena: 0.01-0.05$, myślę, że 0.03$ jest optymalne.
dla nowego gracza są to nowe źródła zarobkowe/utrzymania, jak zwał tak zwał xd, dla starych graczy pewnia do wykorzystania kolejny potencjał wyspy, by nie była aż tak pusta, jaka jest na większości wysp, bo nie oszukujmy się, ale znajdują się serwerowe janusze, co zrobią sobie każdą małą farmę pod dodatkowy pieniądz, który by się nie opłacał, ale zawsze coś dodatkowego wpadnie.