02-14-2021, 17:20
Kontynuacja wątku.
1.Pierwsza rzeczą na jaka chciałbym zwrócić szczególna uwagę są pociski. Cichy miał dobry pomysł aby dać strzały i dodać ten magazynek do przeladowywania, hesku pisał ze to ma utrudnić grę.. a to wręcz jest lepsze. Bo owy gracz ciagle spamuje tymi strzałami i wkurza to. Na poprzedniej edycji było to zbalansowane trzeba było odczekać 5s zanim mogłeś zrobić kolejna salwę pocisków. Propozycja na to: usunąć magazynek i dodać śnieżki oraz pociski jak wcześniej się strzelało.
2.PvP 1.16.4 jak już pisałem w poprzednich wątkach większość graczy przychodzi z wersji 1.8.8 ponieważ grają na Classic( przykładem jest iż o 11 zwykle na cls są 2 tabele a dziś była ledwo jedna, natomiast na pisto była pełna jedna). Dążę do tego ze takie jak stawanie na latarni się buguuje a owy gracz który przychodzi z cls na wersji 1.8.8 nie ma szans żeby pójść na Spawn( czeka aż ktoś przyjdzie i go dednie..) . Proponuje aby serwer stanął na 1.8, wiem ze cichy chce aby nowe tryby były na wyższych wersjach ale to bez nadzieja dawaj 1.16.4 na tym trybie.
3.Mapa oraz Spawn są idealnie zrobione pod snajpe. Jest bardzo dużo wysokich punktów ale z obecna snajpa to nic nie zmienia bo ona nie ma celownika. Jak pisałem w poprzednim wątku chce aby wróciły dawne tekstury: karabin ( żelazna motyka ) snajpa ( diamentowa motyka ) shot ( złota motyka ) pistolet ( drewniana motyka ) granat ( slime ).
4.Patrzac na sklep shot rozdzielony został na miotacz ogarnia i shotgun( który nic nie daje ) hesku denerwuje się jak zabija się kogoś na hita. To tera pytanie jak gracz który przypuściły strzela się 1v1 i przychodzi drugi gracz i bije w plecy wtedy jest idealna okazja żeby zabić owego gracza shotem i kontynuować 1v1 z kolega. A wiec proponuje przywrócić właściwości shota (podpalanie i większy damege) aktualnie na serwerze z tego co widziałem jest jedna broń co zabija na strzała, problem w tym ze w bliskim spotkaniu z graczem zabija ona i atakującego jak i posiadającego ta broń.
5.Mikro SMG, niby małe ale dobre lecz najlepiej ta broń działa jak są śnieżki jako pocisk a nie jakieś śmieszne strzały..
6.Odnosnie sojuszy bo pewnie będzie milion wątków o to. Moim zdaniem banowanie za soje to bezsens. Bo taki gracz przychodzi sobie z 5 kolegami pograć i dostają bana za soja.. trochę śmieszne. Jestem na nie za dawaniem soja za sojusz.
7.No i wypadałoby dodać ten odrzut jak było to na tamtej edycji..
8.Zapomialbym postawiłeś walkę na palna No dobrze ale patrząc na te „walki palne” to mi nie wyglada na walki palne. Jak już wyżej pisałem strzały nie pasują do pocisków, śnieżki jak na tamtej edycji były najlepsze.
Wątek stworzyłem po to aby przekazać co nie pasuje mi w tym trybie w obecnym czasie.. z mojej perspektywy ten tryb nie będzie długo żył może powyższe propozycje rozważycie i zgodzicie się na nie.
Od siebie dodam nie czuć tego flow pistoletowego jak było to na tamtej edycji oraz to ze na moje nowa edycja = nowa mapa i Spawn + małe modyfikacje.
1.Pierwsza rzeczą na jaka chciałbym zwrócić szczególna uwagę są pociski. Cichy miał dobry pomysł aby dać strzały i dodać ten magazynek do przeladowywania, hesku pisał ze to ma utrudnić grę.. a to wręcz jest lepsze. Bo owy gracz ciagle spamuje tymi strzałami i wkurza to. Na poprzedniej edycji było to zbalansowane trzeba było odczekać 5s zanim mogłeś zrobić kolejna salwę pocisków. Propozycja na to: usunąć magazynek i dodać śnieżki oraz pociski jak wcześniej się strzelało.
2.PvP 1.16.4 jak już pisałem w poprzednich wątkach większość graczy przychodzi z wersji 1.8.8 ponieważ grają na Classic( przykładem jest iż o 11 zwykle na cls są 2 tabele a dziś była ledwo jedna, natomiast na pisto była pełna jedna). Dążę do tego ze takie jak stawanie na latarni się buguuje a owy gracz który przychodzi z cls na wersji 1.8.8 nie ma szans żeby pójść na Spawn( czeka aż ktoś przyjdzie i go dednie..) . Proponuje aby serwer stanął na 1.8, wiem ze cichy chce aby nowe tryby były na wyższych wersjach ale to bez nadzieja dawaj 1.16.4 na tym trybie.
3.Mapa oraz Spawn są idealnie zrobione pod snajpe. Jest bardzo dużo wysokich punktów ale z obecna snajpa to nic nie zmienia bo ona nie ma celownika. Jak pisałem w poprzednim wątku chce aby wróciły dawne tekstury: karabin ( żelazna motyka ) snajpa ( diamentowa motyka ) shot ( złota motyka ) pistolet ( drewniana motyka ) granat ( slime ).
4.Patrzac na sklep shot rozdzielony został na miotacz ogarnia i shotgun( który nic nie daje ) hesku denerwuje się jak zabija się kogoś na hita. To tera pytanie jak gracz który przypuściły strzela się 1v1 i przychodzi drugi gracz i bije w plecy wtedy jest idealna okazja żeby zabić owego gracza shotem i kontynuować 1v1 z kolega. A wiec proponuje przywrócić właściwości shota (podpalanie i większy damege) aktualnie na serwerze z tego co widziałem jest jedna broń co zabija na strzała, problem w tym ze w bliskim spotkaniu z graczem zabija ona i atakującego jak i posiadającego ta broń.
5.Mikro SMG, niby małe ale dobre lecz najlepiej ta broń działa jak są śnieżki jako pocisk a nie jakieś śmieszne strzały..
6.Odnosnie sojuszy bo pewnie będzie milion wątków o to. Moim zdaniem banowanie za soje to bezsens. Bo taki gracz przychodzi sobie z 5 kolegami pograć i dostają bana za soja.. trochę śmieszne. Jestem na nie za dawaniem soja za sojusz.
7.No i wypadałoby dodać ten odrzut jak było to na tamtej edycji..
8.Zapomialbym postawiłeś walkę na palna No dobrze ale patrząc na te „walki palne” to mi nie wyglada na walki palne. Jak już wyżej pisałem strzały nie pasują do pocisków, śnieżki jak na tamtej edycji były najlepsze.
Wątek stworzyłem po to aby przekazać co nie pasuje mi w tym trybie w obecnym czasie.. z mojej perspektywy ten tryb nie będzie długo żył może powyższe propozycje rozważycie i zgodzicie się na nie.
Od siebie dodam nie czuć tego flow pistoletowego jak było to na tamtej edycji oraz to ze na moje nowa edycja = nowa mapa i Spawn + małe modyfikacje.