Cześć!
Mam ostatnio problem z launcherem Skyland. Po wpisaniu nicku, klikam graj, wybieram profil, wersje, klikam graj, ładuje się do końca, po czym ładowanie się resetuje, po czym zaznacza się "Zmień nick". Szukałem rozwiązania na forum, żaden sposób* nie podziałał.
*-usunięcie .minecraft, reset kompa.
Ma ktoś jakiś pomysł, co jeszcze może być problemem? Internet i komp odpadają.
Dodam tylko, że zwykle, gdy się tak dzieje, po jakimś czasie się to naprawia. A ten błąd (wywołany chyba przez forge'a) nie znika :C
a jaka wersje gry probujesz zaladowac? zmieniales ja na inna? co masz wpisane w parametrach java? (taka pozycja w okienku gdzie wybierasz wersje gry itp)
1.7.10 forge.
-Xmx4G
Dziwne, kiedyś było więcej argumentów.
sprobuj zmniejszyc ilosc ramu, moze to jest powodem.
domyslnie jest -Xmx1G
Też próbowałem, dalej nic.
Zmieniłem na 1, nic, zmieniłem na 5, nic, co gorsza-na 5 Gb jest zużycie ramu 1% i trochę mało fps.
---- Minecraft Crash Report ----
// Would you like a cupcake?
Time: 23.01.19 19:34
Description: Ticking screen
java.lang.IndexOutOfBoundsException
at java.nio.Buffer.checkIndex(Unknown Source)
at java.nio.DirectIntBufferU.get(Unknown Source)
at bma.a(SourceFile:271)
at bma.a(SourceFile:220)
at bao.a(SourceFile:1694)
at bao.a(SourceFile:1652)
at bjb.a(SourceFile:125)
at hd.a(SourceFile:70)
at hd.a(SourceFile:13)
at ej.a(SourceFile:174)
at bcx.e(SourceFile:78)
at bao.p(SourceFile:1343)
at bao.ak(SourceFile:774)
at bao.f(SourceFile:728)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)
A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------
-- Head --
Stacktrace:
at java.nio.Buffer.checkIndex(Unknown Source)
at java.nio.DirectIntBufferU.get(Unknown Source)
at bma.a(SourceFile:271)
at bma.a(SourceFile:220)
at bao.a(SourceFile:1694)
at bao.a(SourceFile:1652)
at bjb.a(SourceFile:125)
at hd.a(SourceFile:70)
at hd.a(SourceFile:13)
at ej.a(SourceFile:174)
at bcx.e(SourceFile:78)
-- Affected screen --
Details:
Screen name: bcx
-- Affected level --
Details:
Level name: MpServer
All players: 0 total; []
Chunk stats: MultiplayerChunkCache: 0, 0
Level seed: 0
Level generator: ID 00 - default, ver 1. Features enabled: false
Level generator options:
Level spawn location: World: (8,64,8), Chunk: (at 8,4,8 in 0,0; contains blocks 0,0,0 to 15,255,15), Region: (0,0; contains chunks 0,0 to 31,31, blocks 0,0,0 to 511,255,511)
Level time: 0 game time, 0 day time
Level dimension: 0
Level storage version: 0x00000 - Unknown?
Level weather: Rain time: 0 (now: false), thunder time: 0 (now: false)
Level game mode: Game mode: survival (ID 0). Hardcore: false. Cheats: false
Forced entities: 0 total; []
Retry entities: 0 total; []
Server brand: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Server type: Non-integrated multiplayer server
Stacktrace:
at bjf.a(SourceFile:289)
at bao.b(SourceFile:1972)
at bao.f(SourceFile:737)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)
-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.7.10
Operating System: Windows 10 (amd64) version 10.0
Java Version: 1.8.0_201, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 261665440 bytes (249 MB) / 318767104 bytes (304 MB) up to 4772593664 bytes (4551 MB)
JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx5G
AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.7.10
LWJGL: 2.9.1
OpenGL: GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2 GL version 4.6.0 NVIDIA 399.24, NVIDIA Corporation
GL Caps: Using GL 1.3 multitexturing.
Using framebuffer objects because OpenGL 3.0 is supported and separate blending is supported.
Anisotropic filtering is supported and maximum anisotropy is 16.
Shaders are available because OpenGL 2.1 is supported.
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs: []
Current Language: Polski (Polska)
Profiler Position: N/A (disabled)
Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
Anisotropic Filtering: Off (1)
Crash, po próbie zmiany renderu na 32 chunki. Jak to mogę legitnie zwiększyć?
Miałem tak samo, optifinw lub forge nie działa mi na skyland, jakieś błędy itd po prostu zmien launchwr mi pomogło
Praprzodek koparki...XD
Tak wgl to daj plusika