Zmienilbym troche system dzialania expa. Moim zdaniem 1 exp za 1 killa to zbyt duze ulatwienie. Proponuje 1 exp za 3 kille bo ostatnio spotykam ludzi ktorzy enchantuja sobie zbroje i logaja. Jezeli ktos dobrze gra nie bedzie mial z tym problemu a troche uprzyjemni to grę
,, Szlachetne zdrowie, ee, ym, prawda, mmm mmm, ile cię trza cenić, czy jak, mm, a jak mm, tak, mm, em em, jako smakujesz aż się zepsujesz, prawda” ~ Nasz wspaniały Premier Morawiecki 2k20
Jak dla mnie propozycja nie majaca przyszlosci
co z tego ze utrudnisz zdobywanie expa to nic nie zmieni jesli ktos loga to robi to poniewaz ma jakas cenna bron lub boi sie o k/d ewentualnie po prostu sprawia mu to przyjemnosc zreszta sam doskonale wiesz bo byles za to karany a skoro osoba loga to i tak zdobedzie tego expa dla niej bez roznicy
(10-19-2017, 18:47)Oskier napisał(a): Jak dla mnie propozycja nie majaca przyszlosci
co z tego ze utrudnisz zdobywanie expa to nic nie zmieni jesli ktos loga to robi to poniewaz ma jakas cenna bron lub boi sie o k/d ewentualnie po prostu sprawia mu to przyjemnosc zreszta sam doskonale wiesz bo byles za to karany a skoro osoba loga to i tak zdobedzie tego expa dla niej bez roznicy
Po prstu chce troche udrudnic zdobywanie go
,, Szlachetne zdrowie, ee, ym, prawda, mmm mmm, ile cię trza cenić, czy jak, mm, a jak mm, tak, mm, em em, jako smakujesz aż się zepsujesz, prawda” ~ Nasz wspaniały Premier Morawiecki 2k20
Discord Tag: JTdiro#3039
Nick: JTdiro
Na nie. Głównym powodem logania jest nie chcenie stracenia snajperki, a nawet jeśli zmniejszysz ilość expa, to będą logać.
Po co zmniejszenie ilości EXPa za zabójstwa? I tak nie zawsze wypadają mocne enchanty, trzeba się namęczyć, żeby mieć coś mocniejszego.
Poza tym to nie byłoby możliwe, gdyż jak jest teraz 1 kill = 1 poziom EXP to przydziela Ci 1 poziom niezależnie od ilości potrzebnego EXPa do poziomu. Przy kilku zabójstwach do poziomu będzie trudniej, ponieważ każdy następny poziom od 15 potrzebujesz więcej EXPa co poziom, w końcu nie będzie już 3 zabójstwa na poziom tylko 4, 5 itd.