Dziękuję serdecznie za dodanie pomysłu Dziś wieczorem najpewniej wbiję i to przetestuję.
P.S. Rozumiem, że jest pewien maksymalnym pułap /bounty, żeby nie używać tego tak jak /pay na classicu, natomiast jak pewien gracz będzie uparty, to jednak parę razy po $300 przeleje ;v A jak ktoś chce się pobawić w "złap mnie" i dać $1000 za swoją głowę to nie może, bo tylko $300 jest xd (nie marudzę, tylko rozmyślam )
Czy /bounty działa na samego siebie? (przykład: IamAwesomeArcher wyznacza $300 za zabicie IamAwesomeArcher)
Dam relację z /bounty następnego dnia pod tym wątkiem lub, jeśliby był on zamknięty, to na PW.
Nick: Puyan (nowy), puyan07 (stary)
(06-09-2017, 17:17)Mati :) napisał(a): Dziala na samego siebie. I w tym problem, bo niektorzy sie bawili tym.
Czytaj ze zrozumieniem. Ma działać na siebie.
(06-09-2017, 17:17)Mati :) napisał(a): Dziala na samego siebie. I w tym problem, bo niektorzy sie bawili tym.
Co miałoby być złego w nakładaniu na siebie bounty?
Ja widzę właśnie pozytyw w nakładaniu na siebie bounty: Większy poziom trudności (większe wyzwanie) spowodowane lawiną graczy kierującą się do Ciebie, aby następnie Cię pogromić.
Nareszcie jakies zmiany.
BRAWA dla Cichego za dodanie tego!!!
CITY4LIFE
(06-09-2017, 17:27)BSRF napisał(a): Nareszcie jakies zmiany.
BRAWA dla Cichego za dodanie tego!!!
https://www.youtube.com/watch?v=gGUN2YZw9YE
(06-09-2017, 13:42)Cichusek napisał(a): jak wszyscy w 5 wyznacza nagrode za zabicie tej samej osoby, to ten kto zabije tego gracza dostanie wszystkie pieniadze i niestety bedzie spam na czacie, ze jakis gracz zdobyl 5x jakas nagrode za zabicie gracza.
Akurat ten plugin wylicza nie te np. 5x$300 tylko sumuje i podaje coś w rodzaju *$1500 zostało odebrane za zabójstwo /kogoś tam/*
Podsumowanie pluginu:
* działa bez zarzutu
* kwota wyznaczania jest optymalna
* żadnych bugów czy błędów
* złośliwi gracze mogą wyznaczać cały czas nagrodę na jednego gracza, żeby mu utrudnić życie :v (a co dopiero, jak kilku graczy się będzie zrzucało)
* ogólnie to nie przeszkadza w rozgrywce
* modyfikuje możliwość zarabiania
Oceny cyferkowej nie wystawiam.
(06-10-2017, 14:32)Iam napisał(a): * działa bez zarzutu
* żadnych bugów czy błędów
to sie zapewne okaze dopiero po kilku dniach, bo rozne moga byc sytuacje, ale jak na razie bledow nie widze.
jest tylko jeden maly problem, ktory moze wystapic (ale niekoniecznie).
otoz jezeli w danym dniu zostana wyznaczone jakies nagrody za czyjas glowe i nikt nie zdobedzie tych nagrod, a zrobi sie nagle crash serwera albo maszyny, to niestety tych nagrod nie zapisze i nie bedzie ich juz wyznaczonych, a wlasciciele ktorzy je wyznaczyli straca swoje pieniadze (bo juz je wplacili, a nikt nie moze ich zdobyc).
nie wiem czy to dobrze wyjasnilem, no ale coz.
Discord Tag: Krusio$3879
Nick: CruQ
jedyne co bym zmienił to limit $... do 500 lub 1000
(06-10-2017, 15:32)Cichusek napisał(a): jest tylko jeden maly problem, ktory moze wystapic (ale niekoniecznie).
otoz jezeli w danym dniu zostana wyznaczone jakies nagrody za czyjas glowe i nikt nie zdobedzie tych nagrod, a zrobi sie nagle crash serwera albo maszyny, to niestety tych nagrod nie zapisze i nie bedzie ich juz wyznaczonych, a wlasciciele ktorzy je wyznaczyli straca swoje pieniadze (bo juz je wplacili, a nikt nie moze ich zdobyc).
nie wiem czy to dobrze wyjasnilem, no ale coz.
To już nie Pana problem, to problem maszyny i tego, że na bieżąco nie ma backupów (są raz na dzień i to chyba w nocy).
(06-10-2017, 16:24)CruQ napisał(a): jedyne co bym zmienił to limit $... do 500 lub 1000
Na początku też chciałem jakoś dużo $ za 1 osobę, ale widzę minusy:
* sposób "przesyłania" $ (zwłaszcza początkującym)
* ogromny fokus, tego to w nadmiarze nikt nie lubi
* kilku graczy może się złożyć i w przypadku max. $500/$1K to głowa gracza byłaby warta kilkaset killi, co jest o wiele za dużo :v $300 to i tak już łał, jak na 1 zabójstwo.
|