05-31-2017, 23:30
Denerwują mnie lagujące mobgrindery więc postanowiłem napisać poradnik jak zminimalizować występowanie lagów (zawsze będą jakies spadki fpsów).
Na singlu zbudowałem okrojony szkielet mobgrindera, taki, że jedyny redstone używa się do budowy zegara, żadnych dispenserów i milionów pochodni!
Na załączonych ss przedstawiłem sposób rozlewania wody na wszystkie piętra z 1 źródełka, przy użyciu jednego zegara na cały mobgrinder.
Kanał wodny na szczycie należy wyprowadzić we wszystkie 4 rogi mobgrindera (chyba oczywiste)
Odwołam się teraz do kolejnych ssów:
1. Jest tu ukazany pionowy kanał wodny w którym woda rozlewa się na każde piętro (jeśli jest dobre wykonany). Jego budowa może sprawić niektórym problemy (sam się czasem myle).
Zielona linia przerywana to ściana mobgrindera a żółta to moja pomyłka xd Zatem dla zbudowania kanału należy porobić przerwy na końcu ścian mające wysokość 3 kratek (lapis jest jako woda) a na zewnątrz należy dobudować 2 kratkowy kanał dzięki któremu woda spada tak że rozlewa się wszędzie w mobie.
2. Jest tu przedstawiony kanał wodny przez który woda rozlewa się na każde piętro w 1 rogu danego piętra (trzeba zrobić takie 4 w każdym z rogów)
3. Przykładowy kanał wodny przez który woda z dachu rozlewa się ze źródełka z zegarem we wszystkie 4 rogi mobgrindera - z samej góry rozleje się na wszystkie piętra.
4.Jak widać wystarczy wylać 1 kratke wody i zablokować ją pistonem dodając zegar - dla pistona w przeciwieństwie do dispenserów czas zegara powinien być dłuższy.
5.Pokazałem tu wymiary lodu przy których woda rozlewa się maksymalnie daleko przy czym pozostaje większy otwór na moby - spadają częściej.
Zbity lód stosowany w podłodze sprawia że moby szybciej spadają.
Mam nadzieje, że komuś pomogłem zaoszczędzić mase redstone i pracy - Ograniczmy spadek fpsów! Jeśli ktoś ma wątpliwości to piszcie tutaj lub na pw
Na singlu zbudowałem okrojony szkielet mobgrindera, taki, że jedyny redstone używa się do budowy zegara, żadnych dispenserów i milionów pochodni!
Na załączonych ss przedstawiłem sposób rozlewania wody na wszystkie piętra z 1 źródełka, przy użyciu jednego zegara na cały mobgrinder.
Kanał wodny na szczycie należy wyprowadzić we wszystkie 4 rogi mobgrindera (chyba oczywiste)
Odwołam się teraz do kolejnych ssów:
1. Jest tu ukazany pionowy kanał wodny w którym woda rozlewa się na każde piętro (jeśli jest dobre wykonany). Jego budowa może sprawić niektórym problemy (sam się czasem myle).
Zielona linia przerywana to ściana mobgrindera a żółta to moja pomyłka xd Zatem dla zbudowania kanału należy porobić przerwy na końcu ścian mające wysokość 3 kratek (lapis jest jako woda) a na zewnątrz należy dobudować 2 kratkowy kanał dzięki któremu woda spada tak że rozlewa się wszędzie w mobie.
2. Jest tu przedstawiony kanał wodny przez który woda rozlewa się na każde piętro w 1 rogu danego piętra (trzeba zrobić takie 4 w każdym z rogów)
3. Przykładowy kanał wodny przez który woda z dachu rozlewa się ze źródełka z zegarem we wszystkie 4 rogi mobgrindera - z samej góry rozleje się na wszystkie piętra.
4.Jak widać wystarczy wylać 1 kratke wody i zablokować ją pistonem dodając zegar - dla pistona w przeciwieństwie do dispenserów czas zegara powinien być dłuższy.
5.Pokazałem tu wymiary lodu przy których woda rozlewa się maksymalnie daleko przy czym pozostaje większy otwór na moby - spadają częściej.
Zbity lód stosowany w podłodze sprawia że moby szybciej spadają.
Mam nadzieje, że komuś pomogłem zaoszczędzić mase redstone i pracy - Ograniczmy spadek fpsów! Jeśli ktoś ma wątpliwości to piszcie tutaj lub na pw
Kek