11-11-2016, 11:53
Witam ,chciałbym tu omówić rangę vip - czyli co wg mnie (gracza z dużym stażem) powinno zostać zmienione/usunięte. Jest to oczywiście propozycja do omówienia.
1. Karabin - moim zdaniem ,tak jak już gdzieś wspomniano, powinno zmienić się go na micro smg.
Powód? ( I proszę bez tekstów że nie umisz ,bo sam mam taktyksa na karabina w szczególności na "Redzie") Widzę jak to męczy graczy w budynkach , to jest dosłownie "przygwożdżacz". Ściana ,ogień ciągły ,zostają dwa serca ,dokańcza pistoletem ,mieczem. Jest to dobra broń ,dlatego kosztuje te swoje 110$ (11 killów!). Problem polega na tym że vip ma go za darmo. Po prostu broń zbyt silna by móc ją mieć po każdym zgonie..
Ja proponuję micro smg ,to jest tak jak pół karabinu ,nadal daje przewagę ale nie już tak znaczącą.
2.Teleport - w mej opinii ,przegięcie. Chroni przed obrażeniami od upadku ,teleportuje na wysokie budynki.
Prawdą jest że w walce terenowej nie daje ogromnej przewagi ,ale nie ma się co kłamać 80% graczy siedzi na green i red.
No właśnie można ,tylko to jest po prostu przegięcie. Ja zapierdzielam po schodach ,oczyszczam wszystkie piętra ,a wystarczy że nie będę przez 2s się gapił na greena (ten żółty) i już mi różdżką wbije vip. Jest patent ,żeby słuchać czy nie rzucił odłamkowym - ale jest już w tedy za późno.
Jeżeli bronimy schodów ,bo ciągle idą gracze to nie dasz rady ich utrzymać. Ja osobiście godzinę temu trzymałem piętro niżej 5 graczy ,z czego dwóch było vipami (na zwykłym pistolecie ,wystarczy umieć) i oczywiście nie zdjął mnie kto inny jak vip który się teleportował na dach reda...
Moje propozycje:
-usunąć ,jeżeli nie to:
-zabarykadować dach reda (w takim wypadku ciężej im się będzie tepać) ,jeżeli nie to
-zwiększyć jego wysokość ,obniżyć wysokość green (wystarczyła by różnica dwóch pięter - teraz jest jednego) i skasować w nim antyknocka( żeby były obrażenia od upadku).
Pod względem tych wież ,ta broń jest praktycznie czitem. Fajnie że już nie można skoczyć z jednej na drugą za pomocą pistoleta i szota ,ale na prawdę ten teleport jest za dużym ułatwieniem.
Cichy prosiłbym Cię o nie zamykanie przedwcześnie tylko o pozowolenie by gracze się wypowiedzieli - a w szczególności Ci ,którzy grali jeszcze ze i na starych vipach. Sam miałem starego i powiem szczerze że dawał przewagę ,ale nie tak dużą jak teraz.
Pozdrawiam Ado.
/Edit
Co do odskoczni ewentualnie w ostateczności (o ile to możliwe) w kit vip mógłby ją dostawać rozładowaną ,a czas ładowania np. 30s
1. Karabin - moim zdaniem ,tak jak już gdzieś wspomniano, powinno zmienić się go na micro smg.
Powód? ( I proszę bez tekstów że nie umisz ,bo sam mam taktyksa na karabina w szczególności na "Redzie") Widzę jak to męczy graczy w budynkach , to jest dosłownie "przygwożdżacz". Ściana ,ogień ciągły ,zostają dwa serca ,dokańcza pistoletem ,mieczem. Jest to dobra broń ,dlatego kosztuje te swoje 110$ (11 killów!). Problem polega na tym że vip ma go za darmo. Po prostu broń zbyt silna by móc ją mieć po każdym zgonie..
Ja proponuję micro smg ,to jest tak jak pół karabinu ,nadal daje przewagę ale nie już tak znaczącą.
2.Teleport - w mej opinii ,przegięcie. Chroni przed obrażeniami od upadku ,teleportuje na wysokie budynki.
Prawdą jest że w walce terenowej nie daje ogromnej przewagi ,ale nie ma się co kłamać 80% graczy siedzi na green i red.
Cytat:to po co w ogole wchodzisz do tego budynku skoro wiesz co cie tam czeka? nie prosciej wejsc na inny budynek i wszystkich powystrzelac z okien?
No właśnie można ,tylko to jest po prostu przegięcie. Ja zapierdzielam po schodach ,oczyszczam wszystkie piętra ,a wystarczy że nie będę przez 2s się gapił na greena (ten żółty) i już mi różdżką wbije vip. Jest patent ,żeby słuchać czy nie rzucił odłamkowym - ale jest już w tedy za późno.
Jeżeli bronimy schodów ,bo ciągle idą gracze to nie dasz rady ich utrzymać. Ja osobiście godzinę temu trzymałem piętro niżej 5 graczy ,z czego dwóch było vipami (na zwykłym pistolecie ,wystarczy umieć) i oczywiście nie zdjął mnie kto inny jak vip który się teleportował na dach reda...
Moje propozycje:
-usunąć ,jeżeli nie to:
-zabarykadować dach reda (w takim wypadku ciężej im się będzie tepać) ,jeżeli nie to
-zwiększyć jego wysokość ,obniżyć wysokość green (wystarczyła by różnica dwóch pięter - teraz jest jednego) i skasować w nim antyknocka( żeby były obrażenia od upadku).
Pod względem tych wież ,ta broń jest praktycznie czitem. Fajnie że już nie można skoczyć z jednej na drugą za pomocą pistoleta i szota ,ale na prawdę ten teleport jest za dużym ułatwieniem.
Cichy prosiłbym Cię o nie zamykanie przedwcześnie tylko o pozowolenie by gracze się wypowiedzieli - a w szczególności Ci ,którzy grali jeszcze ze i na starych vipach. Sam miałem starego i powiem szczerze że dawał przewagę ,ale nie tak dużą jak teraz.
Pozdrawiam Ado.
/Edit
Co do odskoczni ewentualnie w ostateczności (o ile to możliwe) w kit vip mógłby ją dostawać rozładowaną ,a czas ładowania np. 30s
Godo bajtel do fatera "ja bym no noszej ścionie ino półka je**oł" fater wali go w łeb, a bajtel godo "racja półka tu ni ch*ja pasuje"
Cytat:Oski632: w 1/8 węgiel