O nej!
#1
Sad 
Witam szanownego cichuska!

troche ostatnio nasze poglady sie roznily.. fakt ubralem to w troche nieodpowiednie slowa ale mniejsza bo nie to bedzie obecnym tematem
Wiec chodzi o zmiany jakie zostaly dokonane na pvp o snajperce nie bede sie juz wypowiadal bo zrobili to inni faktycznie zle sie nia gra ale mysle ze to znowu kwestia przyzwyczajenia zreszta teraz bardziej przypomina bron ktora zawarta jest w jej nazwie jednak bardzo ale to bardzo boli mnie sytuacja jaka ma miejsce z pistoletem z tego co zauwazylem juz po 5min gry.. odrzut tej broni jest przesadzony jak i irytujacy nastepna rzecz lecz tutaj nie jestem pewny chyba troszeczke damage zostal zwiekszony tutaj juz nie bede marudzic ale prosilbym o zmniejszenie odrzutu w podstawowej broni nie wiem jak sytuacja z shotgunem i karabinem najwyzej pozniej sie wypowiem
[Obrazek: 7JcHSPD.jpg]
#2
odrzut nie zostal zmieniany w zadnej z broni.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#3
w takim razie jakim cudem podczas trafienia z pistoletu gracz po prostu odlatuje na kilka kratek.. poprzednio jesli gracz trafil bylo mozna stawiac opor biegnac w jego kierunku co skutkowalo bardzo mocnym spowolnieniem teraz natomiast jak napisalem powyzej nie ma zadnej szansy poniewaz odrzuca zbyt mocno nie wiem jak i nie wiem dlaczego skoro nie bylo zmian
[Obrazek: 7JcHSPD.jpg]
#4
Faktem jest, że odrzut nie został zmieniony z żadnej broni.

Ukrytym faktem jest to, że plugin likwiduje immune na damage (czerwony kolorek na całej postaci) z trafienia z broni dystansowych. Knockback, owszem, jest niezmieniony, lecz w wyniku nałożenia się dmg'u i knocka (bo nie ma immune'a po trafieniu z broni dystansowej) to stąd wrażenie niesamowitego knocka.

Niedostępny
#5
no to kolega troche pomogl ja sie na tym wszystkim nie znam mowie tylko co widze
[Obrazek: 7JcHSPD.jpg]
#6
Dodam jeszcze coś dla Cichuska bardzo przydatną radę Smile (zero sarkazmu)

Jeśli robi się coś nowego, a jest be, niedobre i w ogóle, to wcale nie trzeba od razu tego kasować i przywracać wszystko stare. Wystarczy kosztem kilkudziesięciu minut dogłębnych testów (czyli jednym słowem - gameplay) sprawdzić, co trzeba dodać, ująć i tak dalej.

Mówię to dlatego, żeby nie usuwano Micro SMG, czy nowego pluginu na kasację immunu na dmg po strzale z broni (podoba mi się on, szczerze mówiąc, bo jest realistyczniej i trudniej).

Z tej strony, Iam Smile

Niedostępny
#7
(10-12-2016, 20:39)IamAwesomeArcher napisał(a): Dodam jeszcze coś dla Cichuska bardzo przydatną radę Smile (zero sarkazmu)

Jeśli robi się coś nowego, a jest be, niedobre i w ogóle, to wcale nie trzeba od razu tego kasować i przywracać wszystko stare. Wystarczy kosztem kilkudziesięciu minut dogłębnych testów (czyli jednym słowem - gameplay) sprawdzić, co trzeba dodać, ująć i tak dalej.

Mówię to dlatego, żeby nie usuwano Micro SMG, czy nowego pluginu na kasację immunu na dmg po strzale z broni (podoba mi się on, szczerze mówiąc, bo jest realistyczniej i trudniej).

Z tej strony, Iam Smile

przeciez nie usunalem micro smg, tylko przerobilem dzisiaj rano zeby bylo silniejsze.
zmniejszylem przed chwila odrzut w pistoletach, bo moze az taki realistyczny nie byl, skoro w micro smg odrzut byl mniejszy niz w pistolecie.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości