04-05-2015, 12:19
Proponuję:
-dodać do sklepu zaklęte książki i kowadło. Przydadzą się głównie vipom którzy, mają najpotrzebniejsze przedmioty i nie mają specjalnie jak spożytkować nadmiaru $ (mikstury i gaz są słabo przydatne).
-zmniejszyć liczbę startowych schabów. Jest ona stanowcza za duża i żadnemu graczowi chyba nie zdarzyłoby się by ich zabrakło. Gdyby zmniejszyć ich ilość, gracze by tak nie kampili bo musieliby schodzić np. z wieży po jedzenie. Proponuję zmniejszyć ilość schabów do 2 dla zwykłaków. Vipom zostawić jak jest.
-dodać opcje wyjścia z areny. Często jest tak że gracz wbije kilkanaście lvl i chce sobie zenchantować eq ale w tym celu musi się relognąć. Jak próbuje ponownie wejść na serwer to często jest on przepełniony i musi czekać kilka minut..
Gdyby dodać jakąś komendę która by tp do sklepu pod warunkiem że gracz nie będzie się np. ruszał przez kilka sekund, będzie miał pełne hp, w ostatnim czasie nie otrzymał obrażeń. Warunki te zapobiegłyby uciekaniu z walki.
@edit
Tak właściwie to dlaczego niema jakiegoś systemu przed wychodzeniem z gry w czasie walki? Często się to zdarza bo gracze chcą uniknąć strat cennego eq. Według przydałoby się to.
@edit2
Miotane mikstury natychmiastowej sytości (patrz posty poniżej)
-dodać do sklepu zaklęte książki i kowadło. Przydadzą się głównie vipom którzy, mają najpotrzebniejsze przedmioty i nie mają specjalnie jak spożytkować nadmiaru $ (mikstury i gaz są słabo przydatne).
-zmniejszyć liczbę startowych schabów. Jest ona stanowcza za duża i żadnemu graczowi chyba nie zdarzyłoby się by ich zabrakło. Gdyby zmniejszyć ich ilość, gracze by tak nie kampili bo musieliby schodzić np. z wieży po jedzenie. Proponuję zmniejszyć ilość schabów do 2 dla zwykłaków. Vipom zostawić jak jest.
-dodać opcje wyjścia z areny. Często jest tak że gracz wbije kilkanaście lvl i chce sobie zenchantować eq ale w tym celu musi się relognąć. Jak próbuje ponownie wejść na serwer to często jest on przepełniony i musi czekać kilka minut..
Gdyby dodać jakąś komendę która by tp do sklepu pod warunkiem że gracz nie będzie się np. ruszał przez kilka sekund, będzie miał pełne hp, w ostatnim czasie nie otrzymał obrażeń. Warunki te zapobiegłyby uciekaniu z walki.
@edit
Tak właściwie to dlaczego niema jakiegoś systemu przed wychodzeniem z gry w czasie walki? Często się to zdarza bo gracze chcą uniknąć strat cennego eq. Według przydałoby się to.
@edit2
Miotane mikstury natychmiastowej sytości (patrz posty poniżej)
Ersan
→→↓
↑←←
→→↓
↑←←