01-09-2025, 21:33
Zapowiadana zmiana w zarabianiu została wykonana. A o to całość:
SKUP:
- szmaragd 12.50$ -> 10$
- cegły pryzmarynowe 3.50$ -> 3$
- blok suszonych wodorostów 0.40$ -> 0.30$
- piaskowiec 0.60$ -> 0.50$
- strzały 0.50$ -> 0.40$
- muszla łodzika 5$ -> 7.50$
- pszenica 0.90$ -> 1.10$
- burak 1$ -> 1.10$
- złote jabłko 6$ -> 9.50$
- obsydian 0.80$ -> 1$
- płaczący obsydian 10$ -> 12.50$
- blok ametystu 0.50$ -> 0.80$
- ametyst 1.50$ -> 1.75$
- gąbka 15$ -> 17.50$
- skóra 0.40$ -> 0.50$
- skóra królika 0.30$ -> 0.40$
- proch 0.60$ -> 1.15$
- zgniły ziemniak 0.50$ -> 0.90$
- terakota 0.15$ -> 0.25$
- sztabka miedzi 0.40$ -> 0.45$
- węgiel drzewny 0.50$ -> 0.55$
- netherowa cegła 0.25$ -> 0.30$
- enderperła 2.50$ -> 3.75$
- znacznik 7.50$ -> 10$
- bloki koralowca 1.25$ -> 1.35$
- pryzmaryn 2$ -> 2.25$
- ziemniaki i marchewki 0.35$ -> 0.40$
- [Nowe] Jabłka - 0.85$
- [Nowe] Szkło - 0.25$
- [Nowe] Niebieski lód lodowcowy - 0.30$
- Usunięto obydwa rodzaje piasków.
PRACE:
DRWAL:
Osłabienia:
- Zarabianie za niszczenie każdego drewna (oprócz netherowych) 0.20$ -> 0.15$
- Zarabianie za niszczenie bloku spaczonych oraz szkarłatnego bloku brodawek 0.10$ -> 0.08$
Wzmocnienia:
- Zarabianie za niszczenie światłogrzyba 0.15$ -> 0.20$
GÓRNIK:
Osłabienia:
- Zarabianie za wykopanie zamszonego bruku 0.07$ -> 0.05$
Wzmocnienia:
- Zarabianie za wykopanie spawnera 22.50$ -> 23.50$
- Zarabianie za wykopanie łupkowego złoża szmaragdu 1.25$ -> 5$
- Zarabianie za wykopanie płaczącego obsydianu 1$ -> 2.50$
- Zarabianie za wykopanie obsydianu 0.35$ -> 0.45$
ŁOWCA:
Osłabienia:
- Zarabianie za zabicie pająka jaskiniowego 0.45$ -> 0.25$
- Zarabianie za zabicie pająka 0.40$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie zombie 0.40$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie szkieleta 0.40$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie utopca 0.70$ -> 0.50$
Wzmocnienia:
- Zarabianie za zabicie płomyka 0.25$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie kostki magmy 0.25$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie posucha 1$ -> 3$
- Zarabianie za zabicie piglina 0.25$ -> 0.35$
- Zarabianie za zabicie witherowego szkieleta 0.80$ -> 1$
- Zarabianie za zabicie piglina okrutnika 1.50$ -> 2$
- Zarabianie za zabicie niedźwiedzia polarnego 0.65$ -> 0.80$
- Zarabianie za zabicie królika 0.40$ -> 0.50$
Dodane nowości:
- Zarabianie za zabicie vexa - 0.85$
- Zarabianie za zabicie rozbójnika - 0.50$
- Zarabianie za zabicie obrońcy - 0.75$
- Zarabianie za zabicie iluzjonera - 2.50$
- Zarabianie za wytwarzanie mikstury siły - 0.50$
RYBAK:
Osłabienia:
- Zarabianie za smażenie łososia i dorsza 0.50$ -> 0.35$
- Zarabianie za złowienie dorsza i łososia 2.50$ -> 1.70$
Wzmocnienia:
- Zarabianie za złowienie wędki i łuku 0.50$ -> 1.50$
- Zarabianie za złowienie nici i patyka 0.25$ -> 1.50$
- Zarabianie za złowienie kości 0.25$ -> 1.25$
- Zarabianie za złowienie torbiela z atramentem 0.25$ -> 5$
- Zarabianie za złowienie miski, zgniłego mięsa, zaczepu na linę 0.25$ -> 1.50$
- Zarabianie za złowienie butów 0.75$ -> 1.50$
- Zarabianie za złowienie lilii wodnej 0.35$ -> 1.25$
- Zarabianie za złowienie skóry 0.50$ -> 1.25$
- Zarabianie za hodowanie żółwi 0.20$ -> 0.40$
- Zarabianie za hodowanie axolotli 0.40$ -> 0.50$
Dodane nowości:
- Zarabianie za zabijanie delfinów - 2$
- Zarabianie za złowienie butelki - 1.50$
- Zarabianie za tworzenie mikstury na oddychanie - 0.75$
FARMER:
Osłabienia:
- Usunięto zarabianie za niszczenie sadzonek drzew.
Wzmocnienia:
- Zarabianie za hodowanie żółwi 1$ -> 1.25$
Dodane nowości:
- Zarabianie za wytwarzanie bloków arbuza - 0.10$
- Zarabianie za wytwarzanie zupy z buraków - 0.50$
- Zarabianie za wytwarzanie zupy grzybowej - 0.50$
- Zarabianie za wytwarzanie potrawki z królika - 0.60$
- Zarabianie za wytwarzanie placków dyniowych - 0.40$
- Zarabianie za niszczenie kwiatów chorusu - 0.25$
Dodatkowo: na strzelnicy został wprowadzony dodatkowy mnożnik, odczuje się go dopiero przy posiadaniu jakoś 2000 punktów.
SKUP:
- szmaragd 12.50$ -> 10$
- cegły pryzmarynowe 3.50$ -> 3$
- blok suszonych wodorostów 0.40$ -> 0.30$
- piaskowiec 0.60$ -> 0.50$
- strzały 0.50$ -> 0.40$
- muszla łodzika 5$ -> 7.50$
- pszenica 0.90$ -> 1.10$
- burak 1$ -> 1.10$
- złote jabłko 6$ -> 9.50$
- obsydian 0.80$ -> 1$
- płaczący obsydian 10$ -> 12.50$
- blok ametystu 0.50$ -> 0.80$
- ametyst 1.50$ -> 1.75$
- gąbka 15$ -> 17.50$
- skóra 0.40$ -> 0.50$
- skóra królika 0.30$ -> 0.40$
- proch 0.60$ -> 1.15$
- zgniły ziemniak 0.50$ -> 0.90$
- terakota 0.15$ -> 0.25$
- sztabka miedzi 0.40$ -> 0.45$
- węgiel drzewny 0.50$ -> 0.55$
- netherowa cegła 0.25$ -> 0.30$
- enderperła 2.50$ -> 3.75$
- znacznik 7.50$ -> 10$
- bloki koralowca 1.25$ -> 1.35$
- pryzmaryn 2$ -> 2.25$
- ziemniaki i marchewki 0.35$ -> 0.40$
- [Nowe] Jabłka - 0.85$
- [Nowe] Szkło - 0.25$
- [Nowe] Niebieski lód lodowcowy - 0.30$
- Usunięto obydwa rodzaje piasków.
PRACE:
DRWAL:
Osłabienia:
- Zarabianie za niszczenie każdego drewna (oprócz netherowych) 0.20$ -> 0.15$
- Zarabianie za niszczenie bloku spaczonych oraz szkarłatnego bloku brodawek 0.10$ -> 0.08$
Wzmocnienia:
- Zarabianie za niszczenie światłogrzyba 0.15$ -> 0.20$
GÓRNIK:
Osłabienia:
- Zarabianie za wykopanie zamszonego bruku 0.07$ -> 0.05$
Wzmocnienia:
- Zarabianie za wykopanie spawnera 22.50$ -> 23.50$
- Zarabianie za wykopanie łupkowego złoża szmaragdu 1.25$ -> 5$
- Zarabianie za wykopanie płaczącego obsydianu 1$ -> 2.50$
- Zarabianie za wykopanie obsydianu 0.35$ -> 0.45$
ŁOWCA:
Osłabienia:
- Zarabianie za zabicie pająka jaskiniowego 0.45$ -> 0.25$
- Zarabianie za zabicie pająka 0.40$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie zombie 0.40$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie szkieleta 0.40$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie utopca 0.70$ -> 0.50$
Wzmocnienia:
- Zarabianie za zabicie płomyka 0.25$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie kostki magmy 0.25$ -> 0.30$
- Zarabianie za zabicie posucha 1$ -> 3$
- Zarabianie za zabicie piglina 0.25$ -> 0.35$
- Zarabianie za zabicie witherowego szkieleta 0.80$ -> 1$
- Zarabianie za zabicie piglina okrutnika 1.50$ -> 2$
- Zarabianie za zabicie niedźwiedzia polarnego 0.65$ -> 0.80$
- Zarabianie za zabicie królika 0.40$ -> 0.50$
Dodane nowości:
- Zarabianie za zabicie vexa - 0.85$
- Zarabianie za zabicie rozbójnika - 0.50$
- Zarabianie za zabicie obrońcy - 0.75$
- Zarabianie za zabicie iluzjonera - 2.50$
- Zarabianie za wytwarzanie mikstury siły - 0.50$
RYBAK:
Osłabienia:
- Zarabianie za smażenie łososia i dorsza 0.50$ -> 0.35$
- Zarabianie za złowienie dorsza i łososia 2.50$ -> 1.70$
Wzmocnienia:
- Zarabianie za złowienie wędki i łuku 0.50$ -> 1.50$
- Zarabianie za złowienie nici i patyka 0.25$ -> 1.50$
- Zarabianie za złowienie kości 0.25$ -> 1.25$
- Zarabianie za złowienie torbiela z atramentem 0.25$ -> 5$
- Zarabianie za złowienie miski, zgniłego mięsa, zaczepu na linę 0.25$ -> 1.50$
- Zarabianie za złowienie butów 0.75$ -> 1.50$
- Zarabianie za złowienie lilii wodnej 0.35$ -> 1.25$
- Zarabianie za złowienie skóry 0.50$ -> 1.25$
- Zarabianie za hodowanie żółwi 0.20$ -> 0.40$
- Zarabianie za hodowanie axolotli 0.40$ -> 0.50$
Dodane nowości:
- Zarabianie za zabijanie delfinów - 2$
- Zarabianie za złowienie butelki - 1.50$
- Zarabianie za tworzenie mikstury na oddychanie - 0.75$
FARMER:
Osłabienia:
- Usunięto zarabianie za niszczenie sadzonek drzew.
Wzmocnienia:
- Zarabianie za hodowanie żółwi 1$ -> 1.25$
Dodane nowości:
- Zarabianie za wytwarzanie bloków arbuza - 0.10$
- Zarabianie za wytwarzanie zupy z buraków - 0.50$
- Zarabianie za wytwarzanie zupy grzybowej - 0.50$
- Zarabianie za wytwarzanie potrawki z królika - 0.60$
- Zarabianie za wytwarzanie placków dyniowych - 0.40$
- Zarabianie za niszczenie kwiatów chorusu - 0.25$
Dodatkowo: na strzelnicy został wprowadzony dodatkowy mnożnik, odczuje się go dopiero przy posiadaniu jakoś 2000 punktów.