10-15-2022, 11:28
Witam!
Ostatnio budując swoją wyspę zauważyłam, że dosyć ciężko jest z niektórymi materiałami, głównie chodzi mi o materiały dekoracyjne. Moja propozycja wygląda następująco:
na wyspie ze sklepem można by zrobić kwiaciarnię. Kwiaciarnia byłaby miejscem, gdzie gracze za ustaloną cenę kupowaliby przedmioty dekoracyjne(kwiaty, winorośle, liście, ozdoby z biomu podziemnego). Jeśli na serwerze jest plugin od tradowania z villagerami można by właśnie użyć villagerów i ustalić cenę np. 1 sztabka złota - 3 tulipany.
Dodatkowo bezpośrednio do kwiaciarni prowadził by warp /kwiaciarnia.
Adekwatnie można by ustawić dużą cenę na przedmioty, które ze zwierząt wypadają najrzadziej. Np. small dripleaves wypadają bardzo rzadko i po zapytaniu się łącznie 5 osób, które mają bogatą ofertę sklepów zauważyłam, że nikt ich nie ma. Sama próbowałam je zdobyć, a łącznie godzinna męka z owcami spowodowała, że dostałam jedną sztukę...
Do kwiaciarni można by przenieść niektóre z ofert, które znajdują się w głównym sklepie/skupie, co dałoby więcej miejsca na przyszłe możliwe przedmioty
Ostatnio spotkałam się z problemem, gdzie nie mogłam u nikogo znaleźć przedmiotów, które potrzebowałam do budowli, a kwiaciarnia rozwiązałaby problem. Nawet jeśli pluginu z villagerami nie ma, to można by zrobić po prostu admin shop z ustalonymi cenami. Wpłynęło by to na gospodarkę pomiędzy graczami, ale lekki spadek cen to raczej żaden problem.
-------------------
Drugą z moich propozycji jest zmiana dotycząca ametystów. Proponuję, by zwiększyć limit kiełkujących ametystów na wyspie z 5ciu do 7miu, przy zachowaniu ich ceny w sklepie. Żeby wyrównać trochę też dysproporcję proponuję zmniejszyć cenę ametyst shardów z 1$ za sztukę na 0.75$.
Ostatnio budując swoją wyspę zauważyłam, że dosyć ciężko jest z niektórymi materiałami, głównie chodzi mi o materiały dekoracyjne. Moja propozycja wygląda następująco:
na wyspie ze sklepem można by zrobić kwiaciarnię. Kwiaciarnia byłaby miejscem, gdzie gracze za ustaloną cenę kupowaliby przedmioty dekoracyjne(kwiaty, winorośle, liście, ozdoby z biomu podziemnego). Jeśli na serwerze jest plugin od tradowania z villagerami można by właśnie użyć villagerów i ustalić cenę np. 1 sztabka złota - 3 tulipany.
Dodatkowo bezpośrednio do kwiaciarni prowadził by warp /kwiaciarnia.
Adekwatnie można by ustawić dużą cenę na przedmioty, które ze zwierząt wypadają najrzadziej. Np. small dripleaves wypadają bardzo rzadko i po zapytaniu się łącznie 5 osób, które mają bogatą ofertę sklepów zauważyłam, że nikt ich nie ma. Sama próbowałam je zdobyć, a łącznie godzinna męka z owcami spowodowała, że dostałam jedną sztukę...
Do kwiaciarni można by przenieść niektóre z ofert, które znajdują się w głównym sklepie/skupie, co dałoby więcej miejsca na przyszłe możliwe przedmioty
Ostatnio spotkałam się z problemem, gdzie nie mogłam u nikogo znaleźć przedmiotów, które potrzebowałam do budowli, a kwiaciarnia rozwiązałaby problem. Nawet jeśli pluginu z villagerami nie ma, to można by zrobić po prostu admin shop z ustalonymi cenami. Wpłynęło by to na gospodarkę pomiędzy graczami, ale lekki spadek cen to raczej żaden problem.
-------------------
Drugą z moich propozycji jest zmiana dotycząca ametystów. Proponuję, by zwiększyć limit kiełkujących ametystów na wyspie z 5ciu do 7miu, przy zachowaniu ich ceny w sklepie. Żeby wyrównać trochę też dysproporcję proponuję zmniejszyć cenę ametyst shardów z 1$ za sztukę na 0.75$.