Poprawki
#1
Chciałbym zaproponować kilka poprawek w celu poprawienia gry na niektórych mapach na SkyWars, ponieważ trafiają się takie które opierają się tylko na jak najszybszym dostaniu się na środek, a to nigdy nie jest dobre...

No więc, co my tu mamy...

Mapa nr. 1

https://i.imgur.com/aroRnWB.png

+ Dodanie łuków i 5 strzał do skrzynek na początkowych wyspach, tam gdzie ich brakuje.
+ Na wyspach gdzie strzał znajduje się tylko 3, wyrównać do 5.

- Usuniecie 3 śnieżek z skrzynek z środkowej wyspy.



Mapa nr. 2

https://i.imgur.com/ReZYIxy.png

+ Dodanie do początkowych skrzyń, złotego miecza. A po co? Na mapie znajdują się pajęczyny, które można wpaść. Problem polega w początkowych skrzyniach znajduje się łuk z wystarczającą ilością strzał aby kogoś zabić. Bystrzejsi gracze mogą wystrzelić strzałę, tak aby zaklinować kogoś w tej pajęczynie (wiele razy tak robiłem, więc wiem jakie jest to skuteczne) i spokojnie dobić tą osobę, która nie za bardzo jak ma się wydostać.
- Zmniejszenie ilości strzał na środkowej wyspie do 4. Jest ich tam stanowczo za dużo.



Mapa nr. 3

https://i.imgur.com/9vi86TC.png

- Usunięcie z środkowej skrzynki: miecza z Zaklętym ogniem, jajek i kolczej zbroi.

Jajka ewentualnie można zostawić, jednak ta mapa w założeniu miała być czymś więcej niż tylko minutową grą z celem dostania się na środek...



Mapa nr. 4

https://i.imgur.com/IzHhdSa.png

- Zmniejszenie ilości strzał w skrzyniach na środkowej wyspie do 4, a śnieżek do 5.
* Pozmienianie zawartości w pobocznych skrzyniach, zbalansowanie ich. W niektórych znajduje się łuk z sporą ilością strzał, a w innych bodajże 2 jajka i drewniany miecz...



Mapa nr. 5

https://i.imgur.com/v4DpOTj.png

- Osłabienie kilofa znajdującego się w skrzynce, w bibliotece: z kamiennego kilofa wydajność V na wydajność III.



Mapa nr. 6

https://i.imgur.com/2o4rNGq.png

+ Dodanie do skrzyń na początkowych wyspach - 3 śnieżki.
+ Dodanie do pobocznych skrzyń po 2 śnieżki.

- Zmniejszenie ilości śnieżek na środkowej wyspie do 6. (znajdują się tam dwie skrzynki.)
- Na jednej z początkowych wysp na jej samym dole (nieco pogrubiony dół, oraz czarna tunika w skrzynce) znajdują się diamenty, które również psują nieco balans gry.
- Usunięcie wędek z początkowych wysp.




Mapa nr. 7

https://i.imgur.com/9ItrBFi.png

- Usunięcie środkowej skrzynki wraz z jej zawartością. Tutaj nie jest ona wcale a wcale potrzebna.



Mapa nr. 8

https://i.imgur.com/ohJaxZ7.png

- Usunięcie z skrzynki na środkowej wyspie sztabek złota i żelaza. Powinno się je wykopać, a nie mieć od razu w skrzynce. (zamiast tych sztabek można dać w ich miejsce, aby skrzynka nie była pusta na przykład: cegły.)
- Usunięcie Płomiennej różdżki z jednej z skrzyń na środkowej wyspie.
* Usunięcie jasnopyłu z jednej z skrzyń na środkowej wyspie.



Mapa nr. 9

https://i.imgur.com/jLDZhFC.png

+ Dodanie do skrzynek początkowych 3 śnieżek.
- Usunięcie z początkowych skrzynek 16 sztuk Netherracku.
- Zmniejszenie ilości śnieżek w środkowej skrzynce do 4.

* Podmienie wszystkich narzędzi w poczatkowych skrzyniach na drewniane.



Mapa nr. 10

https://i.imgur.com/RHphcN6.png

+ Dodanie większej ilości jedzenia do początkowych skrzyń. Jest go za mało.
- Zmniejszenie ilości strzał w pobocznych skrzyniach do 4.



I na koniec zmiany które nie mają na celu zbalansowania gry ale jej urozmaicenia.

- Na mapie która reprezentuje wioskę NPC, dodać właśnie wieśniaków. A to w postaci jajek spawnujących, bądź po prostu zespawnowanych od razu. (najlepiej: w kościele, bibliotece i kuźni)
- Dodanie do mapy reprezentującej... No właśnie nie wiem co, (Jest zbudowana z bloków lazurytu i lodu.) dodanie wędki do połowu ryb.
- Włączenie rozprzestrzeniania się ognia. http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=31756

No to było by na tyle, adios.
[Obrazek: XeJBZ2t.jpeg]
#2
pozmienialem wszystko to co chciales oprocz npc i tej wedki na mapie z lazurytu.
ogien chyba juz dziala, ale nie testowalem.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości