Micro SMG jest po prostu niewypałem, jeśli chodzi o balans.
Damage (w zbroi): Gracz - ok. 1 serca (2 HP), VIP - ok. 0.5 serca (1 HP)
Szybkostrzelność: "1/3 szybciej niż pistolet"
Rozrzut: 15 stopni
Ammo w magazynku: 20
Cena: $80
A teraz porównajmy sobie snajperkę.
Damage (w zbroi) Gracz - ok. 3-3.5 serc (6-7 HP) [headshot: 9.5 serca (19 HP)], VIP - ok. 2.5-3 serc (5-6 HP) [headshot: ok. 8 serc (16 HP)]
Szybkostrzelność: 1 strzał co ok. 1.5 sekundy
Rozrzut: 0 stopni (nawet bez celownika)
Ammo w magazynku: 2
Cena: $100
Patrząc na statystyki Micro SMG w stosunku do snajperki można od razu wysnuć wniosek, że ta broń nie da sobie rady ze snajperką. Po prostu jest zbyt słaby w każdej kategorii.
Więc, jeżeli chcemy mieć w grze balans (a przynajmniej ja) to jest kilka opcji (można wybrać niektóre):
1. Zbuffowanie Micro SMG (zwiększenie szybkostrzelności, damage'u, magazynku [mniej istotne] i zmniejszenie rozrzutu)
2. Zmniejszenie ceny Micro SMG
3. Zwiększenie ceny snajperki.
4. Znerfienie snajperki (mniejszy damage [ok. -30%], mniejszy magazynek [tak, zgadza się - 1 pocisk])
Skasowanie broni z gry byłoby niefajne, ponieważ w końcu dodano coś nowego, coś fajnego, a tu nagle *eeee* niefajne to usuwamy. Nie. Trzeba tylko wykorzystać potencjał broni. Zbalansować rozgrywkę. To wszystko.
(próbowałem wielokrotnie nagrać "demonstrowanie" micro smg, ale fraps odmawiał posłuszeństwa)
Damage (w zbroi): Gracz - ok. 1 serca (2 HP), VIP - ok. 0.5 serca (1 HP)
Szybkostrzelność: "1/3 szybciej niż pistolet"
Rozrzut: 15 stopni
Ammo w magazynku: 20
Cena: $80
A teraz porównajmy sobie snajperkę.
Damage (w zbroi) Gracz - ok. 3-3.5 serc (6-7 HP) [headshot: 9.5 serca (19 HP)], VIP - ok. 2.5-3 serc (5-6 HP) [headshot: ok. 8 serc (16 HP)]
Szybkostrzelność: 1 strzał co ok. 1.5 sekundy
Rozrzut: 0 stopni (nawet bez celownika)
Ammo w magazynku: 2
Cena: $100
Patrząc na statystyki Micro SMG w stosunku do snajperki można od razu wysnuć wniosek, że ta broń nie da sobie rady ze snajperką. Po prostu jest zbyt słaby w każdej kategorii.
Więc, jeżeli chcemy mieć w grze balans (a przynajmniej ja) to jest kilka opcji (można wybrać niektóre):
1. Zbuffowanie Micro SMG (zwiększenie szybkostrzelności, damage'u, magazynku [mniej istotne] i zmniejszenie rozrzutu)
2. Zmniejszenie ceny Micro SMG
3. Zwiększenie ceny snajperki.
4. Znerfienie snajperki (mniejszy damage [ok. -30%], mniejszy magazynek [tak, zgadza się - 1 pocisk])
Skasowanie broni z gry byłoby niefajne, ponieważ w końcu dodano coś nowego, coś fajnego, a tu nagle *eeee* niefajne to usuwamy. Nie. Trzeba tylko wykorzystać potencjał broni. Zbalansować rozgrywkę. To wszystko.
(próbowałem wielokrotnie nagrać "demonstrowanie" micro smg, ale fraps odmawiał posłuszeństwa)