09-01-2015, 15:40
PRZECZYTAJ CAŁY WĄTEK, ZANIM SIĘ WYPOWIESZ
NIE ZAMYKAJ TEMATU. DAJ SIĘ WYPOWIEDZIEĆ GRACZOM (IM WIĘCEJ GRACZY, TYM LEPIEJ)
Na pistoletach sobie gram i myślę sobie, że enchanty są za słabe, ponieważ enchanting table "reaguje" tylko na 7 biblioteczek.
Czy można dodać enchant 30 lvl zamiast zostawiać enchanty lvl 14-16? Podam ku temu odpowiednie argumenty.
AKTUALNA REDUKCJA OBRAŻEŃ
Aktualny armor gracza: 4.5 (36% redukcji obrażeń)
Aktualny armor VIPa: 6.0 (48% redukcji obrażeń)
TESTY NA ENCHANTACH NA LVL 14-16
Tutaj przedstawiam enchanty, które wypadły przy enchantowaniu z 7 biblioteczkami. Pokierowałem się enchantując 36 złotych napierśników.
Wyniki nie są złe, jakby się wydawało. Podam enchanty, które często wypadały:
- prot 2/3
- projectile prot 3/4
- fire prot 1/2
- niezniszcz 3
- kolce 1
MAŁA REDUKCJA OBRAŻEŃ
Jednak co mi po tym, jak mam (załóżmy) armor gracza w pełni na prot 2? Wtedy zamiast 36% redukcji obrażeń będzie 46% redukcji... mało!
A w przypadku pełnego prot 3 na eq gracza byłoby to 59% redukcji obrażeń. Wydaje to się dużo, prawda?
Przejdźmy do armoru VIPa - bez enchantów ona ma 48% redukcji, w full prot 2 - 56% redukcji, a w full prot 3 - 67% redukcji. Tutaj można zacząć przypuszczać, że to za dużo.
SNAJPERKA
Snajperka, jako najpotężniejsza broń na tych pistoletach zadaje sporo damagu pomimo redukcji obrażeń.
Należy policzyć "BaseDamage" snajperki... Jeśli snajperka (przy headshocie) zadaje 9 serc graczowi z armorem gracza to otrzymamy 14 serc dla gracza bez żadnych armorów i efektów.
Czyli gracz z full prot 3 (armor VIPa) winien obrywać 4.5 serca na hita (przy strzale w głowie). Wydaje to się bardzo mało, ale ja dążę to tego, żeby gra była trudniejsza i atrakcyjniejsza.
INNE ENCHANTY
Wspominałem, że przy złotych napierśnikach wychodzi projectile prot 3 a nawet 4, jednak ten typ enchantu zmniejsza obrażenia WYŁĄCZNIE od łuków i amunicji blaze'a.
Fire prot zmniejsza czas, po którym przestaniemy się palić - wynosi on 15% na poziom, jeżeli cały armor jest założony i ma ten enchant fire prot.
Kolce są mało istotnym elementem w tej propozycji, ale wspomnę, że jeżeli ktoś uderzy mieczykiem w takiego gościa, który ma enchant kolce to oberwie od 0.5 do 2 serc na poziom enchantu. Jeżeli więcej, niż jeden element zbroi ma enchant kolce, to się nie stakuje. Uwaga: Zbroja z enchantem kolce zużywa się szybciej - 1 raz, jako oberwanie od atakującego i 3 razy, jako zadanie obrażeń temu graczowi poprzez enchant. Jeżeli więcej. niż 1 element zbroji ma enchant kolce, to zużywa się tylko ten element zbroi (poprzez zadanie damagu atakującemu), który jest najbardziej zużyty.
PROT 4
Teraz przejdziemy do tego, co by było, gdyby gracz miał odpowiednio armor gracza i VIPa z pełnym prot 4.
Redukcja obrażeń dla gracza z full prot 4 (armor gracza): 87.2%
Redukcja obrażeń dla gracza z full prot 4 (armor VIPa): 89.6%
Czyli rola armora VIPa zmalała (w sensie - jest mniejsza różnica redukcji obrażeń, więc dodajmy dla VIPa prot 5 do napierśnika oraz zdejmijmy założone już enchanty na buty VIPa).
JESZCZE JEDNO
Aby była rozgrywka trudniejsza, a zarazem ciekawsza, zmieńmy armor graczy na złoty (5.5 armora - 44% redukcji obrażeń), a VIPom na żelazne (7.5 armora - 60% redukcji obrażeń). Warto też dodać zwykłe złote jabłko do sklepu, aby urozmaicić rozgrywkę. Cena tego wynosiłaby od $100 do $200.
MÓJ KOMENTARZ
Wszystkie bronie zaczęłyby zadawać znikomy damage przy tej redukcji obrażeń, więc należałoby nieznacznie zwiększyć damage wszystkich broni - oprócz mieczy i łuków, ponieważ enchant na 30 lvl mógłby dać kamienne ostr 4 ogien 2. Należy pamiętać jednak, że zenchantowanie wszystkiego na 30 lvl (całej zbroi) byłoby trudne, a przynajmniej czasochłonne (czyli byłoby duże ryzyko zgonu podczas próby zdobycia armoru z enchantem na 30 lvl), więc uważam, że ta propozycja to bardzo dobry pomysł!
Propozycję pisałem ponad 1 godzinę więc proszę nie zamykać tematu i dać się wypowiedzieć graczom (im więcej graczy tym lepiej).
Dodajcie anty-log xD na UltraHardcore był to czemu nie tu? xd
WALCZĘ O ROZWIJANIE SERWERA! KTO JEST ZA NIECH ZAKTUALIZUJE REPUTACJE NA MOIM PANELU I PISZE, ŻE RÓWNIEŻ WALCZY O ROZWIJANIE!
Chyba propozycja jest tak długa, że mało kto ma odwagę przeciwstawić się tym argumentom xD
NIE ZAMYKAJ TEMATU. DAJ SIĘ WYPOWIEDZIEĆ GRACZOM (IM WIĘCEJ GRACZY, TYM LEPIEJ)
Na pistoletach sobie gram i myślę sobie, że enchanty są za słabe, ponieważ enchanting table "reaguje" tylko na 7 biblioteczek.
Czy można dodać enchant 30 lvl zamiast zostawiać enchanty lvl 14-16? Podam ku temu odpowiednie argumenty.
AKTUALNA REDUKCJA OBRAŻEŃ
Aktualny armor gracza: 4.5 (36% redukcji obrażeń)
Aktualny armor VIPa: 6.0 (48% redukcji obrażeń)
TESTY NA ENCHANTACH NA LVL 14-16
Tutaj przedstawiam enchanty, które wypadły przy enchantowaniu z 7 biblioteczkami. Pokierowałem się enchantując 36 złotych napierśników.
Wyniki nie są złe, jakby się wydawało. Podam enchanty, które często wypadały:
- prot 2/3
- projectile prot 3/4
- fire prot 1/2
- niezniszcz 3
- kolce 1
MAŁA REDUKCJA OBRAŻEŃ
Jednak co mi po tym, jak mam (załóżmy) armor gracza w pełni na prot 2? Wtedy zamiast 36% redukcji obrażeń będzie 46% redukcji... mało!
A w przypadku pełnego prot 3 na eq gracza byłoby to 59% redukcji obrażeń. Wydaje to się dużo, prawda?
Przejdźmy do armoru VIPa - bez enchantów ona ma 48% redukcji, w full prot 2 - 56% redukcji, a w full prot 3 - 67% redukcji. Tutaj można zacząć przypuszczać, że to za dużo.
SNAJPERKA
Snajperka, jako najpotężniejsza broń na tych pistoletach zadaje sporo damagu pomimo redukcji obrażeń.
Należy policzyć "BaseDamage" snajperki... Jeśli snajperka (przy headshocie) zadaje 9 serc graczowi z armorem gracza to otrzymamy 14 serc dla gracza bez żadnych armorów i efektów.
Czyli gracz z full prot 3 (armor VIPa) winien obrywać 4.5 serca na hita (przy strzale w głowie). Wydaje to się bardzo mało, ale ja dążę to tego, żeby gra była trudniejsza i atrakcyjniejsza.
INNE ENCHANTY
Wspominałem, że przy złotych napierśnikach wychodzi projectile prot 3 a nawet 4, jednak ten typ enchantu zmniejsza obrażenia WYŁĄCZNIE od łuków i amunicji blaze'a.
Fire prot zmniejsza czas, po którym przestaniemy się palić - wynosi on 15% na poziom, jeżeli cały armor jest założony i ma ten enchant fire prot.
Kolce są mało istotnym elementem w tej propozycji, ale wspomnę, że jeżeli ktoś uderzy mieczykiem w takiego gościa, który ma enchant kolce to oberwie od 0.5 do 2 serc na poziom enchantu. Jeżeli więcej, niż jeden element zbroi ma enchant kolce, to się nie stakuje. Uwaga: Zbroja z enchantem kolce zużywa się szybciej - 1 raz, jako oberwanie od atakującego i 3 razy, jako zadanie obrażeń temu graczowi poprzez enchant. Jeżeli więcej. niż 1 element zbroji ma enchant kolce, to zużywa się tylko ten element zbroi (poprzez zadanie damagu atakującemu), który jest najbardziej zużyty.
PROT 4
Teraz przejdziemy do tego, co by było, gdyby gracz miał odpowiednio armor gracza i VIPa z pełnym prot 4.
Redukcja obrażeń dla gracza z full prot 4 (armor gracza): 87.2%
Redukcja obrażeń dla gracza z full prot 4 (armor VIPa): 89.6%
Czyli rola armora VIPa zmalała (w sensie - jest mniejsza różnica redukcji obrażeń, więc dodajmy dla VIPa prot 5 do napierśnika oraz zdejmijmy założone już enchanty na buty VIPa).
JESZCZE JEDNO
Aby była rozgrywka trudniejsza, a zarazem ciekawsza, zmieńmy armor graczy na złoty (5.5 armora - 44% redukcji obrażeń), a VIPom na żelazne (7.5 armora - 60% redukcji obrażeń). Warto też dodać zwykłe złote jabłko do sklepu, aby urozmaicić rozgrywkę. Cena tego wynosiłaby od $100 do $200.
MÓJ KOMENTARZ
Wszystkie bronie zaczęłyby zadawać znikomy damage przy tej redukcji obrażeń, więc należałoby nieznacznie zwiększyć damage wszystkich broni - oprócz mieczy i łuków, ponieważ enchant na 30 lvl mógłby dać kamienne ostr 4 ogien 2. Należy pamiętać jednak, że zenchantowanie wszystkiego na 30 lvl (całej zbroi) byłoby trudne, a przynajmniej czasochłonne (czyli byłoby duże ryzyko zgonu podczas próby zdobycia armoru z enchantem na 30 lvl), więc uważam, że ta propozycja to bardzo dobry pomysł!
Propozycję pisałem ponad 1 godzinę więc proszę nie zamykać tematu i dać się wypowiedzieć graczom (im więcej graczy tym lepiej).
Dodajcie anty-log xD na UltraHardcore był to czemu nie tu? xd
WALCZĘ O ROZWIJANIE SERWERA! KTO JEST ZA NIECH ZAKTUALIZUJE REPUTACJE NA MOIM PANELU I PISZE, ŻE RÓWNIEŻ WALCZY O ROZWIJANIE!
Chyba propozycja jest tak długa, że mało kto ma odwagę przeciwstawić się tym argumentom xD