![]() |
Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - Wersja do druku +- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl) +-- Dział: Sky-Land.pl (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=11) +--- Dział: Forum - Ogólne (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=124) +--- Wątek: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 (/showthread.php?tid=40029) Strony:
1
2
|
Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - ZiiiZ - 05-05-2019 Drogi cichusku: Znow wroce do tematu serwera Survial ktory w propozycjach zmian classic odrzuciles stwierdzajac ze za duzo przy tym roboty... moim zdaniem wyglada to tak: Gracze na pewno pokochali by nowy serwer survival na wersje 1.13 <bez multisilnika jest opisane dalej dlaczego podstawowe 1.13> gdzie niewiele by sie znalazlo poza randomtp i cuboidami na bloczek serwer posiada multisilnik 1.8-1.13 moze jakoby zamienic pusty serwer "build" <ktory jest w zasadzie uproszczona wersja classic z polaczeniem dropu z mobow> na ktorym nikogo prawie nie ma, zwyczajnie marnuje sie sprzet i twoje pien iadze! moze zamienilbys to na nowy dajacy mozliwosci stalym gracza survival 1.13 malo tego - zacheci to nowych graczy do gry na serwerze oraz przykuje uwage stalych nie wplywajac na ilosci graczy ogólem serwera a dalo by im wybor oraz nowe horyzonty. -Odnoszac sie tu rowniez do propozycji Toira i Głowek by gracze kochajacy PvP powrocili spawn to nie duzo pracy mysle ze na polu 15x15 max 25x25 i kawalkiem strefy spawnu <101x101 ? > zmiescilo by sie wszystko co jest niezbedne z mala budowla i dekoracjami bloczek terenu - <przykladowo do kupienia za dix - poprzez komende coboid mialby wymiary przykladowo wymiary dzialki classic 25x25 a ich ilosc byla by dowolna przykladowo jesli pomysl wymiany za diament na cuboida Ci by nie odpowiadal ostatecznie mozna by bylo wprowadzic money oraz wiadomo mozliwosc kupienia go sms > poziom trudnosci - ustawilbym medium - dla czego tak ? przy survivalu bardzo wazna role odgrywaja zdobyte itemy a w t ym wypadku trybu nie mamy zbednego skupu/sklepu pozostaje tylko wymiana miedzy graczami ! kazdy powinien z tym Sobie poradzic a jesli nie przeciez w survivalu najwieksza zabawe daje giniecie i tracenie niezbednych itkow poprzez przygode ! jako iz gdyz za duzo pracy... widzialbym edycje raz na rok <nawet moze wiecej> chyba ze serwer by zdobyl popularnosc i zdobylby nowych graczy dla serwera ? <w koncu tego jeszcze nie bylo ! pluginy po jednorazowym skongfigurowaniu nie byly by klopotliwe a usnac plik world i zbudowac maly spawnik to maksymalnie godzinka pracy w roku zas jesli chodzi o wymagania sprzetowe: nie obciazajac maszynki i ilosci danych border 20 000 to i tak za duzo przy startowo: widzialbym 10/15 graczy stałych moze i wiecej by ich Sie znalazlo oraz wiadomo caly serwer bedzie ciekawy i przyjdzie spedzic chwile moze zostana na stale kto wie ? ponadto chce zaprosic kilka osob z ktorymi niegdys budowalem i wrzucalem prace na minecraftplanet jednak dzialki i rozmiar nas ogranicza do zbierania i budowania pieknych miast i budowli dzialki z creative sa za male do profesjonalnych budowli a my damy rade i bez gamemode czy world edita ![]() jesli chodzi o rangi i sklep sms: tu tez nie ma zbyt wiele: mysle ze gracze w sklepie sms, powinni znalezdz takie rzeczy jak: - mozliwosc kupienia diamentow - mozliwosc kupienia lvl <fajnie jakby Sie sumowala ilosc> - mozliwosc kupienia bloczku terenu badz wiecej - mozliwosc kupienia rangi vip ktora odblokowala by nether oraz dala mozliwosc kitu co kilka dni - mozliwosc kupienia rangi svip ktora by otworzyla gracza end <w koncu serwerowi gracze mogli by zobaczyc miasta endu - oczywiscie smok bylby zablokowany. Gracze powinni rowniez ujrzec i miec okazje dotknac na serwerze piekne oceany nie zmieniajac przy tym serwera> oraz dala dostep do lepszego kitu Ranga svip dala by rowniez kit pvp na arenke jakiegos refilka i mieczyk ostrosc I lub II zostawiajac przy tym kit z rangi vip <wyzej jest powrot do poczatkowego zagadnienia dla czego wlasnie 1.13> - niezapomnijmy o przekopiowaniu skryptow czat i antycheata oraz dodalbym antylog <dlugo testowalem antycheata i szczerze mowiac wyrzuca tylko kopiac za szybko, badz uzywajac macro = za szybkie dzialanie sumujac chodzi o za szybki rejestr danych do pamieci serwera aaa i bym zapomnial wyrzuca plynac łódka bez postojow na prace maszyny > sumujac= e=mc2 ![]() - maly spawn na ktorym znalezdz mozna bylo by portale wymieniarki rtp i informacje oraz troche wieksza strefe spawnu by dookola go nie-zgriefowano - mala ilosc pluginow do zrobienia glownie tylko blok terenu na dowolna ich ilosc i wybrana przez Ciebie wielkosc * kilka zmian w nich jak essentials <kity> czy permisje - tpa dla kazdego inaczej no trudno by bylo zmuszajac graczy do wydania pieniedzy by np pojsc do znajomego * kit jedzonko dla kazdego ! * ustawic border oraz spawn z world guardem * blokowanie skrzynki za pomaca tabliczki ale mysle ze jesli terenki beda w rozsadnej cenie to kazdy zmiescilby wszystko w ekwipunku i enderku poki nie dorobi sie skrawka mapy - pvp i antycheaty oraz antylog nikt by rowniez nie pogardzil skryptem pokazujacym hp przeciwnika - jedyne czego nierozwiazalem to ilosc zwierzat na bloczku terenu ale jesli blokada z classic jest odrebnym skryptem to nie pozwoli gracza przesadzic na chunku - tu dalbym max 10 na chunk skoro bloczkow mozna bylo by miec dowolna ilosc chyba ze ilosc zwierzat laczy sie z mobami wtedy max 15 bo przeciez dzialke mozna bylo by miec tak wielka jak sie chce z biegiem postepu gry - dodac skrypt rtp i ustawic go za pomaca komendy lub klikniecia na spawnie bloczka - tu oczekiwanie na teleportacje by gracz nie mogl uciec z walki gdy sie spodkaja przypadkiem lub na arence pvp <arenka nie musi byc gracza wystarczy linia spawnu takie juz sa przyzwyczajenia ![]() obecnie wiekszosc graczy minecraft gra na serwerach gildie + pvp <myslalem o propozycji pluginu kingdom+ a nie funnyguild ale indywidualny cuboid to idealne rozwiazanie dla kazdego survivalowca ![]() Konczac ta jak najbardziej streszczona mysl - Chcialbym Poznac zdanie na ten temat Calej administracji jak i graczoli, bo mysle ze samo wykonanie to jest kilka godzin a przeciez reszte mozna dopracowac, gdy juz bedzie wiadomo co gracze mogli by powiedziec co o tym sadza i co zostalo niedoszlifowane podczas trwania pierwszej edycji ? ponadto sprobowalo by sie czegos co zacheci nowych graczy jak i utrzyma profit serwera ![]() ![]() ![]() P.S tak z innej beczki dodalbym na serwer plugin Trials do sklepu sms zwiekszy to mozliwosci zarobku oraz nieobciazy serwera ani graczy <przeciez zawsze mozna w opcjach wylaczyc czasteczki ![]() ![]() ![]() screen shot dla upiekszenia i zwrocenia uwagi ![]() ![]() ![]() RE: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - Kniper03 - 05-05-2019 Zi jestem za. ![]() RE: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - ZiiiZ - 05-05-2019 chcialbym poznac wasze kakretne opinie nie tylko jestem za by wiedziec czy myslec o tym jeszcze w przyszlosci serwera : ![]() bo benio i kresio podsumowali to tak ze sie tylko wypocilem na darmo ![]() bo build i tak wymiera ma bardzo malutka aktywnosc zamysl fajny ale przy takiej ilosci trybow "Po sasiedzku" niestety jest odrzuconym trybem w koncu na serwerze mamy 2x island +3x plotme < w tym build > czy nie za duzo tego ? bo nawet zamiast dzialek + drop "build" lepszy bylby mineblock nie wiem czy ktos zna taki tryb... pomimo ze robi sie go w islandworld lub prawdziwy build - minigra polegajaca na budowaniu na polu okreslonego tematu po kilka rund na czas i wzajem oceniacie swoje prace ten kto zdobywa najwiecej punktow wygrywa... <tylko pytanie co wygrywa ? ![]() RE: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - KresQPL - 05-06-2019 ZiiiZ mi nie chodziło o to że to nie jest potrzebne i że to jest złe dla serwa tylko że Cichusek i tak pewnie oleje ten wątek, jeśli chodzi o tą propozycję to jestem za. Serwerowi tak jak wspomniałeś przydałyby się jakieś zmiany ale czy one nastąpią? to tylko czekać na odpowiedź cichego. RE: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - Cichusek - 05-06-2019 najwiekszym problemem takiego serwera jest to, ze glowny swiat z cuboidami jest rowniez mapa surowcowa. malo ktory gracz dba o taka mape, na wolnosci po miesiacu swiat juz byl w takim stanie, ze znajdowalem pelno dziur, latajacych drzew, jakies kolumny z blokow, latajace bloki, wszystko zalane woda, lawa itp. a gralo tam moze 10 osob. nie wyobrazam sobie takiego serwera dostepnego dla wszystkich, bo zapewne po kilku dniach tak by wygladala mapa, a co dopiero po miesiacu czy roku gry. mozna zrobic plugin na cuboidy, przykladowo nie bedziesz mogl nic niszczyc na mapie gdzie stawia sie blok cuboidowy, a jak juz go postawisz, to tylko na jego terenie bedziesz mogl niszczyc i stawiac bloczki. ciekawym pomyslem jest uzycie komendy //regen z worldedita podczas opuszczania lub usuwania cuboida przy nieaktywnosci gracza, ale ta komenda nie dziala prawidlowo, generuje latajace drzewa, teren czesto nie zgadza sie z naturalnym itp. wiec wedlug mnie takie cos nie ma sensu, bo nowe edycje musialyby byc robione co tydzien, a nie co rok. alternatywa dla czegos takiego zostaly stworzone dzialki, sa automatyczne, da sie je przywrocic do pierwotnego stanu, osobno jest mapa surowcowa, ktora z dnia na dzien sie niszczy. RE: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - ZiiiZ - 05-06-2019 ogolnie mniejsze serwery robia edycje co 3 miesiace a te wieksze do roku czasu sprawe griefu rozwiazuje tpr ktory tepalby na wieksze kordynaty okolo 10000 przy 20/30 graczach wydluzylo by czas edycji ,wiele gralem na tego typu serwerach i border przy 25 000 spokojnie wytrzyma 100 graczy <nie kazdy jest typowym grieferem byle by porozwalac ![]() ![]() twoj pomysl jest ciekawy tylko jest jeden dylemat ale o nim na dole: mozna by bylo sprobowac najlepiej dwoch katalogow world za pomoca multiversecore gdzie jeden jest plaski ze spawnem i dzialkami <gracze mieli by zabawe z przelicytowywania sie o teren pod spawnem jak i usuwa to problem regenu> a na drugim swiecie postawic surowcowa restartujaca sie co x dni wszedzie pozostawic pvp poza cuboidami i spawnem jedyny dylemat jaki przy tym widze to pozostawiona odleglosc przy cuboidzie bo gracze niemogli by ich laczyc musiala by byc ktatka odstepu od cuboida by nie zblokowac np.wyjscia ze spawnu.... ale wait wait mozna przeciez zablokowac odleglosc polozenia cuboida gracza od gracza bynajmniej pamietam to z pluginu na cuboidy precisious stones... wiec juz brak dylematu ![]() pozostawiajac pvp wszedzie poza "spawnem i kuboidami graczy tworzy to taki naciagany survival ktorym nie trzeba bylo by sie wcale zajmowaci a lekki straszek o itemki pozostaje pytanie tylko czy w tym innowacyjnym rozwiazaniu zaakceptowal bys end oraz wersje 1.13 dla graczy i czy zrobienie/przerobienie odpowiedniego pluginu/skryptu na bloczek terenu nie bylo by zbyt wymagajace tworzac taki tryb jestesmy dalej u kompromisu stare tryby lagodne dla tych slabszych a nowy dla lubiacych hordy potworow i pvp oraz mozliwosci rozwoju tylko zas co o tym mysli reszta spolecznosci serwera bo ja odrazu sie przenosze z classica jak powstanie ![]() RE: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - Boczek - 05-06-2019 na skylandzie jest juz jeden survival. tryb sklada sie z dwoch map, na jednej nie mozna nic niszczyc/budowac i znajdziemy na niej dzialki 40x40 (wystepuja tez 20x20 lub cos kolo tego), krorych polozenie ustalil Cichusek. na pierwszej mapie jest rowniez spawn zrobiony z wioski wiesniakow z "portalem" do netheru, mini arena pvp oraz losowym teleportem na mape surowcowa. jesli takie opcje Ci odpowiadaja zapraszamy do kopania na prisonie. RE: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - Cichusek - 05-06-2019 (05-06-2019, 08:21)ZiiiZ napisał(a): mozna by bylo sprobowac najlepiej dwoch katalogow world za pomoca multiversecore gdzie jeden jest plaski ze spawnem i dzialkami <gracze mieli by zabawe z przelicytowywania sie o teren pod spawnem jak i usuwa to problem regenu> a na drugim swiecie postawic surowcowa restartujaca sie co x dni wszedzie pozostawic pvp poza cuboidami i spawnem z tego co zrozumialem, to w twoim pomysle chcesz zrobic osobno mape surowcowa i osobno mape cuboidow ze spawnem, ktore beda znajdowac sie na plaskiej mapie. tylko czym by to sie roznilo od classica? na classicu przynajmniej masz sciezki i dzialki/cuboidy sa ladnie ulozone aby gracz mial wszedzie dostep.. a z ta granica mapy ustawiona na 25 tys bylby bardzo duzy problem - miejsce na dysku. juz wolnosc gdzie granica wynosi chyba 3 tys blokow zajmuje prawie 1gb miejsca. wedlug moich obliczen, taka mapa zajmowalaby okolo 70gb miejsca na dysku jesli bylaby odkryta w podobnym stopniu co ta na wolnosci (a na wolnosci nie jest w 100% wygenerowana). do tego dochodza problemy z kopiami zapasowymi (minimum dwie) i juz caly dysk by sie zapelnil, a i tak jest okolo 5gb wolnego, bo wszystkie inne serwery tyle zajmuja ![]() RE: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - ZiiiZ - 05-07-2019 coz generalnie tak jesli chodzi o czysty survival to border pozostawic 20/25k teraz rozumiem ze problem jest w czym innym skoro sa limity danych... i tak to co podsunełes cichusku tez nie bylo zle, zeby zrobic taki naciagany survival... czym by to sie roznilo od classic ? a no dwiema ogolnie zasadniczymi rzeczami nieograniczalo by rozmiaru dzialek gracz z postepem moglby <przykladowo> dokupywac sobie po chunku czyli po bloczku terenu druga rzecz troche wiekszy bylby poziom oraz ogolne pvp wszedzie <chyba plotme nie optamalizuje danych wiec na classic mamy border 50 000 na dzialkach i i tak to duzo za duzo wystarczylo by 5 000> pozatym gracze by dostali od Ciebie 1.13 sporo wersji ich ominelo z zrozumialych powodow ale chociaz jeden tryb moglby dawac im "Pokaz" tego co w zasadzie powinni miec na serwerze od dawna nie ktorzy lubia newsy z mc nie kazdy do dzis siedzi na starym 1.8 bo to wersja pod graczy pvp a takich trybow zas maja za malo to jest tylko propozycja jakiejs zmiany ktora byla by bardzo drastyczna nie jest powiedziane ze akorat tak to powinno wygladac dlatego chcialbym by rowniez gracze sie wypowiadali RE: Survival i wyobrazenie lepszego jutra <3 Sky-Land.pl <3 - Cichusek - 05-07-2019 troche to takie wprowadzenia nowego trybu "na sile" i srednio widze taki survival. to juz chyba lepszym rozwiazaniem by bylo wprowadzenie czystego survivalu z jakims lekkim zabezpieczeniem i co poniedzialek robienie resetu wszystkiego. a taki zabieg na dluzsza mete chyba bardzo zniecheci graczy do dalszej gry jesli co tydzien beda zaczynali od nowa.. |