Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20
Exp. - Wersja do druku

+- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl)
+-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116)
+--- Dział: PvP z Pistoletami (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=94)
+---- Dział: Propozycje (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=112)
+---- Wątek: Exp. (/showthread.php?tid=34795)

Strony: 1 2


Exp. - h3zquu - 02-23-2018

Witam.

Dzis spotkalem sie z taka sytuacja: Wszedlem sobie na arene, gdyz nagle zobaczylem jedzenie oraz exp. Kiedy go zebralem, mialem 7 lvl. Proponuje ustawienie jak zawsze - zabijemy gracza nie wypada exp, tylko nam dodaje level w pasku. Tak bylo przed zmiana pvp z pistoletami na 1.8, a takto praktycznie - jest za latwo dla nowych graczy, bo zdobeda od razu exp na DOBRE ENCHANTY, powyzej 7lvla.

Prosilbym o rozwazenie tego.


RE: Exp. - Cichusek - 02-23-2018

tu jest temat apropo expa: http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=34578
wedlug mnie moze jest latwiej, ale bez tego i tak te punkty dosyc trudno sie zdobywalo.
nawet jak ktos zenchantuje i zginie, to ten miecz z enchantem (czy luk) po prostu znika, wiec jest to tak samo jak kupno specjalnej broni.


RE: Exp. - h3zquu - 02-23-2018

No tak, dla nowych graczy jest tak, no ale przed 1.8 trzeba bylo sie pomeczyc o full zbroje na enchant i to byla glownie rywalizacja, o zbroje enchantowane.

Teraz wystarczy przejsc po arence i pozdobywac expa - i juz sie ma. Chodzi mi o sens tego, ze zbieranie expa bedzie sensowne teraz, niz "rushowanie" na innych.


RE: Exp. - Cichusek - 02-23-2018

to juz od was zalezy, moge zablokowac exp, ale w tamtym temacie pare osob bylo aby go zostawic.


RE: Exp. - h3zquu - 02-23-2018

(02-23-2018, 20:37)Cichusek napisał(a): to juz od was zalezy, moge zablokowac exp, ale w tamtym temacie pare osob bylo aby go zostawic.

Chodzi mi dokladniej o ustawieniu jak przedtem - 1 lvl za zabicie 1 osoby <zeby nie bylo nieporozumien, ze proponuje OGOLNE usuniecie lvli Tongue>.


RE: Exp. - Cichusek - 02-23-2018

nadal dostaje sie 1 poziom za zabicie gracza, ale tez drop z kogos po jego zabiciu.
nie wiem ile procent expa wypada z zabitego gracza, ale aby wszyscy byli w miare szczesliwy to moge zmniejszyc ten drop po czyjejs smierci o np. polowe lub nawet wiecej.
mysle, ze jest to do zrobienia.


RE: Exp. - h3zquu - 02-23-2018

Teraz tak myslac, to czy nie daloby sie dac, ze jak np. ktos ma powyzej 1lvla to dostajemy jeszcze polowe tego lvla? Czyli 1 lvl za zabicie i 0,5Lvl'a, ktore wylecialoby z gracza? Takie cos mogloby wypalic raczej.


RE: Exp. - SiemaJestemMarek - 02-23-2018

Chodzi ci Daniel 1 lv + 50% lv gracza? Czyli jak gracz ma 8 to dostajemy 5 i wgl


RE: Exp. - h3zquu - 02-23-2018

(02-23-2018, 21:06)SiemaJestemMarek napisał(a): Chodzi ci Daniel 1 lv + 50% lv gracza? Czyli jak gracz ma 8 to dostajemy 5 i wgl

Chodzi mi o to, iz kiedy gracz ma nie wiem, np. powyzej 2lvl to dostajemy dodatkowo jego level podzielony na pol. Czyli np: Ktos ma 2lvl, zabijemy go - dostajemy 50% z jego. W przypadku snajperowiczow, to dostaniemy oczywiscie rowniez 50% jako nagrode, ze zabilismy takiego gracza.

A i 8:2=4 Tongue


RE: Exp. - SiemaJestemMarek - 02-23-2018

Ale 1 za zabicie + 50% jego 1+8:2=5