Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20
Nether. - Wersja do druku

+- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl)
+-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116)
+--- Dział: Classic (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=92)
+---- Dział: Propozycje (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=104)
+---- Wątek: Nether. (/showthread.php?tid=30930)

Strony: 1 2


Nether. - h3zquu - 08-29-2017

Proponuje zrobienie na spawnie w netherze losowego teleportu jak jest normlanie na surowcowa. Od razu prosilbym o nie pisanie, ze by bylo za latwo wtedy, bo nie byloby, poniewaz bylo prawdopodobienstwo, ze wpadnie ktos do lawy i sie zabije przez ten losowy teleport.


RE: Nether. - Iam - 08-29-2017

Losowy teleport działa na zasadzie komendy /spreadplayers. Teleportuje Cię z automatu na najwyższy blok na określonych koordynatów, więc to jest niemożliwe.


RE: Nether. - h3zquu - 08-29-2017

(08-29-2017, 13:34)Iam napisał(a): Losowy teleport działa na zasadzie komendy /spreadplayers. Teleportuje Cię z automatu na najwyższy blok na określonych koordynatów, więc to jest niemożliwe.

A nie mozna jakos tego zmienic?


RE: Nether. - Iam - 08-29-2017

Niestety nie da się, trzebaby było ustawić (sam nie wiem jak) na jakiej wysokości teleport ma teleportować a i tak nie ma 100% pewności, że Cię tpnie do środka netheru.


RE: Nether. - Asriel - 08-29-2017

(08-29-2017, 15:27)Iam napisał(a): Niestety nie da się, trzebaby było ustawić (sam nie wiem jak) na jakiej wysokości teleport ma teleportować a i tak nie ma 100% pewności, że Cię tpnie do środka netheru.

"Środek" Netheru to wszystko pomiędzy Y 0-127, ta górna cześć jest (jeżeli chodzi o wysokość) jest zawsze równa, więc z tym raczej nie powinno być problemu, gorzej z tą kwestią: czy użycie takiego teleportu nie przeniesie cię w miejsce gdzie od razu zginiesz.


RE: Nether. - Iam - 08-29-2017

(08-29-2017, 15:35)Tails napisał(a):
(08-29-2017, 15:27)Iam napisał(a): Niestety nie da się, trzebaby było ustawić (sam nie wiem jak) na jakiej wysokości teleport ma teleportować a i tak nie ma 100% pewności, że Cię tpnie do środka netheru.

"Środek" Netheru to wszystko pomiędzy Y 0-127, ta górna cześć jest (jeżeli chodzi o wysokość) jest zawsze równa, więc z tym raczej nie powinno być problemu

gorzej z tą kwestią: czy użycie takiego teleportu nie przeniesie cię w miejsce gdzie od razu zginiesz.

Nie wszystko Tails, Warstwa bedrocka jest od Y1 do Y5 na dole i od Y122 do Y127 na górze + jeżeli miałoby teleportować, to na jakiej wysokości? Skoro netherrack może się generować na absolutnie dowolnej wysokości?


RE: Nether. - Asriel - 08-29-2017

No będzie problem... Jednak mam jakiś tam pomysł.
Żeby stworzyć np: 20 ściśle ustawionych miejsc, zabezpieczyć je żeby nikt ich nie zniszczył i niech teleportowanie się polega na przeniesieniu się na 1 z tych 20 miejsc. (oczywiście losowo)


RE: Nether. - Cichusek - 08-29-2017

przeciez jeden spawn tez jest dobry, w netherze latwo sie pogubic, jak zrobie losowy to dluzej wam zajmie odnalezienie sie w nowym miejscu i znalezienie latwej drogi do jakiegos celu niz dojscie tam ze spawnu.
nie kazdy ma mody na jakies pointy na mapie i nie kazdy gracz umie sie poslugiwac koordynatami.


RE: Nether. - h3zquu - 08-29-2017

Ale po co ogarniac jaki kolwiek teren? Do netheru ludzie wchodza tylko po kwarc oraz no twierdzy. Poprostu mozna rozsiac po arence pare blokow zlota, ktorych nie mozna zniszczyc i zrobic kwadrat 3x3 (w srodku blok zlota i dookolo netherrack) zeby nie dalo sie zniszczyc. Ogarniecie terenu nie jest akurat potrzebne, bo chyba kazdy wie jaki jest ten nether juz...


RE: Nether. - Mateuu - 08-29-2017

Na nie, jestem tego zdania co cichy. W dodatku jeszcze nie da się tego zrobić albo będzie trzeba dużo kombinować. Tak to każdy będzie się tepał w miejsce gdzie jest dużo kwarcu glowstona itp. a tak to będzie musiał chwilę poszukać/odejść od spawnu żeby znaleść kwarc itp.