Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20
Spawnkille i możliwość ich uniknięcia - Wersja do druku

+- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl)
+-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116)
+--- Dział: PvP z Pistoletami (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=94)
+---- Dział: Propozycje (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=112)
+---- Wątek: Spawnkille i możliwość ich uniknięcia (/showthread.php?tid=29234)



Spawnkille i możliwość ich uniknięcia - Iam - 07-07-2017

Nie wiem, jak wam, ale mnie lekko irytuje fakt, że wchodzę sobie na 1-F, mijają 2 sekundy nietykalności, po czym instakill z granatu. Albo pyknięcie mieczem 4 razy (a 2 na siłce I) i też już cię nie ma. Rozumiem, że gra ma być szybka i dynamiczna, ale chyba nie kosztem częstego ginięcia (nie to, że zależy mi na K/D czy co, po prostu).

Proponuję dodać jedną z dwóch rzeczy, żeby noobowskich spawnkilli było mniej:
1. Resistance III (60% redukcji obrażeń) na 15 sekund bezpośrednio po zespawnowaniu się
lub
2. Resistance II (40% redukcji obrażeń) oraz Regeneration II (0.5 serduszka na sekundę regeneracji) na 15 sekund


Dlaczego taki czas? Dlatego, że dojście do tabliczki zajmuje 2-3 sekundy, po czym są 2-3 sekundy immune'a i zostaje 9 do 11 sekund czasu do zabicia. To i tak dużo na zamkniętej przestrzeni.

Pozdrawiam,
Arkadiusz


RE: Spawnkille i możliwość ich uniknięcia - Cichusek - 07-07-2017

ciekawa alternatywa dla tego czasu bez otrzymywania obrazen.
niestety nie mam w najblizszym czasie dostepu do komputera aby sie tym zajac, a nie znam takiego gotowego pluginu.
moge zwiekszyc na razie czas bez obrazen do np. 5s lub cos podobnego, a jakos pod koniec lipca sprobowac ogarnac cos podobnego do tego co napisales.


RE: Spawnkille i możliwość ich uniknięcia - Iam - 07-07-2017

(07-07-2017, 09:22)Cichusek napisał(a): ciekawa alternatywa dla tego czasu bez otrzymywania obrazen.

Pragnę wspomnieć, iż "czas bez otrzymywania obrażeń" dotyczy również czasu, w którym my sami nie możemy zadać obrażeń.


(07-07-2017, 09:22)Cichusek napisał(a): jakos pod koniec lipca sprobowac ogarnac cos podobnego do tego co napisales.
Też mnie może nie być przez najbliższy czas, więc koniec lipca wydaje się być dobrym terminem.


RE: Spawnkille i możliwość ich uniknięcia - Cichusek - 07-07-2017

mialem jednak troche czasu i zrobilem takie cos, jest to dosyc prosty plugin.
po teleportacji daje efekt resistance 3, na 15 sekund.
minus jest taki, ze teleportacja na spawn podczas wejscia na serwer tez jest uznawana i nadaje ten efekt.
jezeli majac juz taki efekt nalozony na siebie znowu sie teleportujemy, to czas sie nie zresetuje, nadal bedzie trwal poprzedni efekt.
zreszta zobaczysz jak to dziala.