Wyglad v2/Propozycje - Wersja do druku +- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl) +-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116) +--- Dział: PvP z Pistoletami (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=94) +---- Dział: Propozycje (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=112) +---- Wątek: Wyglad v2/Propozycje (/showthread.php?tid=28989) Strony:
1
2
|
Wyglad v2/Propozycje - h3zquu - 06-26-2017 Obszedlem cala mape i kolejne zmiany w wygladzie 1.Zolty Budynek. Skopiowalem dach zoltego budynku z 1-F. Troche sie nim pobawilem. I wybudowalem cos takiego: http://imgur.com/a/91seg Moze przerobic w ten sposob ten dach zoltego budynku? Skoro czerwony ma kopule, to tu mozna zrobic cos w tym stylu, jak sa screeny. 2.Pnacza (spawn) Zeby dac klimat tej jaskini (spawn), to moze porostawic jakies pnacze na spawnie jak i w tunelu i sklepie? Oddaloby to klimat tej jaskini. 3.Przy scianie Proponowalbym poszerzenie w srodku tych budynkow przy scianie (screen) na 3 kratki w strone jaka stalem (screen) i dodanie tam drabinki. A na gorze moznaby zrobic taki most oddzielajacy. Bylby tam plotki, i moznaby tam bylo wejsc z paru domkow, nie wszystkie bylby otwarte. 4.Kopalnia Tam gdzie jest wejscie do tunelu (screen) proponowalbym tam zrobic taka mini kopalnie (oczywiscie tunel by tam zostal). Kopalnia nie bylaby kolosalna, a w niej znajodwaloby sie kamien i rudy np. zlota, zelaza i diamentow. 5.Studnie Proponowalbym, aby po mapie zostaly porozstawiane gdzies studnie. W studni by byla drabinka, dzieki ktorej mozna bedzie wyjsc jak sie tam wpadnie. ---------------------------------- A teraz inne propozycje, nie dotyczace wygladu. 1.Teskturepack na blokach Pronowalbym teksturepack na arence na bloki, oddaloby to klimat calej arence jak i trybowi. 2.Limit wyznacznia. Ogolem tak, od 3 tygodni, nawet wiecej na /lista jest tylko wpisany tails05. I tu problem, bo nie moge zobaczyc kto dalej jest, bo tails ciagle na liscie jest. Proponuje dodanie limitu na /wyznacz, ze jak minie tydzien i nikt nie odbierze nagrody za zabicie np. tailsa to znika z listy i juz za niego nie bedzie pieniedzy, na ktore zostal wyznaczony. 3.Wykrywacz graczy Przy 9 osobach trudno znalesc jakiegos gracza, szczegolnie jak wszyscy sa po mapie rozsiani. Proponowalbym dodanie takiego wykrywacza graczy, ktory bylby dla kazdego w sklepie po np. 100$. Dzialalby tak, ze po wcisnieciu jego pokazuje gdzie jest najblizszy gracz w jego obrebie. Takie cos byloby kompasem, ktory mialby swoja teksturke. Aby wykryc nastepnego gracza trzebaby bylo czekac 1-2 minuty. Moim zdaniem pomogloby to znalesc graczy, szczegolnie jak jest 9 osob na trybie. To tyle. RE: Wyglad v2/Propozycje - JTdiro - 06-26-2017 1. Nie. 2. Tak. 3. Tak, ale nie wszystkie rozszerzyć. 4. Tak 5. Trudno się spytać gdzie są albo zobaczyć na jaką arenę wchodzą? RE: Wyglad v2/Propozycje - h3zquu - 06-26-2017 Studnia by mogla byc przy zoltym budynku jak i czerwonym. Tam gdzie propnowalem helikopter. RE: Wyglad v2/Propozycje - _CBS - 06-26-2017 (06-26-2017, 13:24)M_A_T_I napisał(a): Obszedlem cala mape i kolejne zmiany w wygladzie 1. Brzydko to wygląda. Nic na siłę 2. Może być 3. Po co? Mało masz domków na arenie? Zbędne 4. Nie mam zdania 5. Jestem na tak ___ 1. Jestem na nie. Minecraft to minecraft, bez przesady 2. Tak, [b]ale te pieniądze trafiałyby do osoby wyznaczonej btw. popracuj nad ortografią RE: Wyglad v2/Propozycje - h3zquu - 06-26-2017 3. Mi chodzi o to, zeby bylo wejscie na gore. Nie to, ze za malo domkow poprostu chcialbym ,aby tam bylo wejscie tez dla graczy. RE: Wyglad v2/Propozycje - _CBS - 06-26-2017 (06-26-2017, 13:48)M_A_T_I napisał(a): 3. Mi chodzi o to, zeby bylo wejscie na gore. Nie to, ze za malo domkow poprostu chcialbym ,aby tam bylo wejscie tez dla graczy. "poszerzanie domków w środku o 3 kratki" Przecież jest. Skaczesz z reda i jesteś. RE: Wyglad v2/Propozycje - Croxx - 06-26-2017 jedno pytanie: po co to wszystko, po co te twoje zachody te wszystkie zmiany są kupkowe i nieestetyczne, chcesz cos od siebie to dorób tak jak kiedys cichy mowil, nową część areny ktora bedzie dobudowana w miejsce ktorejs sciany te ostatnie zmiany w wygladzie sa wg mnie beznadziejne (imo), no moze procz helikopterkow fajnie mati sie starasz, fajnie ale uspokoj sie RE: Wyglad v2/Propozycje - Cichusek - 06-26-2017 1. chyba jak projektowalem dach tamtego budynku, to cos podobnego na poczatku stworzylem. 2. moge dodac pnacza, co prawda sam spawn w ogole nie przypomina wystrojem aren.. 3. nie rozumiem o co ci chodzi z tymi budynkami i drabinkami, nie bardzo chce aby gracze wchodzili na te budyneczki ze scian. 4. to jest plaska mapa, wiec ma 4 kratki pod powierzchnia ziemi, z czego ta ostatnia jest bedrockiem. podloga tuneli jest juz osadzona na najnizszym mozliwym poziomie (bedrock), wiec raczej ladnej kopalni nie da sie tam zrobic. 5. moge zrobic studzienki takie wioskowe jak sa w jednej z dzielnic, ale jak pamietam to z tamtej wody da sie wyplynac. ----- 1. nie kazdemu moga pasowac tekstury blokow, mi osobiscie malo ktore tekstury (te do pobrania) sie podobaja, a wyglad broni to drobna rzecz i nie przeszkadza w graniu, dlatego tylko bronie zmieniam no i np. dzisiaj bloki szkla aby zrobic c4, jednak to nie zmienia wygladu mapy. myslalem cos na temat zbrojek, ale tak to przynajmniej kazdy widzi jaka kto ma zalozona zbroje, w dodatku ich prosty wyglad pasuje chyba do wygladu aren. 2. nie moge tego zrobic, na liscie pokazuje sie tylko 5 osob i moge co najwyzej zwiekszyc ta liste i mialem to zrobic do 10 osob, ale przy tym jest potrzebny restart i jakos wypadlo mi to z glowy. po prostu zabijcie tailsa 3. juz predzej wolalbym uzyc do tego kompasu aby kierowal do jakiegos pobliskiego gracza, moge cos pokombinowac, ale nie obiecuje, ze sie uda, bo nawet nie wiem czy to w ogole jest mozliwe aby bylo w takiej formie. RE: Wyglad v2/Propozycje - h3zquu - 06-26-2017 1. Mozna takie cos wykorzystac na zoltym, bo prawie zadnych zmian tam nie ma i tak. 2. Pnacze w jaskini na spawnie dodac, bo daja ten klimat tej jaskini wlasnie. 5. Moze byc, najlepiej jakby byla jedna taka przy zoltym i czerwonym budynku. Czyli na prawo od 1-F. ----- 2. W tym problem, ze tails nie wchodzi na pistolety, w ogole nie chce dac sie zabic. Wiec dlatego nie lepiej resetowac? 3. Mozna i tak, ale bardziej taki wykrywacz bym wolal. Jakby nie wypalilo, to dodac kompas z teksturka poprostu i by kierowal do graczy. RE: Wyglad v2/Propozycje - Cichusek - 06-26-2017 (06-26-2017, 15:25)M_A_T_I napisał(a): 1. Mozna takie cos wykorzystac na zoltym, bo prawie zadnych zmian tam nie ma i tak. 1. no ale nie za ladnie to wyglada. 2. zaraz ich troche dodam. 5. a to juz sam ustale, zaraz jakies zrobie. ----- 2. no tutaj nie ma limitu, ciezko sprawdzic kiedy ktos byl online, trzeba recznie usuwac itp. z tego co widze to dzisiaj rano (bo config aktualizuje sie po restarcie) bylo tylko 9 wyznaczonych nagrod, wiec chyba lista na 10 miejsc spokojnie starczy. 3. zrobilem ten kompas, pozniej (pewnie jutro jak serwer bedzie pusty) dodam taki kompas do sklepu za jakas mala sumke pieniedzy, gracz nie bedzie mogl go wyrzucic z eq, a jak go bedzie mial gdzies na dole na pasku, to bedzie wskazywal najblizszego gracza, jezeli zadnego nie ma na serwerze, to wskazuje punkt spawnu. i ten wskaznik kompasu odswieza sie co sekunde, ale jak to bedzie powodowalo jakies lagi przy duzej ilosci kompasow, to bede zmuszony zwiekszyc ten czas o kilka sekund, co moze sie przelozyc na rozne zaklamania we wskazywaniu graczy (np. teraz wskazuje mi, ze gracz jest w jakims domku, to tam biegne, a w tym czasie gracz juz dawno z niego wyszedl i po np. 10s kompas mi sie odswieza i pokazuje jego nowa pozycje), ale chyba nie bedzie z tym problemow. |