Kosci z graczy. - Wersja do druku +- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl) +-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116) +--- Dział: Classic (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=92) +---- Dział: Propozycje (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=104) +---- Wątek: Kosci z graczy. (/showthread.php?tid=28698) Strony:
1
2
|
Kosci z graczy. - h3zquu - 06-11-2017 Nie wiem czy byla kiedys taka propozycja, ale warto sprobowac. Mam juz dosc jak na pvp wchodza inni bez zbroi, puste eq i ktos ich zabija i co - nic z tego nie ma. Proponuje, aby zostalo dodane, ze po zabiciu gracza na pvp (nawet od upadku z jakiegos klifu i zabicia sie, zabicia przez moba itd) zeby dropilo zgnile mieso/kosci. RE: Kosci z graczy. - HubPlayGames - 06-11-2017 albo nie zgnile mieso, tylko zwykle albo nawet upieczone . jestem za. RE: Kosci z graczy. - Zabijaka - 06-11-2017 Jestem za RE: Kosci z graczy. - Mieczuu - 06-11-2017 Jestem za. RE: Kosci z graczy. - BSRF - 06-11-2017 Jestem na nie, ktos moglby sobie z kolega farmic kosci na pvp. W znaczeniu, ze ciagle sie nawzajem zabijaja RE: Kosci z graczy. - Iam - 06-11-2017 To nie zaśmiecałoby eq, gdyż i zgniłe mięso, i kości mają zastosowanie lub można je sprzedać w skupie. Mimo wszystko PvP powinno być miejscem, gdzie się walczy na poważnie, a nie jakiś noname wchodzi goły i utrudnia Ci życie bijąc ręką, podczas gdy nagle od tyłu zachodzi Cię taki typek z aurą czy siłą II. Jeśli już miałyby być dropy z graczy, to nieco lepsze, np. po sztabce żelaza, złota czy może diamentu, ale nie ze 100% szansą: Moje pomysły na dropy z graczy razem z sznasami na drop to: * zgniłe mięso (od 1 do 3) [jak M_A_T_I] - 100% szansy... * kości (od 2 do 4) [jak M_A_T_I] - 100% * samorodek złota (od 0 do 2) (złote zęby ;p) - 20% * sztabka żelaza (1 sztuka) [może ktoś ma implanty?] - 4% * sztabka złota (1 sztuka) [a może ktoś ma w ogóle same złote zęby {wiem, szalone pomysły}] - 2% * diament (1 sztuka) [a taki dar z nieba] - 0.5% Oraz lepsze dropy, bo mam akurat wizję: * blok diamentu (1 sztuka) - 0.1% * blok szmaragdu (1 sztuka) - 0.15% * blok złota (1 sztuka) - 0.15% * blok żelaza (1 sztuka) - 0.18% * atrament (od 10 do 20) - 0.15% i tam inne jakieś, jakby kto chciał. Oczywiście ktoś zaraz powie, że surowcowa straci sens. Otóż nie, to tylko urozmaicenie do walki, które może przynieść korzyści. (aura? dobry preteks, by ją włączyć, a następnie zostać zgłoszonym - nie warto). Poza tym szanse dobrych dropów liczone są nie 1 do kilku, nie 1 do kilkunastu, nawet kilkudziesięcu, tylko 1 do kilkuset... Więc, co zaszkodzi? (fiu, znów się wypisałem) Myślę nad propką gruntownego zbalansowania i zmiany itemków w /sklep... + dropy itemków z graczy powinny być wystarczająco duże, by zachęcić graczy do chodzenia na PvP (i wyłapywania aurowców, a następnie ich zgłaszania), ale wystarczająco małe, by jednak opłacało się chodzić na surowcową i zbierać surowce. % szans, które podałem, są (przynajmniej według mnie) OK. ++ ktoś pewnie zaraz sobie pomyśli, że to jakiś koncert życzeń sie z tego robi. Nie. To tylko pomysł, na który wpadłem na poczekaniu. RE: Kosci z graczy. - BSRF - 06-11-2017 Iam, to juz by w ogole stracilo sens 2 gosci cala noc sie zabijaja nawzajem i są bogatsi o jakies 30k RE: Kosci z graczy. - h3zquu - 06-11-2017 (06-11-2017, 13:00)BSRF napisał(a): Iam, to juz by w ogole stracilo sensCiekawe kto by siedzial 10 godzin i sie nawal ciagle? Nikt. RE: Kosci z graczy. - Kasztan3d - 06-11-2017 Zysk jest naprawdę minimalny. Najwyżej można zmniejszyć cenę w sklepie troszku :3 RE: Kosci z graczy. - JTdiro - 06-11-2017 Jestem za. |