Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20
levele - Wersja do druku

+- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl)
+-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116)
+--- Dział: PvP z Pistoletami (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=94)
+---- Dział: Propozycje (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=112)
+---- Wątek: levele (/showthread.php?tid=11095)



levele - CruQ - 10-13-2014

witam.

Moglibyscie troche zmodyfikowac te lvl: czyli że jak ktos zdeda to mu odejmuje 1 lvl. Bo tak się szybko wbija te lvl... I tak cichy się nie zgodzi ale może...

A jak to się przyjmie to można dodac dywizje jak w lolu. Przykładowo od kamienia V po iron V, złoto V diaxa v i do zawodowstwa. I w jednej z tych dywizji np: diax V miesci się 10 osób i co 3 dni będzie można sprawdzic na stronie czy się przechodzi dalej czy spada. Numer polega na tym, że kto wbije więcej lvl w 3 dni to 3 najlepsze osoby przechodzą dalej, a 3 ostatnie spadają w dół. No i nie trzeba sprawdzac na serwerze (cyli nie trzeba instalowac pluginów na serwer) tylko sprawdzic na stronce topke.


Odp: levele - Frost - 10-13-2014

To niektórzy by mieli zamiast 30k lv to 10 lv
Może zrobić taki limit, że do 30k lv i dalej nie można nabijac / lub reset lvli jeżeli ktoś nabije 30k lv

Wysłano z mojego Samsung Galaxy Trend przy użyciu Tapatalka


RE: levele - Andar - 10-13-2014

NIE. kompletnie na NIE na 100% nie resetowac LVLA bo zawalu mozna dostac tyle lat pracy i CO


Odp: RE: levele - Frost - 10-13-2014

(10-13-2014, 14:12)SeRek190213 napisał(a): NIE. kompletnie na NIE na 100% nie resetowac LVLA bo zawalu mozna dostac tyle lat pracy i CO

Tyle lat? Jak chyba jest rok temu był reset

Wysłano z mojego Samsung Galaxy Trend przy użyciu Tapatalka


RE: levele - CruQ - 10-13-2014

jakby było tak jak ja powiedziałem to wdety liczyłby się skill a nie tylko kwestia nolifienia.

teraz topka opiera się na siedzeniu 13h dziennie.


RE: levele - HubPlayGames - 10-13-2014

Nie. Nie. Nie. Jak juz to ilosc graczy zabitych a obok ilość zgonów


RE: levele - CruQ - 10-13-2014

level ilośc zabitych i ilość zgonów... weź nie sr@a...

(10-13-2014, 14:12)SeRek190213 napisał(a): NIE. kompletnie na NIE na 100% nie resetowac LVLA bo zawalu mozna dostac tyle lat pracy i CO

to się wiarze prędzej czy później znudzi...

(10-13-2014, 12:58)CruQ napisał(a): witam.


A jak to się przyjmie to można dodac dywizje jak w lolu. Przykładowo od kamienia V-I po iron V-I, złoto V-I diaxa v i do zawodowstwa. I w jednej z tych dywizji np: diax V miesci się 10 osób i co 3 dni będzie można sprawdzic na stronie czy się przechodzi dalej czy spada. Numer polega na tym, że kto wbije więcej lvl w 3 dni to 3 najlepsze osoby przechodzą dalej, a 3 ostatnie spadają w dół. No i nie trzeba sprawdzac na serwerze (cyli nie trzeba instalowac pluginów na serwer) tylko sprawdzic na stronce topke.

a jak to oceniacie????


RE: levele - Frost - 10-13-2014

Bardziej takie coś, nabijasz 10000 lv i dalej nie możesz i co 1000 lepsza dywizja, Iron, złoto, diax, emerald V i itd na IV już za 1100 lepsza dywizja, III za 1200, II za 1300, I za 1500
czyli 4k za IV


Wysłano z mojego Samsung Galaxy Trend przy użyciu Tapatalka


RE: levele - Cichusek - 10-13-2014

nie da sie wprowadzic odejmowania leveli, ani tych dywizji (ten sam problem co z rangami), a resetu nie chce robic.