Archiwum Shoutboxa

Ostatnia czytana | Odznacz wszystkie

avatar
kniperku jestes spokojna oaza pamietaj
avatar
heh
avatar
jak nie potrafisz i tutaj pisac bez przeklenstw to sie obejdzie bez ciebie tutaj.
avatar
Tfu
avatar
Ze ja im wspolczuje jakis Magekyou sie pruje
avatar
Albo daj mi mute bo tam zaraz takie grube teksty poleca
avatar
Dajcie mi bana na godzine
avatar
Nic nie ma w regulaminie , a szkoda mi kase na range
avatar
Wlasnie cos tak myslalem czy nad tym ale bez rangi mi sie to nie uda + chyba moge miec to na 3 dzialkach
avatar
Jest mozliwosc laczenia?
avatar
tylko fajnie zeby one obok siebie byly.. i moze polaczone.
avatar
To se to rodziele co tam w punktach wymieniliscie na te 3 dzialki
avatar
Ja rozumiem ze ja moge budowac na 3 dzialkach w tym konkursie
avatar
Sa nowe zwierzatkaaa i takie taaam
avatar
Jak chcecie moge pokazac wam paczke z modami w ktorej sa smoku / duchy / wampiry / normalnie nawet balonem mozesz sobie latac i mozesz stac sie wampirem
avatar
Poczuj ten flex
avatar
1 raz w zyciu kniper aka Yoshi przyzna ci racje
avatar
Rel
avatar
Jedyne co fajne w tych nowych aktualizacjach dodali to skiny do wilków i wiśniowy biom. Większość nowych rzeczy jakoś mi tak nie pasują do Minecrafta, jakieś młoty, pancerniki, normalnie jak z jakiegoś moda
avatar
I tak preferuje 1.20