Mobgrindery Zwiększyć Spawn
#1
Witam długo mnie nie było, ale za to pewnego dnia usłyszałem od znajomego określenie że reakcja mechaniczna jest wolniejsza od impolsowej. I teraz przyszła mi myśl co by było gdyby w Mobgrinderach ograniczyć Mechanizmy i dać coś w stylu impulsu/sygnału co trwa 0.5 - 1 sek i znika ale dalej zasila Mobgrinder.
To wywaliłem ze starego Mobgrindera wszystkie ruchome rzeczy  pistony itp. ( a było 6 pięter !!!! spadki fps do 60-80) który był dostępny free, a na ten nowy (co ma teraz 20 Pieter ma spadki Fps do 40fps max) a co zmieniłem, dałem dyspensery z małym ogranicznikem czasowym i czanków tak aby było ich 6 ok na czank.

Mobgrinder Działa już 16 godz i ani razu nic nie znikło !!!! , ani sie nie zacieło !!!!! nie tak jak kiedyś że trzeba było szukać i naprawiać.

I teraz kieruje prośbę o przeanalizowanie tych danych bo jakby sie okazało że to działa a działa Big Grin bym chociaż prosił o zwiększenie respawnu mobów w głąb działki jak i pozostawienie  tego co jest teraz. 
Cichy nie wiem  ile będę  musiał wymyślać co rusz inne mechanizmy aby zwiększyć wydajność, ale to co jest teraz i działa bez zarzutu to chyba ostatnia rzecz na jakom ta wersja gry pozwala. Dlatego rozważ to i przeanalizuj te dane Prosze.
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#2
moze jestem glupi ale nie rozumiem o co chodzi
[Obrazek: jSV4Oxy.png]
#3
Wytłumacz na szybko jest mała walka co do Mobgrinderów automatycznych Które generowały lagi przez mechanizmy, dlatego od długiego czasu staram sie rozwiązać ten problem aby mechanizmy generowały najmniejszy spadek wydajności i moge przyznać że sie udało.

A tak przy okazji właśnie wykryłem 1 zacięcie sie mechanizmu które samo sie zrestartowało ( Moim zdaniem to i tak rekord jeśli chodzi o czas do 1 zacięcia sie mechanizmu, a częściej auto farmy miewają błędy ) czyli mechanizm znów działa.
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#4
jestem przeciw jest dobrze bez mobgrinderów automatycznych nikomu są niepotrzebne.
#5
Według mnie powinno ci starczyć to, że mobgrinder w ogóle działa. Resp mobów jest dobry, nie ma co go zmieniać bo potem inni się będą skarżyć na dużą ilość potworów na działkach.
#6
(03-06-2020, 17:54)@hezqu napisał(a): Według mnie powinno ci starczyć to, że mobgrinder w ogóle działa. Resp mobów jest dobry, nie ma co go zmieniać bo potem inni się będą skarżyć na dużą ilość potworów na działkach.

przecież on ten wątek stworzył nie zmyslą o innych graczach tylko o swoim zakichanym mb i swoich potrzebach a twoje potrzeby nieobchodzą nikogo.
#7
(03-06-2020, 18:36)beniutki napisał(a):
(03-06-2020, 17:54)@hezqu napisał(a): Według mnie powinno ci starczyć to, że mobgrinder w ogóle działa. Resp mobów jest dobry, nie ma co go zmieniać bo potem inni się będą skarżyć na dużą ilość potworów na działkach.

przecież on ten wątek stworzył nie zmyslą o innych graczach tylko o swoim zakichanym mb i swoich potrzebach a twoje potrzeby nieobchodzą nikogo.

kiedys na serwerze ustawilem, ze potwory na dzialkach moga spawnowac sie na wysokosci do 20 czy 30 blokow liczac od poziomu sciezki (pisalem o tym z pol roku temu), wiec powyzej tego poziomu nic sie nie powinno pojawic chyba, ze cos sie zepsulo.
idac tym rozumowaniem, nie wiem po co zbudowales tak wysoki mobgrinder.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#8
(03-06-2020, 19:26)Cichusek napisał(a): kiedys na serwerze ustawilem, ze potwory na dzialkach moga spawnowac sie na wysokosci do 20 czy 30 blokow liczac od poziomu sciezki (pisalem o tym z pol roku temu), wiec powyzej tego poziomu nic sie nie powinno pojawic chyba, ze cos sie zepsulo.
idac tym rozumowaniem, nie wiem po co zbudowales tak wysoki mobgrinder.

Jeśli chodzi o wybudowanie do 20 pieter nie jest sporo porównując do tego co było kiedyś a było 110 z tego co pamiętam, Więc różnica jest. Ale głównie chodziło o przetestowanie czy ta teoria me ręce i nogi, i z tego co widać ma bo liczby nie kłamią. A pytałem i zapraszałem ludzi co nawet nie znam i sie pytałem i w 80% ok mówiła że nawet tego nie odczuwa.

Ja proszę o 1 aby moby respiły się od tych 75 do 0 a nie jak jest teraz 65-75 tylko tyle.
[Obrazek: 68747470733a2f2f6d65646961312e74656e6f72...722e676966]
#9
(03-07-2020, 01:06)SniperAK17 napisał(a):
(03-06-2020, 19:26)Cichusek napisał(a): kiedys na serwerze ustawilem, ze potwory na dzialkach moga spawnowac sie na wysokosci do 20 czy 30 blokow liczac od poziomu sciezki (pisalem o tym z pol roku temu), wiec powyzej tego poziomu nic sie nie powinno pojawic chyba, ze cos sie zepsulo.
idac tym rozumowaniem, nie wiem po co zbudowales tak wysoki mobgrinder.

Jeśli chodzi o wybudowanie do 20 pieter nie jest sporo porównując do tego co było kiedyś a było 110 z tego co pamiętam, Więc różnica jest. Ale głównie chodziło o przetestowanie czy ta teoria me ręce i nogi, i z tego co widać ma bo liczby nie kłamią. A pytałem i zapraszałem ludzi co nawet nie znam i sie pytałem i w 80% ok mówiła że nawet tego nie odczuwa.

Ja proszę o 1 aby moby respiły się od tych 75 do 0 a nie jak jest teraz 65-75 tylko tyle.

nie.
[Obrazek: sygnaturka.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości