clock09-13-2017, 15:36
Post: #1
witam i pozdrawiam.
zostałem okradziony na 4 głowy mrocznego szkieleta, takim oto sposobem:
[Obrazek: 1f361942d929.png]
id działki to 1498;1500
proszę o zrobienie czegoś z tym, sprawdzenie logów, kto miał działkę naprzeciw mnie, cokolwiek. liczę też na oddanie głów.


[Obrazek: de6e07d93cdd.png]

Jakby kogoś interesowało, co robię ze swoim życiem, to zapraszam na fanpage: https://www.facebook.com/Invi-502076043513162/
clock09-13-2017, 15:44
Post: #2
Invi tez tak zostalem okradziony ale nie ma block loga itp.
Cichy mi nic nie oddal a winny pewnie juz sprzedal ta glowe trzeba uwarzac.

Zasłużony serwera discord

[Obrazek: a44c7e4b3e3c3.png]

spigot.pl > partnerskie forum do spraw technicznych!
anyforum.pl - polskie forum gamingowe!


Road to 200 reputek Heart
clock09-13-2017, 15:46
Post: #3
(09-13-2017 15:44)miecz19 napisał(a):  Invi tez tak zostalem okradziony ale nie ma block loga itp.
Cichy mi nic nie oddal a winny pewnie juz sprzedal ta glowe trzeba uwarzac.

że co proszę? czyli w tym momencie jestem w plecy 800k$ (40 zł!), nikt z tym nic nie zrobi? przecież to jest jakieś... administracja powinna znaleźć winnego, zbanować go, oraz oddać mi głowy. powinna też usunąć tego buga, inaczej freebuild przestanie mieć jakikolwiek sens.


[Obrazek: de6e07d93cdd.png]

Jakby kogoś interesowało, co robię ze swoim życiem, to zapraszam na fanpage: https://www.facebook.com/Invi-502076043513162/
clock09-13-2017, 15:54
Post: #4
Rozumiem cię. Ja się wkurzyłem jak zrobili mi tak na Prisonie, a co dopiero na Classicu...

Nie ma tu historii działek, do kogo należała (a powinna), blockloga też nie ma, a błędu prawdopodobnie naprawić się nie da, ten plugin już tak ma... No beznadziejna sytuacja pozostaje jedynie się pilnować. :/

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

[Obrazek: 1384759120.jpg]
https://prnt.sc/h42rgx <-- Mi się podoba
clock09-13-2017, 16:07
Post: #5
(09-13-2017 15:54)Tails napisał(a):  Rozumiem cię. Ja się wkurzyłem jak zrobili mi tak na Prisonie, a co dopiero na Classicu...

Nie ma tu historii działek, do kogo należała (a powinna), blockloga też nie ma, a błędu prawdopodobnie naprawić się nie da, ten plugin już tak ma... No beznadziejna sytuacja pozostaje jedynie się pilnować. :/

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Z czym ja mam sie pilnowac? Z zabezpieczaniem dzialek? No ja przepraszam bardzo, ale to jest rola administratora. Od czegos jest stirante. Nie da to sie podpalic wody, a plugin napisac/zmodyfikowac sie da. Nawet gdyby mialo sie to wiazac z nowa edycja, to bedzie warto. Na pewno sa logi z opuszczanyh dzialek.


[Obrazek: de6e07d93cdd.png]

Jakby kogoś interesowało, co robię ze swoim życiem, to zapraszam na fanpage: https://www.facebook.com/Invi-502076043513162/
clock09-13-2017, 16:11
Post: #6
Heh, jak samemu się jest w trudnej sytuacji to myślenie zupełnie inne. Rolleyes

No to tak: Tak. To twoja rola żeby pilnować swojej działki. Podejrzewam że jakby się dało to naprawić, to wykonane zostało by to już dawno. Mnie też na to załatwili i teraz się pilnuje aby nie stawiać głów w takich łatwo dostępnych miejscach. Rozumiem że jesteś wkurzony.

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

[Obrazek: 1384759120.jpg]
https://prnt.sc/h42rgx <-- Mi się podoba
clock09-13-2017, 16:16
Post: #7
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=30848
Oto moj watek i tez stracilem duzo ;p

Zasłużony serwera discord

[Obrazek: a44c7e4b3e3c3.png]

spigot.pl > partnerskie forum do spraw technicznych!
anyforum.pl - polskie forum gamingowe!


Road to 200 reputek Heart
clock09-13-2017, 16:29
Post: #8
(09-13-2017 16:07)Invi napisał(a):  
(09-13-2017 15:54)Tails napisał(a):  Rozumiem cię. Ja się wkurzyłem jak zrobili mi tak na Prisonie, a co dopiero na Classicu...

Nie ma tu historii działek, do kogo należała (a powinna), blockloga też nie ma, a błędu prawdopodobnie naprawić się nie da, ten plugin już tak ma... No beznadziejna sytuacja pozostaje jedynie się pilnować. :/

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Z czym ja mam sie pilnowac? Z zabezpieczaniem dzialek? No ja przepraszam bardzo, ale to jest rola administratora. Od czegos jest stirante. Nie da to sie podpalic wody, a plugin napisac/zmodyfikowac sie da. Nawet gdyby mialo sie to wiazac z nowa edycja, to bedzie warto. Na pewno sa logi z opuszczanyh dzialek.

nie da sie naprawic tego bledu, to odwieczny bug plotme i istnieje nawet w najnowszych wersjach, ani jego autor ani stirante nie mogl sobie z tym poradzic (juz probowal). nawet ja probowalem zablokowac calkiem przesuwanie glow przez pistony, ale tez sie nie da (blok piasku moge zablokowac, glow juz nie).

[Obrazek: sygnaturka.png]
clock09-13-2017, 16:34
Post: #9
A masz historie zajmowanyvh/opuszczanyh dzialek? Bo teraz gra stracila sens... To byl moj caly majatek, a ktos go sobie wzial w kilka minut. Przeciez tak mozna zepsuc gre wszystkim graczom.


[Obrazek: de6e07d93cdd.png]

Jakby kogoś interesowało, co robię ze swoim życiem, to zapraszam na fanpage: https://www.facebook.com/Invi-502076043513162/
clock09-13-2017, 16:35
Post: #10
(09-13-2017 16:34)Invi napisał(a):  A masz historie zajmowanyvh/opuszczanyh dzialek? Bo teraz gra stracila sens...
Niestety jej nie ma... Sad
Jak mówiłem trzeba się pilnować gdzie stawia się głowę...

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

[Obrazek: 1384759120.jpg]
https://prnt.sc/h42rgx <-- Mi się podoba




Skocz do: