Odrzut
#1
Jestem na forum już po raz drugi z tą sprawą. Nie chcę być upierdliwa, ale pewne rzeczy naprawę irytują na pistoletach. Tak wiem jak Ci się nie podoba to po co tam grasz? Hymm może dlatego że wcześniej nawet przyjemnie się tam grało. Bardzo ale to bardzo, przeszkadza odrzut który obecnie funkcjonuje. IamAwesomeArcher pod moim ostatnim postem na ten temat tłumaczył że, to wina nowego pluginu(nie znam się na tym, więc jak coś napisałam źle, to przepraszam). Czy nie można nic z tym zrobić. Kiedyś podbijając się z broni można było wejść na drzewa, hangary czy inne specyficzne miejsca,co było bardzo fajną opcją jak i przydatną. Ale co najlepsze osoba która walczy mieczem, nie może podejść do osoby która strzela z pistoletu, bo jest aż tak odczuwalny odrzut tej broni.
[Obrazek: source.gif]
#2
http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=22618
i stary czas przeladowania snajperki nie wrocil, a miał wrocic
"Jak wam nie zależy, to mi tym bardziej nie zależy"~p. Ewa Diamond
#3
(10-26-2016, 17:49)HubPlayGames napisał(a): http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=22618
i stary czas przeladowania snajperki nie wrocil, a miał wrocic

wrocil, ale przyzwyczailes sie do nowego i narzekasz.

nie da sie zmienic odrzutu z pistoletu.
jesli chodzi o odrzut gracza-celu, to jest on naturalny tak jakbys go udezyla reka.
a jesli chodzi o odrzut gracza-agresora, to jest ustawiony na minimalny w przypadku pistoletu i jedyne co moge zrobic to go calkiem usunac, ale wtedy rozgrywka bedzie mniej realistyczna.
[Obrazek: sygnaturka.png]
#4
(10-26-2016, 18:35)Cichusek napisał(a):
(10-26-2016, 17:49)HubPlayGames napisał(a): http://forum.sky-land.pl/showthread.php?tid=22618
i stary czas przeladowania snajperki nie wrocil, a miał wrocic

wrocil, ale przyzwyczailes sie do nowego i narzekasz.

Prosze pana, ja nie narzekam. Tylko po prostu cos bylo obiecane graczom, a w moim odczuciu ten czas nie jest po staremu, nie wiem niech inni sie wypowiedza.