Błąd
#1
Witam Szanownego, Cichuska!
Dzisiaj chciałem kupić sobie Vip'a na Classicu, ale przez przypadek źle wpisałem SIM.SKYLAND napisałem: SIM. SKYLAND
Hajs mi zabrało i nie wiem co teraz zrobić Cry.
Siema Jestem Bambiczka.
  Odpowiedz
#2
Podaj 6 pierwszych cyfr numeru telefonu, z ktorego wysylales SMSa.
  Odpowiedz
#3
883 777 ***

Jak nic nie zrobicie to trudno :'(
Siema Jestem Bambiczka.
  Odpowiedz
#4
mozesz wypelnic ten formularz: https://simpay.pl/reklamacje
powinni ci wyslac nowy kod emailem, lub cos w tym stylu.
[Obrazek: sygnaturka.png]
  Odpowiedz
#5
Jak już wypełniłem to sprawdzić E-mail?

Dobra mam E-mail zalogowałem się co dalej?
Siema Jestem Bambiczka.
  Odpowiedz
#6
(05-18-2018, 15:13)MrCatty napisał(a): Jak już wypełniłem to sprawdzić E-mail?

Mozesz sprawdzic. Nic sie nie stanie, jak wejdziesz na swojego e-maila.
  Odpowiedz
#7
(05-18-2018, 15:13)MrCatty napisał(a): Jak już wypełniłem to sprawdzić E-mail?

Dobra mam E-mail zalogowałem się co dalej?
No, ale co dalej?

kodu nie dostałem.
Siema Jestem Bambiczka.
  Odpowiedz
#8
(05-18-2018, 15:18)MrCatty napisał(a):
(05-18-2018, 15:13)MrCatty napisał(a): Jak już wypełniłem to sprawdzić E-mail?

Dobra mam E-mail zalogowałem się co dalej?
No, ale co dalej?

kodu nie dostałem.


Musisz poczekać Tongue
Popełniłem samobójstwo, nie żyję.
  Odpowiedz
#9
A tak dokładniej to ile?
Siema Jestem Bambiczka.
  Odpowiedz
#10
(05-18-2018, 15:23)MrCatty napisał(a): A tak dokładniej to ile?

nie wiem, moze jeszcze dzisiaj dostaniesz odpowiedz, a jak nie to do kilku dni.
to jest formularz, ktory jest recznie rozpatrywany przez osoby zajmujace sie dzialem reklamacji.
[Obrazek: sygnaturka.png]
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości